Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 716
Etter å ha filtrert 2 ganger er det samme beige fargen i pumpa. Amfetamin skal vell være like klart som vannet sant? Ligger heller ingenting igjen i skjea når jeg filtrerer.

Regner med at det er buffet ut med noe vannløselig? Eller er dette vanlig?

Er det vits med acetonvask hvis alt er vannløselig? Eller misforstår jeg muligens akkurat det.

Er ganske noob med skyting men har nå prøvd å lest meg opp så godt jeg kan. Å neida, skal ikke holde på med dette hver dag over lengre tid.
Jeg har ikke veldig mye erfaring med amfetamin, ei har jeg erfaring med sprøyter, men jeg er ganske sikker på at ren amf skal se klart ut i vann. Også når det kommer til aceton vasken så kommer det helt ann på hva amfetaminen er blandet med, men sånn jeg forstår så har det ikke noe å si om det som er blitt blandet inn er vannløselig eller ikke, men heller om acetonen løser det opp eller ei. Så en aceton vask vil muligens rense produktet ditt. Det skader uansett ikke å prøve så lenge du tørker produktet ditt grundig etterpå sånn at det ikke er aceton igjen i amfen din
Sist endret av Alge; 9. april 2020 kl. 10:07.
Kan fint acetonvaske selvom alt løser seg opp. Dette gir 9 av 10 tilfeller en hvitere farge på produktet. Kan også anbefale å kjøpe såkalt "22 micron filter" som de selger på wish eller ebay. Desverre har de ikke sånne filtre på apotek. Gjør som regel alltid løsningen mye klarere og renere etter man har dratt op.