Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1511
*lure på hvor lynzh fikk de fra*
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Det var da som bare helvete....
Jey, pizzafyll. Hvordan tror dere det ser ut der kjøttdeigen lages?
ekkelt.. vits med å poste sånn a!!!?
stygg sak :P tipper de i bilen VART SKRÆMT JA !
de holdt fartsgrensen?
Opprinnelig postet av Superion
stygg sak :P tipper de i bilen VART SKRÆMT JA !
Vis hele sitatet...
Tror dem ble drept i sammenst0tet jeg...
Nei, sjåføren overlevde, men fikk vel et lite sjokk. Ihertfall det jeg leste på en annen side.
Holdt fartsgrensen og plutselig hoppet hjorten fram og ...
Opprinnelig postet av [nazrm]
*lure på hvor lynzh fikk de fra*
Vis hele sitatet...
Så det samme greiene på TB sitt forum, der det var et spørsmål om det var "Fake" eller ikke. Slik jeg ser det er det ekte, slik skjer. Får bare håpe at ingen ble skadet.
Det lå på HW.no sitt forum også, men der sletta de alle bildene om jeg ikke tar feil.

En kammerat av fattern kjørte rett gjennom et reinsdyr med motorsykkelen sin for noen år siden. Den ble også delt i to og det var maaasse blod.
Ganske sykt
Nam nam. Blodpudding
hmm.. utrolig at et så lite dyr kan skape så mye søl da.. jeg mener, hadde det vært en diiiger elgokse som løp foran en trailer, så skulle jeg vurdert å tro på det.. men.. det kan bare ikke være ekte..
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Altså, jeg har selv vært med i bil som har kjørt ned rein (Finnmark, vet du.) og tro meg det kan bli jævlig med søl både utenpå og inni bilen.
Faens syke folk! Dette har vel ingen ting med it å gjøre? Mitt ord er få det bort!
Det er en laaang tråd om roadkills på www.bilforumet.net (beklager for å poste et annet forum) Disse bildene pluss mange andre ligger på off-topic forumet for de som vil se. Personlig synes jeg ikke det er noe ekkelt i det, men ser heller ikke hvorfor det er tøft å se på...

I mine øyne: Et hendelig uhell...
Faens syke folk! Dette har vel ingen ting med it å gjøre? Mitt ord er få det bort!
Vis hele sitatet...
Det postes så mye annet psykt på dette forumet som ikke har noe med IT å gjøre at litt hjorteinnvoller ikke gjør noe.
Er jo greit å se hva konsekvensene kan bli av å kjøre ned Bambi.
Såpass må vi vel tåle her på forumet, eller hva?
Jeg har ikke et problem med å takle blod. Hallo? Hva er det som er så farlig med å se litt guffe?
Den ble regelrett gibba! eller va det pawna det het? uansett! jævli nasty shjitt!
Skumle greier. Man har jo ikke sjangs om man kruser i 100 km/h og ser en hjort hoppe ut i veien.
Mmm, joikaboller. *Stikke og lage seg mat*
Sist endret av Dionysos; 14. januar 2005 kl. 20:46.
Tihi! hjorten ble delt i to og alle involdene var og finne inni bilen!! :Psweet:P Hjorten røk på en smell der ja!
Pretty Princess
Freaken's Avatar
kanskje hu fra kill bill hadde gått beserk med samurai-sverd?
Risky det der. Ont å få en klov i hodet, får å ikke snakke om et gevir.