Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 21462
Har selv hadd razzia etter å ha ventet en pakke i posten, de kom flere uker etterpå. Man vet aldri når eller om de kommer, men ha ingenting i hus den neste måneden
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da var dagen kommet. Hadde bestillt 25g ish mdma som aldri kom, over 2 uker siden jeg bestillte, fikk razzia idag. En sikkelig sløv razzia på 10-15 min. Fant ikke noe, heller ikke pengene som lå oppå kjøleskapet. Sa det må vært noen som bestillte i mitt navn...

Snart blir det brev med sak henlagt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvor lang tid anslår du, Røyskatt? Mellom at du forsto pakken var borte, og razziaen kom?
men selv om saken blir henlagt, så kan jeg garrantere deg at det blir loggført en eller annen plass hos politiet.. so lay low brotha
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvor lang tid anslår du, Røyskatt? Mellom at du forsto pakken var borte, og razziaen kom?
Vis hele sitatet...
Jeg bor ganske langt nord i landet å har gjort det i 20 år ++ så når pakken ikke var kommet etter 6 virkedager skjønte jeg den var stoppa. En enkel brevsending har alltid vært framme innen 6-7 virkedager maks.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sonofsam1 Vis innlegg
men selv om saken blir henlagt, så kan jeg garrantere deg at det blir loggført en eller annen plass hos politiet.. so lay low brotha
Vis hele sitatet...
Det har du helt rett i, har mye i loggen dems fra før av så..
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette var innenlands?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette var innenlands?
Vis hele sitatet...
Korrekt.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm. Hørtes ikke bra ut. Er det en kjent norsk vendor du har handlet fra? Bare tenker på åssen det var pakka? Trodde ikke innenlandspost ble sjekket så nøye. Men tydelig at de har fått ressurser nå
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm. Hørtes ikke bra ut. Er det en kjent norsk vendor du har handlet fra? Bare tenker på åssen det var pakka? Trodde ikke innenlandspost ble sjekket så nøye. Men tydelig at de har fått ressurser nå
Vis hele sitatet...
Ble ikke handlet fra en vendor over Dw
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner.. må jo uansett ha brukt hund, så vakumpakkinga hadde vel ikke hatt så mye å si uansett sikkert. Kjipern:/
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner.. må jo uansett ha brukt hund, så vakumpakkinga hadde vel ikke hatt så mye å si uansett sikkert. Kjipern:/
Vis hele sitatet...
Ser for meg de kommer til å bli mer aktive nå fremover med hund på poststasjoner, ivertfall i storbyer som feks oslo og trondheim ..
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan virke sånn da.. forventet det egentlig siden det er ganske utbredt. Men må si de skal sette ganske store ressurser inne da for å sjekke all post som går. Men for all del, heller gjøre det enn å faktisk etterforske kriminalitet med offer(vold, voldtekt osv) forstå det den som kan��
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går d an å spørre hvor langt nord du bor?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Tromsø er postsentralen i Nord, og tromsø er en NNPF by med lite ruspolitisk refleksjon.
Det er troverdig for meg at man greier å karre til seg ekstra ressurser til meningsløs
jakt på små mengder narkotika i postforsendelsene innenlands.
Sist endret av meaculpaUIO; 9. mars 2020 kl. 18:07.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Tromsø er postsentralen i Nord, og tromsø er en NNPF by med lite ruspolitisk refleksjon.
Det er troverdig for meg at man greier å karre til seg ekstra ressurser til meningsløs
jakt på små mengder narkotika i postforsendelsene innenlands.
Vis hele sitatet...
Det er også en postsentral i bjerkvik. Men har heller troen på at bikjene blir sendt inn på for eksempel gardermoen, eller ivertfall søra for.. Der det naturligvis sendes mye narkotika ifra

Plassen der jeg bor (Mellom tromsø og narvik) er det sløvt mtp narkotika.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går d an å spørre hvor langt nord du bor?
Vis hele sitatet...
Mellom Tromsø og Narvik
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På sist ukes episode av Insider, som omhandlet handel av narko på deepweb, sa en postasnsatt at det ikke hadde vært politikontroll på hovedsentralen på minst tre år. Tviler litt på at de tilfeldigvis har begynt på igjen nå. De kunne derimot varsle om brev de syntes virker mistenksome, for nærmere kontroll av Toll/Politi.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Da er alternativforklaringen at ting er blitt så libberalt nå at posten også tar dop i stor grad
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På sist ukes episode av Insider, som omhandlet handel av narko på deepweb, sa en postasnsatt at det ikke hadde vært politikontroll på hovedsentralen på minst tre år. Tviler litt på at de tilfeldigvis har begynt på igjen nå. De kunne derimot varsle om brev de syntes virker mistenksome, for nærmere kontroll av Toll/Politi.
Vis hele sitatet...
Den episoden ble nok ikke filmet i forrigeuka, mest sansynlig fra fjordåret..

Bestillte 40g kokain for 1 måned siden å den kom faktisk fram. Innenlands
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs om dnets gulldager er over for denne gang da. Bedre at det handles dårlige druger åpent på gata tenker de vel. Folk finner en vei uansett hvor mye de kriger mot dette..
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørs om dnets gulldager er over for denne gang da. Bedre at det handles dårlige druger åpent på gata tenker de vel. Folk finner en vei uansett hvor mye de kriger mot dette..
Vis hele sitatet...
Det er min tanke også. Har jo vært mer eller mindre fritt fram på postsendinge i alle år så mulig de setter ned foten nå..

Ja folk finner en vei ja, men de kutter ivertfall ned på mulighetene, ivertfall for vi som bor i nord-norge
Anonym bruker
"Digital Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pakken min kom idag, tok sin tid så begynte og lure
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for oppdatering "digital karybdis" og bra for deg�� da er det kanskje håp for flere!
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kompis som venter 1 kilo brunt i posten, fordelt utover 3-4 pakker. Skal holde dere oppdatert
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bestilte et brev med noe «greier» (ikke snakk om mye) fra Bergen forrige tirsdag og brevet har enda ikke kommet til postkassen min i Ålesund. Vil dere tro at brevet har blitt stoppet med tanke på at det nesten har gått en uke? Hilsen nervøs student

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Har brevet dukket opp?
Kan jo være en mulighet personen egentlig ikke har sendt deg noe?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte kanskje Digital karybdis var TS? Vært interessant om ts gir update om han ikke allerede har det.
Anonym bruker
"Særegen Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Greit å huske at Posten noen ganger bare returnerer sendinger som er til personer som ikke er registrert på adressen.
Ser du nevner at du har ditt navn, men en annen adresse.
Det er en risiko at Posten ikke vil leverer om ikke det stemmer med registrerte personer på adressen.
Har selv fått brevpost i retur der det skulle vært brukt C/O.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en veldig forsinket bestilling med valium+kokain nylig, var flere gule (ca #f4f2ad) klistremerker på brevet når den kom fram men ser ikke ut til at politiet har stoppet den
Anonym bruker
"Full Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av iamafreak Vis innlegg
Har brevet dukket opp?
Vis hele sitatet...
Nei, ingenting har kommet. Ikke noe telefon fra politet, ikke noe razzia heller.
Tilfeldigheter er rare ting. I dag fikk jeg 5 pakker samtidig, og de var bestillt på helt forskjellige tidspunkter. Bare en var tollkontrollert.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tilfeldigheter er rare ting. I dag fikk jeg 5 pakker samtidig, og de var bestillt på helt forskjellige tidspunkter. Bare en var tollkontrollert.
Vis hele sitatet...
Dette hadde gitt meg ganske mye noia for innkommende razzia. Jeg har selv opplevd at posten holdt igjen en pakke og sa de ikke fant den, før jeg plutselig får en tlf fra privatnr til postansatt som sa jeg kunne komme og hente pakka dagen etter.
Henta pakken dagen etter, og fikk razzia etter 1-2 dager.
Tror posten samarbeided med politiet på denne utleveringa, og ga de beskjed når pakka var utlevert...

Vær litt obs på at de kan være sneaky og la deg hente ut pakker, bare for å være sikker på at de tar deg på fersk gjerning med varene i hus...
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tilfeldigheter er rare ting. I dag fikk jeg 5 pakker samtidig, og de var bestillt på helt forskjellige tidspunkter. Bare en var tollkontrollert.
Vis hele sitatet...
Utenlands sending?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Dette hadde gitt meg ganske mye noia for innkommende razzia. Jeg har selv opplevd at posten holdt igjen en pakke og sa de ikke fant den, før jeg plutselig får en tlf fra privatnr til postansatt som sa jeg kunne komme og hente pakka dagen etter.
Henta pakken dagen etter, og fikk razzia etter 1-2 dager.
Tror posten samarbeided med politiet på denne utleveringa, og ga de beskjed når pakka var utlevert...

Vær litt obs på at de kan være sneaky og la deg hente ut pakker, bare for å være sikker på at de tar deg på fersk gjerning med varene i hus...
Vis hele sitatet...
Så sleipt at det er utrolig
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Vær litt obs på at de kan være sneaky og la deg hente ut pakker, bare for å være sikker på at de tar deg på fersk gjerning med varene i hus...
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er jo hva de gjør hvis mottaker er smart og ikke har varene i hus?

Når pakken blir åpnet hos posten eller i tollen, samler de bevis for hva pakken inneholder, uten
å beslaglegge innholdet? Eksempelvis, hvis man får tilsendt 10 gram hasj som blir oppdaget men
likevel utlevert, foretar razzia uten å finne hasjen hos mottager - har de da noen sjans til å bevise
at mottager har mottatt hasjen? Mottager kan jo i teorien nekte for at pakken inneholdt noe ulovlig
da den ble åpnet.
Anonym bruker
"Digital Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mitt kom ihvertfall trygt frem på mandag, tok sin tid men den kom fram
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om postbudet utfører sine arbeidsoppgaver etter boka og navnet på en sending ikke er registrert på adressen i postsystemet (gjøres via posten.no) og/eller navnet ikke står tydelig på postkassa så sendes den i retur. I mangel på returadresse sendes den til en kontor som har fullmakt til å åpne posten og som jobber med å finne riktig mottaker/avsender.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tilsendt en pakke med 10 knips fra vestlandet som ble postet torsdag ettermiddag forrige uke.. det kom frem i postkassen i Oslo mandag.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk tilsendt en pakke med 10 knips fra vestlandet som ble postet torsdag ettermiddag forrige uke.. det kom frem i postkassen i Oslo mandag.
Vis hele sitatet...
Takk for update.. Venter enda postsending med 1 kg brunt ..
Anonym bruker
"Full Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har enda ikke hørt noe fra noen.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har enda ikke hørt noe fra noen.
Vis hele sitatet...
Det kommer nok skal du se, ofte så venter politiet litt med razzia for en ellerannen grunn
Anonym bruker
"Full Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer nok skal du se, ofte så venter politiet litt med razzia for en ellerannen grunn
Vis hele sitatet...
Tenker du på brevet eller lyd fra politet?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenker du på brevet eller lyd fra politet?
Vis hele sitatet...
Razzia
Anonym bruker
"Full Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Razzia
Vis hele sitatet...
Håper de ned prioriterer meg mtp situasjonen med korona
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Håper de ned prioriterer meg mtp situasjonen med korona
Vis hele sitatet...
print ut et stopp-skilt med advarsel om hjemme-karantene pga korona/covid-19 og heng på døra?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har et skjedd noe mere?^^ evt funne ut om dem driver med aksjoner mot post og transport på veiene om dagen?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Blir ikke noe razzia mot smittefarlige stonere sin bedritne, skitne hjem under Coronakrisen. Slapp æv.
hehehe
Sist endret av meaculpaUIO; 17. mars 2020 kl. 14:46.
Mtp razzia, hvordan vil det fungere å si at en er i hjemmekarantene hvis politiet dukker opp? Nytteløst?
rart jeg har aldri hatt så mye hell med post siste tiden da alle pakker har kommet på under en uke