Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 675
Satt og leste litt på itavisen og der fant jeg en fin link til en side hvor du får et område hvor du kan laste opptil 10 GB.

her er linken til siden

http://www.streamload.com/App.asp


Jeg måtte teste ut dette og for min del så funker det ganske fint.


edit: man må registrere seg. og man kan maks laste ned 100 mb i måneden eller uken.. er ikke helt sikker

skrivefeil
Sist endret av thomaseh; 17. januar 2005 kl. 20:32.
De tilbyr 10gb storage.
Opprinnelig postet av DarkStaar
De tilbyr 10gb storage.
Vis hele sitatet...
Men da må du vel betale for det. Gratis er vel opptil 100mb.
Har noen klart å laste opp noe ennå?
jeg har lastet opp diverse album. tilsammen har jeg lastet opp 400 mb
er jo litt granne eg lol det heran, last opp så mye du vil men last ned bare 100Mb elr 100 filer i måneden.. 100Mb er jo ingenting ..
men det er fint hvis man holder på med diverse oppgaver
Pretty Princess
Freaken's Avatar
100 mb er jo ganske mye, siden det er gratis
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg lurer på hvordan det er med hastighet her. Er det noen grenser for ut og inn?

Jeg lurer også på om det er mulig for flere mennesker å laste ned de samme filene og om dette i så fall går ut over 100 mb-kvoten man får lov å laste ned hver mnd eller om hver person kan laste 100 mb hver.

Jeg tenker at det ikke er umulig at det finnes små triks man kan bruke på streamload akkurat som iblis postet noen triks for I-Drive og Yahoo Breiffcase i gammle dager. Trykk her om du ikke vet hva jeg snakker om.

Jeg beklager på det sterkeste at jeg er så lat og derfor verken har søkt, skaffet meg en konto eller har noe konstruktiv å si utover det jeg trenger for å få dere gutter i arbeid.