Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 12006
Er det noen her på forumet som vet hvordan rus effekt man får om man blander speed og alkohol?
Jeg har tatt rundt ett gr. med speed, og ble nettop invitert på fest så da hadde det vært fint om jeg hadde vist hvordan man blir om man mikser de to tingene?
Jeg har kun prøvd pepper en gang, det var kombinert med store mengder alkohol. Jeg hadde en jævlig fet kveld, jævlig bra form! Likte det nesten litt for godt, alle skremmehistoriene har gjort at det kun ble med den ene gangen da..
Pleide alltid drikke alko sammen med amf, og knips fin kombinasjon det...Bare drikk litt vann innimellom så du ikke blir dehydrert
Trådstarter
Takk for svar! :-)
Bruk av sentralstimulerende og alkohol setter mye ekstra stress på hjertet - noe som ikke er spesielt bra, men med litt vett skal det nok gå bra.
Kokain gjør til at du tåler en god del mer alkohol; du takler det i alle fall bedre. Regner med dette også gjelder for amfetamin.

Lykke til.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av drinkalone Vis innlegg
Kokain gjør til at du tåler en god del mer alkohol; du takler det i alle fall bedre. Regner med dette også gjelder for amfetamin.
Vis hele sitatet...
Den gangen jeg tok amfetamin på fest, så var jeg ganske full (Selvfølgelig, siden jeg tok amfetamin), men det tok bare en kort stund før jeg ble våken og nesten edru.
Kjør på en lainer etter 4-5 pils juster etter, ikke for mye. Pepperen og cola motvirker alko i hodet, har sett folk være dritings og helt ute, etter en lainer, så er du bare i godt humør igjen. Liker best cola og alko, selvom det koster 3 ganger mer, slipper å kanskje være våken når man kommer på formiddagen hjem etter å peisa på litt for mye.
Trådstarter
Takk for svar, freakere !
Hvis du liker godt amfetaminrusen, tror jeg nok det oødeleggern litt for å få maks uttav mafetiamin. Dete siden alkohol har sedativ effek. motsatt av amfetamin, evt på slutten av amf. rusen kunne gjerne alkoholet kommet i bilde.?
Jævla god regel her er:
Drikk et stort glass per alkoenhet du drikker.
Husk å ikke bli dehydrert eller drikk for mye alkohol.
Amfetamin har en tendens til å gjøre den minste sosial drikker til den verste sjømannen.
Har sett små karer drikke hele literflasker med sprit etter et par linjer.
Amf + alkohol ødela fylla for meg back in teh days,en fest ble aldri fullkommen uten ei linje og fem, så vær forsiktig

Sett gjerne en flaske spenol klar ved datamaskinen til du kommer hjem, dette vil du ikke angre på :P
Bare for å presisere, du blir ikke "edru" av å ta amf når du er full, men du føler deg definitivt ikke full så det er lett å drikke alt for mye. Husk at foruten stress for hjertet er kombinasjonen amf/alk også en påkjenning for levra. Selv for meg som vanligvis hverken får nedtur på amf eller blir fyllesjuk kan ikke nedturen beskrives som noe annet enn grusom smerte.

You have been warned, now have fun
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Syntes det er en fin kombo jeg.

Men liker først og drikke en god del, og så begynne med striper etterpå.
Tar jeg striper først må jeg drikke 3 ganger så mye hvertfall før jeg begynner og merke noe til alkoholen. Og har jeg bare øl da så er det kjedelig. Uten pepper blir jeg som regel jævlig full på en sicks pack, mens har jeg tatta pepper først kan jeg fint drikke ei flaske sprit...
Saken är ju den att man knappt känner något av alkoholen när man är speedad, i vart fall inte jag.
Så det kan ju bli så att man dricker aldeles för mycket för att dagen efter må skit!

Nu är ju detta iförsig ett par dagar sen men mitt tips är att gå dit, ta någon öl för att det inte ska verka allt för misstänksamt och bara ha det kul!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har ikke lest så mye, men av det jeg leste så var det noen av dere som sa at man blir "edru" om man tar amfetamin. Denne påstanden er helt klart feil!
Hvis du har drukket mye nok til at du er full og tar amfetamin etter at du blir full, så blir du bare mer "klar" i hodet om man kan kalle det det. Kan på en måte si at kroppen er dritings, men hjernen er klar pga amfetamin. Selvfølgelig så er det bare en måte å "forklare" det på.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Ja rettelse... faktisk sant det.

F.eks i helga så tok jeg amfetamin alle dagene. På lørdagen når jeg begynte og drikke igjen hadde jeg ikke tatt noe siden på mårningen så følte meg ikke ruset, men det satt jo selfølgelig spor igjen i kroppen.

Begynte så og drikke på lørdags kvelden og kjappa ned på med øl etter øl. Og merket jeg ble ganske irritert over at jeg ikke ble brisen engang, og som sagt merker jeg alkohol "rusen" allerede etter en halvliter(uten amf) så var nesten så jeg fikk lyst til og dra hjem istedet. Drakk mye utover kvelden gikk vell rundt 15øl og en del drinker med sterk sprit samt en del striper amfetamin. Til og med på slutten av kvelden når jeg dro hjem på mårningen følte jeg egentlig ikke at jeg var mer en bitte litt brisen. Derimot dagen derpå var jeg fyllesyk som bare det Så er sant det at man kan være uheldig og overhode ikke kjenne noe til alkoholen man inntar men kroppen blir full selvom, du begynner ikke snøvle, får ikke problemer med og gå osv som normalt, men blir fyllesyk osv.

DERFOR liker jeg best og drikke meg full før jeg så starter på stripene. Blir ganske gira og "hyper" av alkohol, så når jeg da er full og fyrer på med striper i tilleg så er kvelden garantert og ta av til det uendelige dansefot land.
Alkohol og speed i kombinasjon gjør ikke at man ikke blir full, man kjenner fortsatt ukritiskheten og impulsiviteten fra alkoholen. Speeden gjør noe av det samme, men i kombinasjon kan det gjøre en passiv gutt til en selvutnevnt supermann med bolelunte.
Sist endret av Katalysator; 14. august 2012 kl. 17:42.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
får ikke problemer med og gå
Vis hele sitatet...
Hvis du drikker ganske mye før du tar en stripe, så kan du få problemer med å gå når du blir skikkelig full. Om du blir skikkelig kava dritings så kan det fort bli problemer med å gå. Men det kommer vel ann på dosen amfetamin du tar regner jeg med, men om du drikker nok i forhold til amfen, så kan du begynne å sjangle en god del. Vært der et par ganger for å si det sånn