Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1750
Jeg lo godt da jeg leste denne artikkelen i aftenposten...

http://www.aftenposten.no/nyheter/du...icle947340.ece

Jeg håper de skjerper seg med kontroll av dette, spesielt så nærme 1. april


hvordan får man forfalsket et dokument som er såpass likt de ekte at de i staten faktisk tror de er ekte?
Har du sett skjemaet for navneendring? Jeg tror ikke det er videre vanskelig å få tak i, og det er heller ikke noe problem å ta en kopi og bytte ut deler av det.
nei har ikke det, hvis det er så enkelt og utgi seg for en man ikke er, så skjønner jeg absolutt ikke hvorfor dette ikke er utnytta mye mye mye mer :S
Opprinnelig postet av pure power
nei har ikke det, hvis det er så enkelt og utgi seg for en man ikke er, så skjønner jeg absolutt ikke hvorfor dette ikke er utnytta mye mye mye mer :S
Vis hele sitatet...

det er kanskje akkurat det som har skjedd...at det har blitt utnytta og at det er så virkningsfullt at det ikke har blitt nevnt av media :P
Etter deg jeg forstod er det bare å forfalske underskriften. Det kalles dokumentforfalsking når man forfalsker f.eks. en underskrift. (Trenger ikke lage en kopi av navneendringsskjemaet.)
Dette blir for enkelt...
Opprinnelig postet av mainer
Dette blir for enkelt...
Vis hele sitatet...
Så kommer forklaringen?
Forventer at du utdyper deg litt når du først ytrer din mening.
Hehe, lo også av denne. Det er ikke bare litt amatørmessig!
Lurer på om det dukker flere slike episoder opp...?
Syns det er teit gjort av han som gjorde det. Noe som er enda teitere er at Eirik vurderer å beholde navnet.

Forstår meg ikke på enkelte ...
Du er min venn
niigu's Avatar
Gamle menn med dårlig humor.
Det blir vist etterforsking av saken.

Er jo dokumentforfalskning, og det er ikke en liten straff i vente om de finner den skyldige
Det er folk i verden som har for mye tid og bruke på piss. Morsomheter i hverdagen må vel være lov. Men jeg må tørre og påstå at navneendring ikke topper listen min over morsomheter. Skjerpings!
Litt genialt med et slikt navn, da
Opprinnelig postet av LasseTheDude
Litt genialt med et slikt navn, da
Vis hele sitatet...
Syns du det? Eirik Peirik Pling? Lite oppfinnsomt spør du meg.

Syns du dette er genialt da: Lasse Plasse Ping Pling?
Til opplysning har vi en oppi Selbu som heter: Hilmar Emil Martin. Så hvorfor skulle de ikke ta Eirik Peirik Pling alvårlig? Litt mer snert over det navnet. Hilmar Emil Martin flyter ikke akkurat.
* --> Sondre Busemann Bjelleklang?

Hmm... Hvor er det skjemaet?
Sist endret av nso; 22. april 2013 kl. 12:21.
Opprinnelig postet av Yaman
Syns du det? Eirik Peirik Pling? Lite oppfinnsomt spør du meg.

Syns du dette er genialt da: Lasse Plasse Ping Pling?
Vis hele sitatet...
Jepp. Syns det er genialt!


[SIZE=4]JIPPI!!! POST 400!!!! [/SIZE]
Morsom spøk! Var ikke saksøking litt drøyt?
Det er dokumentforfalskning A_O-MoP .. Og det er veldig straffbart!

Tror du hadde blitt passe forbanna om noen du ikke aner hvem er hadde gjort det samme mot deg ..