Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 13785
Heihei! Fant kun en gammel tråd fra 2007, så spør på nytt.
Noen som vet om det finnes noen headshop i Trondheim ala shangri-la?
Har googlet litt og funnet noe som heter "bambooltz" (eller noe sånt), men aner ikke om den eksisterer lenger. Har også funnet noe som heter "prinsessen", men aner heller ikke om den eksisterer lenger.

Er på en aldri så liten weekend-tur til Trondheim (fosen/rissa) så det hadde vært greit å kunne stikke inn til byen å handle litt utstyr
Bamboo Shop. Ligger lenger ned for hovedinngangen til Byhaven mot Fjordgata

edit: Bamboo Shop er gamle Prinsessen.
Sist endret av JustAnotherNick; 14. mai 2015 kl. 15:14.
Gladgutt
Trådstarter
Aah, takker og bukker. Syntes det var litt rart siden både prinsessen og bamboo hadde "jomfruveien" (ellerno) som adresse.

Hvis det er noen Trondheims-stonere her som ønsker å guide meg litt er det bare å sende PM!
Sist endret av Person_navn; 14. mai 2015 kl. 15:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har hørt fra andre trondhjemmere at bamboolt er ganske tett i samarbeid med politiet. Vet om en kar som kjøpte lamper der som ble stoppet av politiet på tur hjem. Mannen bak kassa oppfører seg en smule rart o, veldig kort i kontakten.
Mitt tips: handle det du vil ha på nett, får du det billigere også.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Har hørt fra andre trondhjemmere at bamboolt er ganske tett i samarbeid med politiet. Vet om en kar som kjøpte lamper der som ble stoppet av politiet på tur hjem. Mannen bak kassa oppfører seg en smule rart o, veldig kort i kontakten.
Mitt tips: handle det du vil ha på nett, får du det billigere også.
Vis hele sitatet...
Tror jeg ikke noe på.
Har hørt fra andre trondhjemmere at bamboolt er ganske tett i samarbeid med politiet. Vet om en kar som kjøpte lamper der som ble stoppet av politiet på tur hjem. Mannen bak kassa oppfører seg en smule rart o, veldig kort i kontakten.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk alle plakatene til mannen da han byttet lokaler. Så jeg tipper han ønsker seg flere kunder, ikke mindre.
Har gode erfaringer fra han som driver sjappa, hvis politiet har stoppet noen som har kommet ut av butikken tror jeg heller at de har spanet på de som går inn.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Har hørt fra andre trondhjemmere at bamboolt er ganske tett i samarbeid med politiet. Vet om en kar som kjøpte lamper der som ble stoppet av politiet på tur hjem. Mannen bak kassa oppfører seg en smule rart o, veldig kort i kontakten.
Mitt tips: handle det du vil ha på nett, får du det billigere også.
Vis hele sitatet...
Business 101:
Hvordan få flere kunder til butikken din?
Arrester de du allerede har.

Høres ut som tidenes forretningsidé..
Sist endret av Bombasa; 14. mai 2015 kl. 21:07.
Med fare for å spore helt av topic her så er det en grunn til det. Tidligere forhold mot mannen( salg under disk) lett for politiet å gjør en avtale om mindre straff for egne feilgrep om vedkommende lar politiet monitore butikken.
Sitter ikke på sannhetens fasit jeg men vær oppmerksom
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Med fare for å spore helt av topic her så er det en grunn til det. Tidligere forhold mot mannen( salg under disk) lett for politiet å gjør en avtale om mindre straff for egne feilgrep om vedkommende lar politiet monitore butikken.
Sitter ikke på sannhetens fasit jeg men vær oppmerksom
Vis hele sitatet...
Høres ut som ville rykter, tror aldri politiet hadde tillat og la han drive butikken viss han hadde blitt tatt for salg, dessuten tror jeg ikke han er dum nok til å selge hasj under, den eneste headshoppen i Trondheim, sier seg selv at man kommer til å bli tatt da.
Har vært der X antall ganger selv, og har aldri opplevd noe trøbbel med politi o.l selv, dog har jeg hørt rykter om at de spaner utenfor bamboo...
Rimelig grei fyr, men alt er rimelig overpriset tho.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hjelm1: Vel, da lurer jeg på om kanskje politiet allerede fulgte med denne kompisen din.
Jeg har kjenninger som skulle høste, og så hadde de helt glemt av Ice-o-lator bags for å lage hasj av avklippet, en kjenning løp ned til butikken og han hadde faktisk slike poster.

Intet politi på besøk.
ArbeidsledigProletar
Kun rykter.
Jeg skjønner ikke hva folk har å tjene på å spre løgner?! Er ikke akkurat som folk driver konkurrenter til sjappa.
Drit i å spre sånt, med mindre det er førstehåndsinformasjon, og selv da, TENK DEG OM.

Jævlig ødeleggende for han fyren. Han driver en legitim business og her stomper folk rundt og lyver om at han henger i med snuten. :/

Dårlig, Trondheimsstonere...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Asiaten i kassa på bamboolt i Trondheim er sur. Haha. En gang skulle ei venninne kjøpe blunt-rolls der og ble spurt om leg, og hun hadde helt vanlig legitimasjon som var legit, men han trodde ikke noe på henne, og spurte om hun kunne forlate butikken.

Han sier ikke akkurat "hadebra!" etter en handel.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Føler nesten at dere ikke forteller alt, jeg har flere ganger slått av en prat med ham, han sier alltid takk og ha det bra.

Dere oppførte dere vel respektabelt?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sry 4 necro, men noen som veit om butikken er lagt ned? Ser at hjemmesiden er nede hvertfall. Noen som har hørt noe eller vært innom siste tiden?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bamboo shop (gamle prinsessen) er fremdeles åpen, er fremdeles i veita bak byhaven.

se her.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Bamboo shop (gamle prinsessen) er fremdeles åpen, er fremdeles i veita bak byhaven.

se her.
Vis hele sitatet...
Phew, nydelig! Takk!
Bare ikke ta med shit når du fær dit, heller legg det at i bilen vis du må ha det med. Så skal du være gucci.
Ser ikke helt hvorfor politiet skal gidde å stoppe folk som har kjøpt brukerutstyr på vei hjem. Eller mer presist, hvorfor stoppe folk fordi de kjøper brukerutstyr. Klart, det er vel en viss sannsynlighet for at de har noe på seg, men høres ut som tynt grunnlag for å ransake noen. Man bør vel heller følge de hjem å banke på døren om målet var å ta noen for besittelse.
Sitat av John M Vis innlegg
Bare ikke ta med shit når du fær dit, heller legg det at i bilen vis du må ha det med. Så skal du være gucci.
Vis hele sitatet...
Bekreftes, han synes ikke det er greit at man kommer dit stein eller snakker om hasj. Hilsen en som har gjort det, og som nå har lært

Sitat av murloc Vis innlegg
Ser ikke helt hvorfor politiet skal gidde å stoppe folk som har kjøpt brukerutstyr på vei hjem. Eller mer presist, hvorfor stoppe folk fordi de kjøper brukerutstyr. Klart, det er vel en viss sannsynlighet for at de har noe på seg, men høres ut som tynt grunnlag for å ransake noen. Man bør vel heller følge de hjem å banke på døren om målet var å ta noen for besittelse.
Vis hele sitatet...
Det pleier å være sykt ubehagelig de gangene en politibil står utenfor Bamboo når man går inn iallefall.
Gladgutt
Trådstarter
Jeg hadde i allefall en god opplevelse med karen den gangen og fikk handlet meg både rullepapir, grinder og en bong uten problemer. Ikke akuratt den mest interessante dialogen mellom oss, men han var høflig og sa til og med hade.

Ble heller ikke arrestert mens jeg spasserte fra sjappa og gjennom byen med en bong stikkende ut av posen min. Hadde riktig nok ikke noe shit på meg da, så snuten kunne gjort heller lite, men hadde kisen samarbeidet med politiet tror jeg snuten hadde meldt seg heller raskt.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg

Det pleier å være sykt ubehagelig de gangene en politibil står utenfor Bamboo når man går inn iallefall.
Vis hele sitatet...

Det er vel ikke akkurat så merkelig. Men å tro at de har som formål å ransake kunder på vei hjem ser jeg på som lite sannsynlig. Om de ikke har andre grunner til det selvsagt. At det er ubehagelig står vel også i stil med at man har planer om å bryte loven med utstyret som kjøpes.
aldrig hatt noe problem med prinsessen/bamboo shop.. har kjøpt lamper og røykeutstyr uten noe stress..
Har vært der flere ganger ganske hyggelig fyr, prøver bare være ekstra høflig og vise respekt for den eneste headshopen i trondheim veldig fornøyd med bongen og pipa mi derfra
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bare en heads up, Bamboo shop er perfekt som headshop, men om det er en Grow shop du er ute etter går du på Hydrohagen på buran, gutta har peiling: men de er ordentlige folk, så ikke tro at det er noe headshop der og de har alt du trenger for dyrking men ingenting for røyking.
▼ ... over et år senere ... ▼
Finnes det andre bongsjapper enn bamboo? Noen av Asia/arab butikkene rundt om kring for eksempel?
Sitat av lizardskin Vis innlegg
Finnes det andre bongsjapper enn bamboo? Noen av Asia/arab butikkene rundt om kring for eksempel?
Vis hele sitatet...
Ja, alle Asia sjappene selger grinders/papes & småtterier.
Bamboo har alt fra papes, bonger, vekter, groutstyr, piper, telt, zip bags etcetc.
Nice! Er det noen spesifisikke i tiller området eller sørsia generelt?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
123Shop i gata før torget ved kjøpesenteret solgte hvertfall papes når jeg bodde i Trondheim for halvannet års tid siden :-) Angående ryktene om Bamboo shop hadde hvertfall jeg aldri noen problemer. Hyggelig og grei type, ikke noe snut som kom etter meg derfra iallefall.
Har bare positivt å si om Bamboo og fyren som driver den. Jeg har vært der kanskje 20-30 ganger siden 2011, så vi husker hverandre veldig godt. Han vet hva han driver med. Når du kjøper en vekt, tester han vekta og gir deg et garantibevis, slik at hvis vekta blir ødelagt av seg selv, ordner det seg med garanti.

Samtidig lærer han deg lett hvordan du bruker utstyret du kjøper, f.eks. nikotinvape.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av lizardskin Vis innlegg
Nice! Er det noen spesifisikke i tiller området eller sørsia generelt?
Vis hele sitatet...
Nope, finnes bare i byen.
Takker for alle svar. Fant ut av at det var bedre å spørre her, enn å dra innom alskens slags butikker for null handel.
Jeg har heller aldri hatt noen problemer med karen på bamboo, han er snill og grei. :-)