Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1455
Hei alle sammen.

Jeg holder på å lærer Ruby on Rails.

Med lærdom kommer selvfølgelig feil.
Hadde en controller kalt Pages, og skulle legge til flere views som man kan gjøre ved å kjøre "Rails g controller Pages about contact projects" f.eks også ikke overstyre eksisterende filer men bare legge til sidene.

Her trykket jeg "Y" for å overstyre ved en feiltagelse og mistet ALT av css.
Er det noen mulighet for å gjøre om dette for å få tilbake css koden min?

Har søkt rundt på google, men finner ikke noe svar på om jeg får tilbake koden om jeg endrer dette og evt. hvordan jeg gjør det. Finner bare ut hvordan jeg "sletter" controlleren.
Har ikke mye erfaring med RoR, men mistenker at du blir nødt til å bite i det sure eplet og føre denne på nybegynnerfeil-kvoten. Det er imidlertid en gylden anledning til å lære seg et system for kildekodekontroll - da kan du unngå dette problemet uavhengig av hvilke språk og verktøy du bruker i fremtiden. git er min favoritt, og det er det mange som er enig med meg i. Det er dog litt bratt læringskurve.