Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 467
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Har røyket en god del vongtrekk weed, tatt 6 blåvalium (60mg) mulig underdosert, samt 2 stilnoct.


Sitter nå å nyter en par glass prosecco.

Farlig kombo?
Tjaaa. Ikke drikk mer alkohol om du kan unngå det.

Benzo og Alkohol kan ta livet av deg i store mengder og 60mg Valium er ikke akkurat lite.

Sannsynligvis våkner du i morgen
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Du våkner i morra, men benzo og alkohol er en snål kombo. Siste gangen jeg kombinerte benzo og alkohol tok jeg to rivotril, endte opp med å ta to til og et shot med vodka. Husker ikke en drit, men man blir dritmongo av det. Litt benzo og litt alkohol går kanskje, men helst unngå den komboen.
Alkohol og Benzodiazepiner gir som kjent meget dårlig hukommelse (og dømmekraft..!) fra perioden du er påvirket. Alt fra glimt til et eneste langt blackout fra start til slutt.
Er hyggelig å huske rusen spør du meg, med alk og benz blir det fort noen dager time-travel der du ikke husker bæret av hva du har holdt på med. Kan ikke tenke meg at Stilnocten hjalp på det området, hehe.
Mange andre andre komboer som er diggere hvor du faktisk husker hva du har drevet med og hvor digg det var
Sist endret av krystallkongen; 2. januar 2020 kl. 04:36.