Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2073
Hvor risikabelt er det å ta med en liten mengde DMT og ketamin på fly innenlands? Skal reise fra Gardermoen. Bør jeg ha det på meg eller i innsjekket bagasje?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ca 1000
Trådstarter
16 6
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ca 1000
Vis hele sitatet...
Hæ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du spør etter en måling av noe helt arbitrært, det finnes ingen måleenhet på risiko. Enten blir du tatt eller ikke, kommer an på væremåten din, bekledning, nervøsitet etc..
Send det i posten til der du skal
Det burde gå greit, tviler på de bruker masse tid og energi på å lære hunder å lukte såpass 'obskure' rusmidler.
Mener det er kokain, heroin, amfetamin, MDMA og cannabis de er trent opp til å lukte, uten at jeg har en kilde på det forhånden, så correct me if I'm wrong.
Trådstarter
16 6
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Det burde gå greit, tviler på de bruker masse tid og energi på å lære hunder å lukte såpass 'obskure' rusmidler.
Mener det er kokain, heroin, amfetamin, MDMA og cannabis de er trent opp til å lukte, uten at jeg har en kilde på det forhånden, så correct me if I'm wrong.
Vis hele sitatet...
Er ikke redd for hunder, men hva om de oppdager det når de scanner bagasjen?

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Send det i posten til der du skal
Vis hele sitatet...
Har ikke mulighet til dette.
Sist endret av Kartydogry; 27. mars 2020 kl. 12:56.
Sitat av Kartydogry Vis innlegg
Er ikke redd for hunder, men hva om de oppdager det når de scanner bagasjen?
Vis hele sitatet...
Så ikke ha det i bagasjen?
Er ikke noe stress å ha en klipspose i lomma gjennom kontroll.
Sitat av Kartydogry Vis innlegg
Er ikke redd for hunder, men hva om de oppdager det når de scanner bagasjen?
Vis hele sitatet...
Ta to ziplock-poser (en med ketamin og en med DMT) og tape dem fast under ballsekken (barber den først ). Blir du utpekt til "tilfeldig" kontroll, så er det nærmest umulig å finne posene, tviler på at flyplassbetjening går så langt at de fondler med ballene dine. Er du en kvinne, så rull posene i et rør, pakk dem i en kondom og stapp alt oppi vaginaen.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Ta to ziplock-poser (en med ketamin og en med DMT) og tape dem fast under ballsekken (barber den først ). Blir du utpekt til "tilfeldig" kontroll, så er det nærmest umulig å finne posene, tviler på at flyplassbetjening går så langt at de fondler med ballene dine. Er du en kvinne, så rull posene i et rør, pakk dem i en kondom og stapp alt oppi vaginaen.
Vis hele sitatet...
Blir du tatt med på bakrommet så er det fort av med alle klærne altså. De sjekker også hulrom.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Put det i bokseren. De i sikkerhetssjekken er ikke ute etter å ta folk med bittelitt stoff på seg. De er mer ute etter å ta folk med våpen eller eksplosiver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Put det i bokseren. De i sikkerhetssjekken er ikke ute etter å ta folk med bittelitt stoff på seg. De er mer ute etter å ta folk med våpen eller eksplosiver.
Vis hele sitatet...
Om de merker noe, så blir du evt tatt av tollvesenet ved gate
For ca et år siden var jeg i en stor norsk by, og hadde piller, heroin og amfetamin i lomma på turen hjem. Han bak meg ble kroppsvisitert, men ikke jeg. Hadde nok gått bra likevel. Mitt tips er å ikke gjøre ting du ikke kan stå for. Dvs ikke gjør noe kriminelt om du ikke har råd til å bli tatt. Lykke til.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Lagt i den innsjekkede bagasjen, så mener jeg du er svært trygg på et innenlands fly. Men bare et par avganger innenlands der det går bra kan skape en sånn erfaring for deg selv. Flydd en del med hasj innenlands og ikke opplevd noe problemer.
Dessuten er det jo helt unødvendig å reise med drugsa på en egen person hvis man planlegger litt.
Send stæsjen til hotellet i ditt navn eller til der du skal på forhånd, og ta fornøyd dopet i hende når du kommer frem.
Sist endret av meaculpaUIO; 27. mars 2020 kl. 15:46.
Herrefred som dere tar av her da.

Legg det i kofferten som du sjekker inn, null stress. Har nesten alltid hatt litt røyk i bagasjen når jeg flyr, aldri! vært et problem. De står ikke med hunder å sniffer på bagasjen, koffertene blir røntget men om du f.eks legger en pose eller hva det nå enn er du har sammen med masse løst dilldall eller oppi en toalettveske er det null stress. Lag på lag med ting blir "usaklige" å kjenne igjen på røntgen.

Om du blir tatt til tilfeldig kroppskontroll, så er det noe av det mest uskyldige du blir å gjennomgå ila livet ditt. De bruker en sånn maskin som de sveiper over deg, eller så bruker de bare hendene og gjør en sånn kjapp "klappetest" på kroppen din. Det er helt tilfeldig om du blir valgt ut eller ikke, piper det når du går igjennom den metall-greia så er det større sjangse. Smil og vær hyggelig tilbake, folka der er i 99% av tilfellene bare hyggelige og greie og gjør ikke det de gjør for å være kjip.