Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 438
Yo freaks! Har et dilemma. Handlet tilgang til en side på nett til kr 3000-,. Jeg var ikke helt fornøyd med kjøpet da innholdet på siden ikke helt var det jeg var på jakt etter/forventet. Det er opplyst på siden om at vist man angrer på kjøpet får man pengene tilbake 100%. Det er en 100% legit side uten tvil, men den har sine røtter i Israel som igjen ikke er medlem av EØS avtalen noe som gjør at angrerett egentlig ikke gjelder kjøp fra Norge. Men mtp at siden har skrevet at man får penger tilbake om man ikke er fornøyd er vel det en kjøpslov i seg selv? Eller tar jeg feil? Sendte en mail til de allerede 2 dager etter men ikke fått svar, prøvd og kontakte via både facebook og instagram uten svar. Konkluderer med lite bemanning i disse korona tider. Hva tenker dere om muligheten til og få pengene tilbake? Har lagret kjøpsdato/kvittering/første mail jeg sendte de ang situasjonen samt lagret garantien de har gitt for og returnere penger. Er det noe mere jeg kan gjøre? Noen lurere vei og gå?