Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202115
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Den er sliten.
Vis hele sitatet...
Ja jeg har jo forstått at du ikke kan sprinte uendelig, men den vil ikke sprinte i det hele tatt lengre.
Sitat av sf1 Vis innlegg
Den er altfor langt tilbake. Jeg håper ikke jeg er nødt til å gå rundt med farkas resten av spillet pågrunn av det
Vis hele sitatet...
Skal være mulig å få han til å slutte å følge etter deg! Det gikk i alle fall med meg da jeg ville fulføre et annet quest først.
Er det noen som vet om jeg kan fjerne et perk? Har sånn at når jeg blocker så går tiden sakte, var sykt fett i begynnelsen men nå begynner jeg å bli smålig lei. :P
Sitat av martnub Vis innlegg
Er det noen som vet om jeg kan fjerne et perk? Har sånn at når jeg blocker så går tiden sakte, var sykt fett i begynnelsen men nå begynner jeg å bli smålig lei. :P
Vis hele sitatet...
Hvis du spiller på PC, så: åpne console med knappen til venstre for "1", og skriv: player.removeperk d8c33
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Ja jeg har jo forstått at du ikke kan sprinte uendelig, men den vil ikke sprinte i det hele tatt lengre.
Vis hele sitatet...
Ok, er ikke helt sikker. Pröv med en annen xbox kontroll, eller test med et annet spilll, kan jo hende knappen er ödelagt?
Oh yeah! Da var det skrytetid!

Lvl 65
Khajit

Daedric Armor (legendary)
Armor: 275
Enchantments: 70% magicka regeneration, destruction spell cost 28% less

Daedric Boots (legendary)
Armor: 121
Enchantments: Muffled, carry capacity increased by 42 points

Daedric Gauntlets (legendary)
Armor: 121
Enchantments: Carry capacity increased by 42, Increases magicka 70 points

Daedric Helmet (legendary)
Armor: 133
Enchantments: Destruction spell cost 28% less, breathe underwater

Daedric Greatsword (legendary)
Damage: 72
Enchantments: Absorb 28magica, absorb 28 stamina

Favourite spell: Icy spear
(Icy Spear og Incinerate på hotkey)

Stats:
Magic 640 (710 med armor)
Health 200
Stamina 100

Heavy Armor 100
Smithing 100
Enchanting 100
Alteration 100
Destruction 100
Illusion 100
Alchemy 100
Speech 100

Planen videre er å få maks på restoration, sneak og lockpicking.
Den sosiale statusen da?

[edit] Ser du har 100 i speech, my bad.
Sist endret av Yayoisking; 11. januar 2012 kl. 21:42.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet hvordan man fikser bugen i Markarth, allierte vakter angriper deg og prøver å sende deg i fengsel. Skjedde etter jeg hadde gjort questen i cidhna mines.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Kramer Vis innlegg
Noen som vet hvordan man fikser bugen i Markarth, allierte vakter angriper deg og prøver å sende deg i fengsel. Skjedde etter jeg hadde gjort questen i cidhna mines.
Vis hele sitatet...
Tjaa, du kan jo betale boten (enklest), hvis ikke mener jeg det finnes en eller annen console-code som gjør at du kan sette "friendlylevel" og sette "vakter" til vennlige, eller en annen som setter bounty til 0 (eller hvilket tall du vil egentlig)

Ta å google "Skyrim console codes"
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Choobe Vis innlegg
Tjaa, du kan jo betale boten (enklest), hvis ikke mener jeg det finnes en eller annen console-code som gjør at du kan sette "friendlylevel" og sette "vakter" til vennlige, eller en annen som setter bounty til 0 (eller hvilket tall du vil egentlig)

Ta å google "Skyrim console codes"
Vis hele sitatet...
player.setcrimegold xxx(faction id) du tenker på.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
player.setcrimegold xxx(faction id) du tenker på.
Vis hele sitatet...
Trykket bare på hodet til vakten mens jeg hadde på console, da kom idnr hans opp og deretter skrev jeg ''paycrimegold''. Endelig funker det, ble teleportert til innsiden av markarth med betalt gjeld.
Problemer i oppdraget "DIPLOMATIC IMMUNITY". Er kommet i fangekjelleren og har ikke sjangs og finne nøkkelen til den luken, er det noen som vet? er ps3 versjonen og ja har googlet til krampa tok meg.
Den er på en av vaktene som dukker opp når du kommer til fangekjelleren, om jeg husker korrekt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
nå har jeg et kanskje upassende spørsmål her! stemmer det at man kan pickpocke noen sine klær så de blir nakne? uten å bli ferska? ser man liksom... noe? ikke anklag meg for å være pervers, siden det vet jeg selv at det virker som
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av ssindreb Vis innlegg
nå har jeg et kanskje upassende spørsmål her! stemmer det at man kan pickpocke noen sine klær så de blir nakne? uten å bli ferska? ser man liksom... noe? ikke anklag meg for å være pervers, siden det vet jeg selv at det virker som
Vis hele sitatet...
De har undertøy som ikke kan tas av.
Sitat av ssindreb Vis innlegg
nå har jeg et kanskje upassende spørsmål her! stemmer det at man kan pickpocke noen sine klær så de blir nakne? uten å bli ferska? ser man liksom... noe? ikke anklag meg for å være pervers, siden det vet jeg selv at det virker som
Vis hele sitatet...
Ja, du kan pickpockete items npc´er har på seg, men dette kan være vanskelig uten perken for dette. Uten å blir ferska ja Du kan jo prøve selv å drepe folk og ta av dem klærne. Så kan du holde inne "E", og bevege dem. Men med undertøy så må du nok overlate det meste til fantasien.
Sitat av Choobe Vis innlegg
De har undertøy som ikke kan tas av.
Vis hele sitatet...
Hvis ikke du laster ned en mod, da kan du gjøre dem helt nakne.
bare jeg som ikke har spilt skyrim på et parr mnd forde de sitter og gamer bf3 ? jeg tørr ikke og prøve skyrim igjen da blir jeg bare avhengi igjen og nå går det jo så bra på bf3..
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Problemer i oppdraget "DIPLOMATIC IMMUNITY". Er kommet i fangekjelleren og har ikke sjangs og finne nøkkelen til den luken, er det noen som vet? er ps3 versjonen og ja har googlet til krampa tok meg.
Vis hele sitatet...
Jeg måtte akuratt hjelpe faren min med samme problem. Etter at du har drept alle vakter i fangekjelleren og slipper ut han som sitter i cellen der så må du prate med han. Mulig du må gå ut av dungeonen og inn igjen, men du må prate med han og spørre om han vet noe (pratevalg 2). Deretter vil han gå med på å følge etter deg. Questen blir oppdatert og det kommer 3 vakter ned i dungeonen. Drep disse, og nøkkelen finner du på den ene vakten.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
bare jeg som ikke har spilt skyrim på et parr mnd forde de sitter og gamer bf3 ? jeg tørr ikke og prøve skyrim igjen da blir jeg bare avhengi igjen og nå går det jo så bra på bf3..
Vis hele sitatet...
Haha kjenner meg igjen, prøver å spare opp skyrim.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
bare jeg som ikke har spilt skyrim på et parr mnd forde de sitter og gamer bf3 ? jeg tørr ikke og prøve skyrim igjen da blir jeg bare avhengi igjen og nå går det jo så bra på bf3..
Vis hele sitatet...
Var sånn en stund for meg og. Så ble jeg hekta på Skyrim igjen, så ble jeg litt lei. Ennå ikke fullført hovedquestet, ei heller DB eller Thieves guild. Er ganske sparsommelig på questlinjene, ettersom jeg ikke vil bli ferdig med et av de definitivt beste spillene noensinne så fort. Har riktig nok tre characters i rundt lvl 50 da
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Har et lite spørsmål: Har spilt meg til lvl 32 nå på en versjon av Skyrim jeg skaffet på en litt sleip måte. Har veldig lyst til å kjøpe spillet og støtte produsentene, for det her er uten tvil et av det beste spillet noensinne. Vil også kjøpe det pga updates og evt DLC. Spørsmålet mitt er da, hvis jeg kjøper spillet, kan jeg bare overføre save-filen til det kjøpte og fortsette å spille på den characteren?
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Har et lite spørsmål: Har spilt meg til lvl 32 nå på en versjon av Skyrim jeg skaffet på en litt sleip måte. Har veldig lyst til å kjøpe spillet og støtte produsentene, for det her er uten tvil et av det beste spillet noensinne. Vil også kjøpe det pga updates og evt DLC. Spørsmålet mitt er da, hvis jeg kjøper spillet, kan jeg bare overføre save-filen til det kjøpte og fortsette å spille på den characteren?
Vis hele sitatet...
Så sant du spiller på PC er svaret ja.
Noen som vet noe om når modding tools vil bli slippet ut?
Hvis det er likt system som på de forrige Elder scrollsa har jeg lyst til å prøve og lage endel hus og npc's utenfor noen av byene da jeg syns byene er små
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Creation Kit er ute!
Herlig . Skal leke litt med det en stund så begynne på dette prosjektet
Tror jeg et nødt til å faktisk kjøpe det nå! Det her jævlig kult ut
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Har et lite spørsmål: Har spilt meg til lvl 32 nå på en versjon av Skyrim jeg skaffet på en litt sleip måte. Har veldig lyst til å kjøpe spillet og støtte produsentene, for det her er uten tvil et av det beste spillet noensinne. Vil også kjøpe det pga updates og evt DLC. Spørsmålet mitt er da, hvis jeg kjøper spillet, kan jeg bare overføre save-filen til det kjøpte og fortsette å spille på den characteren?
Vis hele sitatet...
Hvis det er på PC, så burde save-filene dine ha lagret seg på Dokumenter eller liknende hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis du bare overfører de til den nye save-mappen som kommer når du installerer den litt mindre sleipe versjonen av Skyrim så kan du bare merge filene =) Men det kan hende at filene automatisk blir plassert i spillet. Veldig usikker der!
Et spørsmål.. Har tenkt å sette meg ned å teste ut Skyrim om noen få strakser. Jeg har ingen whatsoever snøring på hvordan spillet funker eller noenting. Eneste relasjon jeg har til spillet er et par anmeldelser + sett 10 min av en kompis som spilte. Det jeg lurer på er da: er det noen tips&triks det kan være kjekt for meg å vite om? Eller annen relatert info osv. (Spiller forøvrig på ps3)
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Sitat av nimr0z Vis innlegg
Et spørsmål.. Har tenkt å sette meg ned å teste ut Skyrim om noen få strakser. Jeg har ingen whatsoever snøring på hvordan spillet funker eller noenting. Eneste relasjon jeg har til spillet er et par anmeldelser + sett 10 min av en kompis som spilte. Det jeg lurer på er da: er det noen tips&triks det kan være kjekt for meg å vite om? Eller annen relatert info osv. (Spiller forøvrig på ps3)
Vis hele sitatet...
Ja. Ikke føl deg særlig forpliktet til å følge main quest
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Eller for den sakens skyld, noen quest i det hele tatt. Målet med Skyrim: gjør hva faen du vil.
Jeg har viklet vekk fra Mainquest.

Bruker en naken-mod og resurrection-stone til å fylle huset med nakne redheads.

Med skyrim slipper jeg å gjøre akkurat det samme i virkeligheten
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Sitat av Doktor Horse Vis innlegg
Jeg har viklet vekk fra Mainquest.

Bruker en naken-mod og resurrection-stone til å fylle huset med nakne redheads.

Med skyrim slipper jeg å gjøre akkurat det samme i virkeligheten
Vis hele sitatet...
AH AH AHAHAHAH AHAHAHAHA! Dette HER er morsom lesning! Dette må sannelig prøves
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Duck Tape Vis innlegg
Hvis det er på PC, så burde save-filene dine ha lagret seg på Dokumenter eller liknende hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis du bare overfører de til den nye save-mappen som kommer når du installerer den litt mindre sleipe versjonen av Skyrim så kan du bare merge filene =) Men det kan hende at filene automatisk blir plassert i spillet. Veldig usikker der!
Vis hele sitatet...
Mine filer dukket opp automatisk i den lovlige versjonen... noe irriterende da jeg installerte den primært for å starte på nytt, men gikk greit. Tok backup og flyttet dem.
Har ett spørsmål, ganske langt bak i tråden dette, men sikkert noen som svarer Når jeg møter på drager har jeg NULL sjanse å drepe de med mindre jeg skrur ned vansklighetsgraden, føler meg veldig teit.. Noen tips til åssen jeg kan spille på Adept og faktisk klare meg?
Takker for svar
Sitat av tep0sen Vis innlegg
Ja. Ikke føl deg særlig forpliktet til å følge main quest
Vis hele sitatet...
Man burde dog gjøre så mye av main-questet at man dreper den første dragen utenfor Skyrim. Hvis ikke møter man ikke drager tilfeldig i det hele tatt.

Sitat av Oatre Vis innlegg
Har ett spørsmål, ganske langt bak i tråden dette, men sikkert noen som svarer Når jeg møter på drager har jeg NULL sjanse å drepe de med mindre jeg skrur ned vansklighetsgraden, føler meg veldig teit.. Noen tips til åssen jeg kan spille på Adept og faktisk klare meg?
Takker for svar
Vis hele sitatet...
Potions? Har du riktig/bra armor? Prøv å få deg noe frost/fire resistant gear. Mulig at du kan få mer damage ut av dual-wield enn en treg two-hand (hvertfall tidlig i spillet).
Sitat av Oatre Vis innlegg
Har ett spørsmål, ganske langt bak i tråden dette, men sikkert noen som svarer Når jeg møter på drager har jeg NULL sjanse å drepe de med mindre jeg skrur ned vansklighetsgraden, føler meg veldig teit.. Noen tips til åssen jeg kan spille på Adept og faktisk klare meg?
Takker for svar
Vis hele sitatet...
Buer og gjemmesteder er det som funker best. Ta med deg Lydia så har du litt agn til dragen.
Sitat av Kamuflarne Vis innlegg
Buer og gjemmesteder er det som funker best. Ta med deg Lydia så har du litt agn til dragen.
Vis hele sitatet...
For meg funker ikke det i det hele tatt... Gjemmesteder = dragen lander ikke på grunn av ikke åpent nok terreng. Buer = altfor lite damage.

Det som funker best for meg er å dra med dragen til et åpent sted, slik at den kan lande. Deretter en liten "Unrelenting force" på dragen før jeg dasker han ned med mine 2 1h swords.

Håper dette hjelper
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Denne modden her anbefales sterkt! : http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=6176

Om du er som meg, synes det er alt for lite liv rundt i slettene, også blir det 3-4 drager som patruljerer "Whiterun og omegn"

da blir spillet PLUTSELIG meget mye vanskeligere.
Et lite tips til de med PC! Vet ikke om dette er tatt opp i tråden tidligere, men kompisen min viste meg en mod han lasta ned som gjorde at giants og mammuter ble mye større. Det var skikkelig kult, syntes jeg, så om noen er fristet finner man vel denne moden på nettet.

Damn PC people...
Funker ikke mods hvis spillet er lastet ned som torrent? Er lvl 29 og spillet funker glatt, men når jeg åpner Nexus Mod Manager kommer det opp:
Unable to get permissions...
1. Disable UAC (what?)
2. Move Skyrim outside the Program Files folder for example to C/games/skyrim, this may require a reinstall. ( Mister jeg alle gameprogress da?)


Står at det er best å flytte skyrim filene utenfor programfiler, men vil dette slette spille?

Edit: Fikk det til når jeg kjørte som admin. Hvilke mods vil dere anbefale varmt?
Sitat av Kramer Vis innlegg
Funker ikke mods hvis spillet er lastet ned som torrent? Er lvl 29 og spillet funker glatt, men når jeg åpner Nexus Mod Manager kommer det opp:
Unable to get permissions...
1. Disable UAC (what?)
2. Move Skyrim outside the Program Files folder for example to C/games/skyrim, this may require a reinstall. ( Mister jeg alle gameprogress da?)


Står at det er best å flytte skyrim filene utenfor programfiler, men vil dette slette spille?
Vis hele sitatet...
Merkelig. Mod manager virker for meg. Kan du ikke bare putte Skyrim på D?
Trenger jeg unzippe og replassere filer hvis jeg bruker Nexus, eller gjør den det automatisk?
Sitat av Kramer Vis innlegg
Trenger jeg unzippe og replassere filer hvis jeg bruker Nexus, eller gjør den det automatisk?
Vis hele sitatet...
Er bare å flytte skyrim mappa så følger modsa med de.
http://www.youtube.com/watch?v=GHo9DCWEARM
Hvis du ønsker gear med syk armor og damage er det ganske genialt å følge guiden ovenfor.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Er på slutten av "A Night to Remember" oppdraget, og sliter veldig med en bug. Da Sam skal transformere seg om til (Spoiler) [COLOR="White"]Daedric Prince[/COLOR] (/Spoiler) blir han rett og slett bare borte. Prøvd å vente, og loade tilbake osv. 2. gangen jeg loadet gikk han faktisk plutselig fra å være Nord til High Elf...? Noen andre som har opplevd denne bugen? Hjelp?
▼ ... over en uke senere ... ▼
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Har en venn som kjøpte skyrim forlden dag, men når han spiller så slår pcen seg helt av, temperaturene virker grei, ingen overoppheting eller noe. Men SSDen som er en OCZ-VERTEX3 viser 128 grader, men er ikke det veldig usansynelig? Den skrur seg ikke av når han gjør andre ting kun skyrim.

Har ikke helt klare specs akkurat nå, vet at det er en i7 2600k, NVIDIA geForce 550 TI og 8 gig med ram. Mer vet jeg ikke. Noen som vet hva som er gale ?
Sist endret av snowdog; 4. mars 2012 kl. 19:56.
Sitat av snowdog Vis innlegg
Har en venn som kjøpte skyrim forlden dag, men når han spiller så slår pcen seg helt av, temperaturene virker grei, ingen overoppheting eller noe. Men SSDen som er en OCZ-VERTEX3 viser 128 grader, men er ikke det veldig usansynelig? Den skrur seg ikke av når han gjør andre ting kun skyrim.

Har ikke helt klare specs akkurat nå, vet at det er en i7 2600k, NVIDIA geForce 550 TI og 8 gig med ram. Mer vet jeg ikke. Noen som vet hva som er gale ?
Vis hele sitatet...
Var borti lignende på min gamle PC for flere år siden, da PC skrudde seg av hvis jeg kjørte tyngere spill på den. Viste seg at jeg ikke har sterk nok strømfordeler til at maskina kunne kjøre på full ytelse og slo seg derfor av da den ikke fikk nok strøm. Tviler litt på at det er ditt tilfelle, men nevner det likevel
Det er ikke alle SSD-er som har temperatursensor, blant annet Vertex 3. Problemet ligger nok et annet sted.