Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 32504
Jeg tenkte å bestille Poppers som inneholder isopropyl nitrite.
Som vanlig sjekker jeg narkotikalisten, dopinglisten og urte/legemiddel/unntakslisten.

Det eneste jeg fant var Brombenzo-difuranyl-isopropylamin (Bromo-Dragonfly) på narkotikalisten, men det er vel ikke samme?


Det er vel mao lovlig da?
Om det er reseptbelagt, så skal det være sagt at jeg bestiller fra EØS landet england.
Sist endret av TylerDurden; 23. april 2012 kl. 18:30.
Stikk på duoshop i oslo og kjøp. Eneste er bare at du virker litt gay da.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Bor langt fra Oslo, vil heller få det tilsendt.
Dette selges jo over disk, eller under disk, men hvertfall i butikk (sex shops). Jeg har prøvd dette, og det var bittelitt morsomt i ett minutt, men det gir deg jo absolutt ingenting, pluss at det tross alt er harry å dra frem på fest. Det er jo langt fra harmløst for helsen din.
∮ F dr = 0
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Det er jo langt fra harmløst for helsen din.
Vis hele sitatet...
Kilde? titegn
Sitat av Adrian Vis innlegg
Kilde? titegn
Vis hele sitatet...
Går det ikke under løsemidler?
∮ F dr = 0
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Går det ikke under løsemidler?
Vis hele sitatet...
Nei, sjekk denne tabellen: uavhengegige grupper rangert etter skadelighet.
se Alkyl Nitrite


Resten av forskningsartikkelen finnes her
Sitat av Adrian Vis innlegg
Nei, sjekk denne tabellen: uavhengegige grupper rangert etter skadelighet.
se Alkyl Nitrite


Resten av forskningsartikkelen finnes her
Vis hele sitatet...
Amyl Nitrite er det meste brukte virkestoffet i poppers. Negative bieffekter er minimale.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Noter dere at jeg sa i første posten at de jeg vil bestille inneholder isopropyl nitrite.

BTW: Har bestilt en flaske for å se hvordan det blir. Blir spennende.
Sist endret av TylerDurden; 24. april 2012 kl. 11:18.
∮ F dr = 0
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Noter dere at jeg sa i første posten at de jeg vil bestille inneholder isopropyl nitrite.

BTW: Har bestilt en flaske for å se hvordan det blir. Blir spennende.
Vis hele sitatet...
Isopropyl nitrite går under alkyl nitrite. Alkyl nitrite er en felles gruppe for disse

Have fun!
Jeg overdrev nok litt, beklager. Men leste altså Wikipedia-artikkelen etter jeg prøvde det, og det er jo en del bivirkninger.

Er det noen her som har tatt poppers mange ganger, eller bruker det regelmessig? Isåfall er jeg veldig nysgjerrig på hvorfor
Poppers er jo da et såkalt "homsedop". Nå aner ikke jeg om dette er sant og kan ikke så mye om dette, men forskning viser at et visst antall % homser dør av dette. Dødsfallet kommer "plutselig". Det kan komme 2 måneder etter du har tatt det, eller 5 år etterpå for den saks skyld. Men vil tro at det har litt å si på mengden du tar av det..

Noen andre som vet mer om dette?
Sitat av mafoes Vis innlegg
Poppers er jo da et såkalt "homsedop". Nå aner ikke jeg om dette er sant og kan ikke så mye om dette, men forskning viser at et visst antall % homser dør av dette. Dødsfallet kommer "plutselig". Det kan komme 2 måneder etter du har tatt det, eller 5 år etterpå for den saks skyld. Men vil tro at det har litt å si på mengden du tar av det..

Noen andre som vet mer om dette?
Vis hele sitatet...
Hahah, det er altså forsket på antall homser som dør av poppers? Du har vell ikke kilde på det?
Sitat av mafoes Vis innlegg
Poppers er jo da et såkalt "homsedop". Nå aner ikke jeg om dette er sant og kan ikke så mye om dette, men forskning viser at et visst antall % homser dør av dette. Dødsfallet kommer "plutselig". Det kan komme 2 måneder etter du har tatt det, eller 5 år etterpå for den saks skyld. Men vil tro at det har litt å si på mengden du tar av det..

Noen andre som vet mer om dette?
Vis hele sitatet...
Haha største bullshiten jeg har hørt, ingen som har dødd av poppers. Det eneste som skjer er at anusmuskelen slapper av, og resten kan du tenke deg selv.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Sitat av mafoes Vis innlegg
Poppers er jo da et såkalt "homsedop". Nå aner ikke jeg om dette er sant og kan ikke så mye om dette, men forskning viser at et visst antall % homser dør av dette. Dødsfallet kommer "plutselig". Det kan komme 2 måneder etter du har tatt det, eller 5 år etterpå for den saks skyld. Men vil tro at det har litt å si på mengden du tar av det..

Noen andre som vet mer om dette?
Vis hele sitatet...

Er også verdt å nevne at hasj må man ta med sprøyte og alle som drikker blir alkoholikere.
Nei, har ingen kilder.. det er derfor jeg lurer. En homsekompis av mamma fortalte meg dette! Men vil tro piller dehydrerer deg greit mye, og at det etterhvert vil bli større sjanse for hjertestopp! Man tukler jo en del med hjertet sitt på disse pillene... merker selv hjertet "hopper litt " på div. piller!

Flott når folk missforstår og tror du er blåst i hodet.. ville bare ha svar og andre tanker om dette?
Longboarder
zitare's Avatar
Du ville ha svar? Du sier jo rett ut av forsking beviser at så mange % homser dør av det.. høres ikke ut som er spørsmål..
Sitat av mafoes Vis innlegg
Nei, har ingen kilder.. det er derfor jeg lurer. En homsekompis av mamma fortalte meg dette! Men vil tro piller dehydrerer deg greit mye, og at det etterhvert vil bli større sjanse for hjertestopp! Man tukler jo en del med hjertet sitt på disse pillene... merker selv hjertet "hopper litt " på div. piller!

Flott når folk missforstår og tror du er blåst i hodet.. ville bare ha svar og andre tanker om dette?
Vis hele sitatet...
Poppers er vel ikke piller engang?
Jeg vil anbefale deg å ikke poste når du ikke aner hva du snakker om, og hvis du blir tatt på senga for å poste uten å ane hva du snakker om, gi opp, du har tapt.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av mafoes Vis innlegg
Nei, har ingen kilder.. det er derfor jeg lurer. En homsekompis av mamma fortalte meg dette! Men vil tro piller dehydrerer deg greit mye, og at det etterhvert vil bli større sjanse for hjertestopp! Man tukler jo en del med hjertet sitt på disse pillene... merker selv hjertet "hopper litt " på div. piller!

Flott når folk missforstår og tror du er blåst i hodet.. ville bare ha svar og andre tanker om dette?
Vis hele sitatet...
Uhm, poppers er ikke piller? Poppers er som jeg har forstått det en gass av noe slag som man inhalerer eller lukter på eller noe sånt.
Sist endret av Dongerino; 3. mai 2012 kl. 01:10.
Sitat av mafoes Vis innlegg
Nei, har ingen kilder.. det er derfor jeg lurer. En homsekompis av mamma fortalte meg dette! Men vil tro piller dehydrerer deg greit mye, og at det etterhvert vil bli større sjanse for hjertestopp! Man tukler jo en del med hjertet sitt på disse pillene... merker selv hjertet "hopper litt " på div. piller!

Flott når folk missforstår og tror du er blåst i hodet.. ville bare ha svar og andre tanker om dette?
Vis hele sitatet...
For det første så er ikke poppers piller, og for det andre så heter det at moren din har en homofil venn, ikke en "homsekompis".
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Kjedelige saker, men knall på MDMA.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Jeg fikk poppersen min i dag.
Hvordan bruker jeg den?

Skal jeg holde den under munnen og puste inn, eller skal jeg lukte på den?
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jeg fikk poppersen min i dag.
Hvordan bruker jeg den?

Skal jeg holde den under munnen og puste inn, eller skal jeg lukte på den?
Vis hele sitatet...
Inhale. Jeg gjorde det gjennom nesa ja. Som sniffing. Vet ikke om dette er eneste eller beste måten, men det fungerte for meg. Får en rus på ca 1-2 min. Have fun.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Prøvde, men merket ingenting...
Jeg er veldig tett i nesa, grunnet tykke bein inne i nesa.

Må jeg inhalere flere drag?
Det er vel opprinnelig hjertemedisin, som senere ble avviklet, men tok seg opp i bruk blant homofile en tid etter? Rett meg om jeg har feil. Hva denne medisinen var/er godt for, det vet jeg ikke.

Eneste jeg vet er at det er utrolig kjipt å ruse seg på når man ikke er påvirket av noe annet samtidig. I alle fall, hvis jeg sniffer poppers i edru tilstand ender jeg opp med en dårlig effekt og en liten hodepine.
Jeg bruker poppers relativt ofte når jeg er på fylla, og den effekten jeg får da er en utrolig headrush. Hjertet banker fortere, jeg blir lattermild og føler meg i god form. Jeg får ingen "bakrus" av dette - tror jeg.

Ser det er noen som spør om inntaket av poppers, og for guds skyld aldri drikk det, da dette kan føre skader på lunger og nese. Ikke bland poppers med coke eller amf

Kan ta med litt om lagring av poppers og i samme slengen;
Poppers fordamper veldig fort i romtemperatur. Hvis du holder i den lille flaska og har åpna korken vil det gå enda fortere.
Det du kan gjøre er at du tar en hvilken som helst flaske, gjerne med lukkbar tut eller noe. Jeg har ingen eksempler, men første som slår meg er en Imsdal-flaske. Finnes nok alternativer som er lettere å ta med seg.
Legg ned litt filt eller papir i den, og hell hele flaska oppi der. Da vil papiret/filten trekke til seg poppersen, og du kan lett lukke den med flaska. Åpne flaska og sniff inn så mye du ønsker, og lukk deretter toppa igjen. Kan lagres i kjøleskap/fryser for for lengre holdbarhet.

Jeg kjøper poppers på nett fra Nederland. Pris ligger på 80-120 kroner per flaske og har en leveringstid på omtrentlig 5 dager.
Jeg kjøper ikke det dyreste som er der, da jeg regner med det har lik kvalitet som det som er billigere. Poppers er moro.
Sist endret av br4inz; 4. mai 2012 kl. 14:40.
Inhalerte med munnen rundt 10 sekunder over flaska når jeg prøvde poppers, vet ikke om det er riktig metode men det var slik jeg ble fortalt jeg skulle gjøre det.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Prøvde, men merket ingenting...
Jeg er veldig tett i nesa, grunnet tykke bein inne i nesa.

Må jeg inhalere flere drag?
Vis hele sitatet...
Du må inhalere ganske dypt ihvertfall, sakte og jevnt tempo. Gjør du det edru er det stor sannsynlighet for at du ikke merker så mye, men dette varierer veldig fra person til person.
Må presisere at jeg også prøvde i fylla og fikk samme effekt som br4inz.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Ah ok, jeg og dama prøvde nå i matpausa mi, noen korte nasadrag hver i 3-4 sekunder, nada.

Vi får prøve igjen i kveld, jeg sammen med alkohol senere vil kansje være bedre.

Jeg forventet lystgass virkning, kansje litt derfor også :-P
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Ah ok, jeg og dama prøvde nå i matpausa mi, noen korte nasadrag hver i 3-4 sekunder, nada.

Vi får prøve igjen i kveld, jeg sammen med alkohol senere vil kansje være bedre.

Jeg forventet lystgass virkning, kansje litt derfor også :-P
Vis hele sitatet...
Det er ikke i nærheten av lystgass, som har en mye kraftigere, nærmest svimlende effekt i forhold.
Sist endret av fetter; 4. mai 2012 kl. 15:07.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Prisen har også en svimlende effekt, derfor håpet jeg på at poppers var i nærheten.
Forrige helg klemte jeg i meg 50 lystgass patroner med en varighet på 20 sekund pr. patron, en sum på 300,- borte på to kvelder.
I forhold til en poppers på 32,- som kan bruker over 100 ganger.

Vel, vi får gi det et forsøk sammen med hjemmebrenten min i kveld, og ikke bruke lystgass mer bare poppers, så unngår jeg nederlaget.
Sist endret av TylerDurden; 4. mai 2012 kl. 15:26.
Sitat av mafoes Vis innlegg
Poppers er jo da et såkalt "homsedop".
Vis hele sitatet...
Dette er veldig sant. Jeg er homofil selv og har aldri prøvd det selv, men på sider jeg er medlem på er det flere homofile som søkrer popperstreff osv. Skjønner nå ikke helt vitsen jeg da.
Sitat av Ga-Ko Vis innlegg
Dette er veldig sant. Jeg er homofil selv og har aldri prøvd det selv, men på sider jeg er medlem på er det flere homofile som søkrer popperstreff osv. Skjønner nå ikke helt vitsen jeg da.
Vis hele sitatet...
Det er vel mest sannsynlig pga. den avslappende effekten det skal ha på muskulaturen rundt endetarmsåpningen.
Folk har forskjellige seksuelle preferanser, noen mener at alt går med vold og vaselin, mens andre trenger hjelpemidler for å oppnå ønsket resultat/løshet?

Uansett vil jeg advare folket om å kjøpe poppers i utlandet.
En kompis og jeg ble scammet under en tur til Praha i fjor sommer.

Etter at vi hadde fått i oss mengder med god pot begynte vi å sniffe på flasken vi hadde skaffet fra en tilsynelatende legitim butikk.
Det endte opp med at vi satt som to gapskrattende hyener mens anstrengte oss for å få puste skikkelig mellom latterkulene.

Senere fant vi ut at vi hadde sniffet løsemidler av noe slag istedenfor det vi egentlig hadde betalt for.
Om jeg husker rett var det blitt trikset med etiketten på flasken.
Vi kjøpte poppers på en sånn sex shop i amsterdam. Det var en liten flaske med en pille i bunnen, som er hjertemedisin tror jeg. Så sniffet vi det i et langt drag, og kjente effekten med en gang. Hele hodet blir intenst varmt, eller det føles hvertfall slik. Du blir helt ør i hodet, og dette varer cirka 20 sek. Vi gjorde det flere ganger etter hverandre, for det var på en måte behagelig

Tok det også med hjem til Norge uten noe problem.
Sitat av Svartepetra Vis innlegg
Det var en liten flaske med en pille i bunnen, som er hjertemedisin tror jeg.
Vis hele sitatet...
"Pilla" i bunnen er akkurat som kula i spraylakk-boksen. Er til for å ristes. Plastkule, om jeg ikke tar feil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jeg tenkte å bestille Poppers som inneholder isopropyl nitrite.
Som vanlig sjekker jeg narkotikalisten, dopinglisten og urte/legemiddel/unntakslisten.

Det eneste jeg fant var Brombenzo-difuranyl-isopropylamin (Bromo-Dragonfly) på narkotikalisten, men det er vel ikke samme?


Det er vel mao lovlig da?
Om det er reseptbelagt, så skal det være sagt at jeg bestiller fra EØS landet england.
Vis hele sitatet...

Poppers er ikke lovlig, men heller ikke på narkotikalista.

Poppers er regna som et legemiddel, men brukes bare unntaksvis (først og fremst i førstehjelpsutrustning for folk som kan risikere blåsyreforgiftning), og er dermed på det som kalles "registreringsfritak".

Den praktiske følgen av dette er at dersom du bestiller poppers på nett, kan tollvesenet stoppe pakka. Du får da et brev om at forsendelsen kan hentes når du foreviser resept. I og med at du aldri vil få resept på poppers, vil du heller ikke få henta ut forsendelsen.
Imidlertid vil de fleste forsendelser gå gjennom tollen uten å bli oppdaga. Men det er et lite sjansespill. Noen straff for bestillingen, vil du ikke få.

Hva er poppers?

Poppers er et slangord for en gruppe nitrittstoffer oppløst i et løsemiddel. De kan inhaleres, og ble opprinnelig brukt som medisin mot angina pectoris (før nitroglyserintablettene kom på markedet). Tidligere var amylnitritt den vanligste typen, i våre dager ser isobutylnitritt ut til å være mest utbredt. det er neppe noen særlig forksjell i virkning mellom de ulike variantene.

I USA i tidligere tider ble poppers levert på små glassampuller som skulle knuses i et lommetørkle (etterpå sniffet man i seg nitritten ved å lukte på tørkleet). Når disse ampullene knuste, ga de fra seg et lite "smell" (pop), og det er grunnen til at preparatene fremdeles kalles poppers, selv om de i dag leveres på små flasker med skrukork.

Hvordan virker poppers?

Poppers virker gjennom at det får glatt muskulatur til å slappe av, og senker det sentrale blodtrykket kraftig. Nitrittstoffene får de små blodårene til å utvide seg kraftig, dermed strømmer blodet ut i dee små årene, og trykket i de store pårene faller kraftig.

"Rus"-effekten av poppers er i all hovedsak den svimlende følelsen som oppstår når blodtrykket faller kraftig og plutselig. Det er ikke mye til rus, den varer kanskje et minutt eller to.

Hvorfor brukes poppers?

Poppers hadde neppe overlevd som rusmiddel for sin rusvirkning alene. Poppers har derimot en helt bestemt bivirkning: Den gir en kraftig stimulans til noen av de kroppslige prosessene som er knyttet til sex og særlig orgasmen.
Når orgasmen nærmer seg, synker det sentrale blodtrykket, de små årene åpner seg, noe som øker følsomheten i blodrikt vev. Som vi nettopp har lært, framkaller poppers samme virkning. Kroppen settes altså i samme fysiske beredskap som når den forbereder seg på orgasme.
Jeg antar at denne virkningen er mer uttalt hos menn, som jo oftest har et tenningsmønster og en seksualitet som er noe enklere tilgjengelig enn hva kvinner har.
Når poppers brukes under samleie eller en onanisesjon, vil den kroppslige følsomheten og orgasmefølesen bli kraftig intensivert.

Hvordan brukes poppers?

Poppers leveres i små glassflasker med skrukork. De aktive stoffene (nitrittene) er svært flyktige, og fordamper raskt. Poenget er dermed å holde flaska godt lukket til enhver tid, utenom akkurat når man inhalerer. En åpen poppersflaske vil miste mesteperten av innholdet i løpet av få minutter hvis den blir stående åpen.

Den vanlige teknikken er altså å skru av korken, holde flaska under det ene neseboret, og inhalere den usynlige dampen som stiger opp fra flaska i et langt trekk. Etter noen sekunder (fem til ti), kjenner man at hjertet begynner å slå som en damphammer (for å kompensere for det lave blodtrykket), huden kjennes varm, og en behagelig svimmelhetsfølelse brer seg.

Hvis man på dette tidspunktet befinner seg midt i et samleie eller en onanisesjon, vil man umiddelbart kjenne at nytelsen forsterkes kraftig når man fortsetter å utøve den seksuelle aktivitet. Denne virkningen er såpass sterk at man - som cannbisrøykere ofte også gjør - fort havner i fare for å synes at sex uten kjemisk stimulans er heller trauste saker.

Det stemmer forsåvidt at poppers også har som bivirkning at glatt muskulatur slapper av. Men det er antagelig en myte at denne virkningen gjør anal penetrasjon så mye enklere at det skulle være dette som har gitt poppers "evig liv" blandt homofile. Det er den sansemessige stimulansen av akten og orgasmen som er trekkplasteret.

Skadelig?

Poppers regnes ikke som særlig farlig untatt for mennesker med hjertesykdom. (Da kan det i verste fall utløse anfall og død - uhyre sjelden, men dokumentert).

Stoffet må ikke drikkes eller tas inn på noen annen måte enn ved inhalasjon. Dersom man får i seg stoffet i flytende form, bør man oppsøke legevakt.

Langvarig og intensiv bruk bør unngås. Nitrittstoffene binder seg til blodet mye lettere enn oksygen, og ved langvarig og intensiv bruk av poppers kan det forekomme tilfeller av cyanose (okygenmangel i blodet).

De vanligste uheldige virkningene er bittesmå etsesår på nesa som følge av at huden har kommet borti kanten på flaska. Vanlig er også en spesiell tørr irritasjonshoste som kan oppstå dersom man har brukt flaska noen ganger i løpet av en dag. Nitritthodepine - en spesiell pulserende hodepine - er også en vanlug reaksjon hos mange etter at virkningen gir seg (denne hodepinen gir seg som regel raskt, og er mer ubehagelig enn egentlig smertefull).

En annen, og svært ubehagelig egenskap ved poppers, er at den etterlater seg en kraftig stank av noe som kan minne om sure sokker. Den som har brukt poppersen, merker ofte ikke det, men særdeles god utlufting er en god ide. Selv å oppbevare en vanlig flaske med korken skrudd på, kan gi ubehagelig lukt i huset.

Poppers er brennbart på grensa ti eksplosivt (det varierer en del mellom ulike typer), pass på med sigaretter og tennere.

Avhengighet i vanlig forstand oppstår ikke ved bruk av poppers. Men som tidligere nevnt, kan man relativt fort havne i en situasjon der man finner sex uten poppers kjedelig og ordinært i sammenligning. Den sterke kroppslige seksualstimulansen som poppers gir, har også en pris: Den går på bekostning av følelser av nærhet og intimitet som ofte er en viktig del av å ha sex med andre.

Konklusjon:

Poppers kommer til å overleve i kraft av sin unike evne til å øke nytelsen i tilknytning til sex og orgasme.
Som rusmiddel ellers er det patetisk og verdiløst.
Fått noe effekt, Tyler?
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Headrush når jeg er full, samme typen headrush som når jeg spyr på fylla.

Det eneste som er positivt, er å innhalere popper rett før jeg putter en ballong med n2o, det får n2o effekten til å komme fortere og det virker som om det varer litt lengere.

Utenom det er effekten helt motbydelig.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg bruker poppers i snart fem år, sporadisk for det meste. Bruker det mest på fest for et kick, eller rett før jeg får orgasme.

Er homo, og ser at poppers ofte dukker opp på sexklubber og privat. Poppers holder du under den ene nesebolet, holder igjen det andre, og tar et tuuuungt drag. Så holder du pusten, og puster ut. Det er en herlig følelse! Bruker det ofte i sammenheng med sex, gir ett ekstra kick før jeg kommer.
Sitat av amylnitrat Vis innlegg
Jeg bruker poppers i snart fem år, sporadisk for det meste. Bruker det mest på fest for et kick, eller rett før jeg får orgasme.

Er homo, og ser at poppers ofte dukker opp på sexklubber og privat. Poppers holder du under den ene nesebolet, holder igjen det andre, og tar et tuuuungt drag. Så holder du pusten, og puster ut. Det er en herlig følelse! Bruker det ofte i sammenheng med sex, gir ett ekstra kick før jeg kommer.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg ingen ekspert på hvordan det fungerer når to menn har sex med hverandre, eller det å føre noe opp i endetarmen min for den slags skyld, så det kommende spørsmålet er kanskje fullstendig idiotisk, men tar du det som "giver" eller "receiver" under akten?
skjønner ikke hva som er kult med poppers...
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Det er ikke kult i det heletatt. Får følelsen av at jeg blir løsmiddelskadet.
Når du drikker alcohol og innhalere poppers så føles det som du blir fortere drita.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Poppers & lyrica er en fin kombo.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Brukes av homser i direkte sammanheng med sex. Skal gjøre en kåtere og orgasme sterkere. Har prøvet noen ganger, uten noen spesiel effekt. Er farlig i kombinasjon med flere medisiner/dop. Viagra for eksempel skal være en uheldig kombinasjon
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
skjønner ikke hva som er kult med poppers...
Vis hele sitatet...
Skal du ha anal er poppers litt kult.
Sist endret av Sigøyner; 29. mai 2013 kl. 06:18.
▼ ... over et år senere ... ▼
Bumper denne nå. Er det noen som har bestillt poppers fra nettet i det siste og fått det gjennom tollen? Får det for meg at de har blitt langt strengere/dyktigere på å luke ut pakker. Og hva er den faktiske potensielle reaksjonen hvis en pakke med poppers blir stoppet - et krav om resept fra adressanten, eller noe strengere? Jeg mener, stoffene er jo oppført på legemiddellisten. Viser til: http://lovdata.no/lov/1992-12-04-132/§13a.

Takk.
Blir nok ikke noe mer enn at de returnerer det til avsender/destruerer det når du ikke kan legge frem resepten din på "Poppers".