Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2627
Heisann,

Kan det bli komplikasjoner om jeg tar ett par Sintalgon 2.5mg Methadone Hydrochloride tabletter etter inntak av ett par kvartinger med heroin? Er nybegynner når det kommer til metadon... Moralprekken kan sendes til /dev/null

sth
Faren for overdose blir større.
http://www.ixion.demon.co.uk/methadone.htm
Sist endret av Aaatcho; 6. juli 2010 kl. 02:39.
sth
Trådstarter
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Faren for overdose blir større.
http://www.ixion.demon.co.uk/methadone.htm
Vis hele sitatet...
Klar over det, men siden styrken er 2.5mg så burde ikke den faren være overhengende vil jeg tro.. Correct me if I'm wrong....
Sitat av sth Vis innlegg
Heisann,

Kan det bli komplikasjoner om jeg tar ett par Sintalgon 2.5mg Methadone Hydrochloride tabletter etter inntak av ett par kvartinger med heroin? Er nybegynner når det kommer til metadon... Moralprekken kan sendes til /dev/null

sth
Vis hele sitatet...

Skal ikke være noe problem å ta metadon etter inntak av heroin..

Men kan jeg spørre om hvorfor du skal ta metadon etter at du har tatt dop?
sth
Trådstarter
Kun for morro.. Har aldri testet metadon før... må si at jeg ble ganske smæsha


sth
herlig naivt
Sitat av sth Vis innlegg
Kun for morro.. Har aldri testet metadon før... må si at jeg ble ganske smæsha


sth
Vis hele sitatet...

Oki, men det er bortkasta. Burde heller spart metadonen..


Bruker du mye dop (heroin) ?
sth
Trådstarter
Var daglig bruker i ca 3 år, men har nesten kuttet helt ut. Bruker det 1-2 ganger i måneden maks. Så jeg tror metadonen skal funke ganske bra på meg, men jeg burde selvsagt ventet noen timer

sth
Sitat av sth Vis innlegg
Var daglig bruker i ca 3 år, men har nesten kuttet helt ut. Bruker det 1-2 ganger i måneden maks. Så jeg tror metadonen skal funke ganske bra på meg, men jeg burde selvsagt ventet noen timer

sth
Vis hele sitatet...
Du har tidligere skrevet:

Har selv rundt 3-5 års er faring med Heroin som begynner å se mot slutten
Var gansge avhengig av dop i 3-5årsperiode hvor det toppet seg i fjor hvor jeg valgte å legge alle kortene på bordet for familien. Ble litt balulba, men fikk meget god støtte av familien og behandlingsapparatet. Ble behandlet på Ryen DPS en gang i uken med psykiater hvor jeg fikk veldig god hjelp og er idag nesten helt rusfri med untatt av en liten sprek i ny og ne. Skal slutte med det også veldig snart siden jeg begynner i jobb om noen uker som konsulent i IT bransjen med svært gode betingelser og lønn. Så jeg føler det er nå eller aldri for meg. Denne gyldne muligheten må jeg ta godt vare på.. Anyways, det var min lille historie(PS; Bruker ikke subutex/subuxone eller metadon)

Dude.. hvorfor? hva med den gyldne muligheten?
Sitat av sth Vis innlegg
Var daglig bruker i ca 3 år, men har nesten kuttet helt ut. Bruker det 1-2 ganger i måneden maks. Så jeg tror metadonen skal funke ganske bra på meg, men jeg burde selvsagt ventet noen timer

sth
Vis hele sitatet...

Oki, har selv vært i hekta i ca 5 år. Tok turkeyen for over 3 mnd siden. Tar det en skjelden gang, men aldri mer enn 2 dager på rad, når man har vært hekta på den driten så merker man små-abstinensene allerede etter 2 dagers bruk..

Nei, så lenge du har vært hekta på det såpass lenge, så skal du ta ganske mye metadon for å bli rusa..
Sitat av sth Vis innlegg
Heisann,

Kan det bli komplikasjoner om jeg tar ett par Sintalgon 2.5mg Methadone Hydrochloride tabletter etter inntak av ett par kvartinger med heroin? Er nybegynner når det kommer til metadon... Moralprekken kan sendes til /dev/null

sth
Vis hele sitatet...
Hvis det er sånn at du har tatt heroin.. Kan jeg så pent få spørre om en "rus-rapport"? Det virker ikke som det er mange slike her og hadde vært veldig spennende å lese om ruseffekten fra en bruker!
Sist endret av Meteor Freak; 6. juli 2010 kl. 21:25.
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
Hvis det er sånn at du har tatt heroin.. Kan jeg så pent få spørre om en "rus-rapport"? Det virker ikke som det er mange slike her og hadde vært veldig spennende å lese om ruseffekten fra en bruker!
Vis hele sitatet...

Rusefekten fra heroin du tenker på?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Patriot Vis innlegg
Rusefekten fra heroin du tenker på?
Vis hele sitatet...
Ja, forsåvidt det ja