Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1445
Anonym bruker
"Viss Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Sitter her med en gjeng nå og vi tok syre rundt 17.30. Alle begynner å kjenne det greit nå, men jeg sitter her og kjenner ikke en puck.
Vi alle tok en lapp hver.

Vi tok fra samme batchen og alt og en evighet siden jeg tok noe som helst av rusmidler.

Vet ikke om mat har noe å tilsi over når man skal kjenne det. Men vi alle spiste middag ca 20 min før vi tok lappene.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker du medisiner?
Anonym bruker
"Viss Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nei
Endte opp med å ta litt Molly så håper at jeg kjenner noe snart
Har du toleranse fra før av?

Kanskje du er mindre sensitiv?
Har hørt at fordøyelse kan forsinke oppturen, så vi pleier alltid å faste minst noen timer før vi tar stoffet, slik at vi er sikre på at alle har ca samme virkning og starter synkront.
Anonym bruker
"Viss Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kom etterhvert, men virkes ut som det er mildere for de fleste når vi snakker om det nå ��
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker jeg tok syre med noen kompiser for noen år siden. Jeg følte "ingenting" og hadde ingen hallusinasjoner, helt til jeg innså at jeg faktisk trippet hardere enn jeg noensinne hadde gjort før. Husker ikke eksakt hvor mye vi tok, men det var nok til at jeg trodde at de syke hallusinasjonene man får på DMT var normalen, og det jeg så nå (dvs. mennesker, objekter, naturen osv.) var de faktiske hallusinasjonene. Det freaket meg fullstendig ut i måneder etterpå og jeg begynte å stille spørsmål ved alt.

Nå føler jeg meg heldigvis normal igjen, men fy faen som jeg loka en periode. Morsom historie i dag, men rimelig stress da det sto på som mest. Så nå om dagen liker jeg å vite hvor mye syre jeg tar for å si det sånn, orker ikke havne der igjen
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husker jeg tok syre med noen kompiser for noen år siden. Jeg følte "ingenting" og hadde ingen hallusinasjoner, helt til jeg innså at jeg faktisk trippet hardere enn jeg noensinne hadde gjort før. Husker ikke eksakt hvor mye vi tok, men det var nok til at jeg trodde at de syke hallusinasjonene man får på DMT var normalen, og det jeg så nå (dvs. mennesker, objekter, naturen osv.) var de faktiske hallusinasjonene. Det freaket meg fullstendig ut i måneder etterpå og jeg begynte å stille spørsmål ved alt.

Nå føler jeg meg heldigvis normal igjen, men fy faen som jeg loka en periode. Morsom historie i dag, men rimelig stress da det sto på som mest. Så nå om dagen liker jeg å vite hvor mye syre jeg tar for å si det sånn, orker ikke havne der igjen
Vis hele sitatet...
Offtopic:
Kan du utdype litt mer om "loka i en periode"?