Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 477
Anonym bruker
"Fregnete Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt fersk på dette, men skal altså teste å mikrodosere LSD. Jeg har 300μg LSD fordelt på to sukkerbiter som har liggi i kjøleskapet en ukes tid.

Planen:
  • 300μg LSD (på sukkerbiter) blandet med 2dl sterilt vann og 1dl 60% ren sprit
  • Basert på microdosingcalculator.org så vil da 1ml tilsvare 10μg LSD (som jeg tenker å starte med pr dose hver 3 dag)
  • Når dette er blandet i en beholder så kommer jeg til å bruke en 5ml målesprøyte og trekke ut 1ml og sprøyte under tunga og svelge


Spørsmål:
  • For det første, høres planen grei ut, eller er det noe feil her?
  • Beholderen som dette lagres i; går det greit om det er i en plastflaske, eller bør det være noe sånt som en thermos e.l.?
  • Etter å ha blandet alt sammen og ristet godt, hvor lenge må jeg vente før jeg kan innta første dose? Jeg har sett at om man blander ut med blottere så bør det stå over natten, men siden dette er sukkerbiter så lurer jeg på om dette er nødvendig?

Jeg antar at planen burde være grei, så hovedspørsmålet er egentlig om det er nødvendig og vente lenge etter blandingen før jeg inntar første dose? Evt. hvor lenge jeg bør vente før jeg kan anta at LSDen er utblandet tilstrekkelig til å innta første dose?