Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1216
morn freaks
Ikke akkurat den beste trip raport dette, men jeg vil/må bare få sagt et til flere
Jeg og en kompis skulle ta noen linjer kola (var rosa så skeptisk allerede da om det var kola...), og og drikke litt jack mens vi lå i senger og slapper av litt. Jeg er da veldig skeptisk til kola anskaffet i norge siden alt jeg har prøvd her er dritt for og si det rett ut.. har prøvd litt forskjellig på forskjellige plasser og alt er egentlig bare tull og waste of cash etter min mening tok noe kola i roma-italia og så fort den traff nesebored mitt så var supermann ingenting i forhold til meg
men uansett^^ idag så har jeg hvertfall tatt endel striper til nå, og vi har egentlig avsluttet kvelden nå så jeg har pink floyd på ørene og chiller ubermax nå.
men det jeg egentlig ville komme frem til var at den rosa kolaen vi tok har jeg og en litt mer erfaren kompis diskutert litt og kommet frem til at er egentlig en god dæsj keta, med en pen slump mdma, og litt kola.
Jeg har aldri prøvd keta før, (hvertfal ikke som jeg vet om) og han hadde ikke prøvd mixen av de så dette var en ganske behagelig gøy opplevelse. Vi begynte med en passe stripe, tok noen minutter og jeg begynte og kjenne meg mer auforisk og meget avslappet, i tilleg til at hele kjeften min var temmelig nummen.. litt sånn som når tannlegen spruter bedøvelses-spray før en stikketing så var det en liten drink før neste stripe som ble litt større kom.. Vi skulle jo egentlig bare ha en eller to før vi la oss og sov før jobb + en liten drink.. Derfor tror jeg at det var en dæsj kola er og for man får jo aldri nokk kola
Men etter de så gikk det vel nesten i automat og vi tømte en helflaske jack og (nå tipper jeg litt fritt ut i luften, men) tipper på ca 2-3g av dette stoffet. Etter de første og de neste så fikk vi jo bable kick, prøvde og se filmer og sånt men det gikk jo ikke.. hadde like lyst til og ligge med øynene igjen og bare nyte det som jeg ville bable og se på film, så gjorde mitt beste for og få en god kombo av dette og syntes jeg klarte dette bra *slappe av litt*->bable litt*->*se tv og høre litt* osv.
Men etter endel striper og 4 tette nesebor så har vi da nå kommet til en felles ende da vi rett og slett ikke orker mer.
Det var meget utlrachill, passe mye auforisk og en god del 'åpenhet' ala, snakk om oppvekst, livet, problemer og hva man vil og sånt.. er nå ganske fin form og chiller megamye, så ville egentlig bare si at dette var en meget najs kombo... Nå er jeg jo selfølgerlig ikke sikker på om det var keta,mdma og kola i dette rosa pulveret, men eter det jeg kjenner og har prøvd før så vil jeg hvertfall stte fingeren min på disse
Dette er ihvertfal helt fantastisk uten og bli like utslått som man blir av ren mdma eller trøtt som man blir av kola, keta har jeg aldri prøvd rent så vet ikke så mye der, men det jeg vet av det til nå er at jeg digger det mangler bare litt 2cb eller sopp for og få den ultimate høyden XD men det får heller bli neste gang en gang.
Peace and love to you all !!!
Artig rapport. Kunne gjerne ha lest mer om tankene og opplevelsene deres da halve rapporten handlet om stoffene og dosene. Du har sikkert prøvd 2C-B før. Det er jo en fin blanding av MDMA og LSD. Kanskje kola og 2C-B funker bra sammen, det vet jeg ingenting om.