Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 756
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter på en del PE og golden teatcher. Og ca 0.4 molly.

Lurer fryktelig på hvordan vi skal gå frem. Ser for oss å ta 1g PE og 1-1.5GT. Etterfulgt av en dropp.

Hører å leser mye forskjellig her. Noen sier sopp og dropp omtrent samtidig. Eller sopp +1t så mollyn. Evt vente til sopp Peak begynner å avta og så droppe mollyn.

Noen som har erfaring og kan gi noen pointers? Blir det noe forskjell plusser og minuser osv?

Om jeg tar soppen først å venter med mollyn mot slutten? Vil mollyn kickstarte det litt tilbake og bli en fargerik molly opplevelse?
Det jeg leste av erfaringer på candy flip var at LSD og MDMA samtidig ga en helt sinnsyk peak som ble litt for vanskelig. Men da var ventetid 4 timer, spessielt med tanke på opptur og landing. Man vil helst ha landa fra soppen helt når du lander fra M.

Jeg testet først hippie flip med GT og molly. Anbefaler ikke å vente så lenge som 4 timer da. 2-2.5 timer fra du har spist soppen. Hvis dere liker å ture på psykadelika så syns jeg at det er mye morsommere å få leke seg litt med tankene før jeg dropper m.

De vil komme i bølgedaler som vanlig, og på en måte krangle litt med hverandre. Men tar du for mye molly så¨vil den overdøve. Den beste feelingen i mine øyne er når psy og mdma "krangler" omtrent like mye. Ellers mister du psy'en og turer kun på molly.

Det gir masse nærhet på toppen av en helt spaca tur på sopp. jeg føler at spesielt på syre så blir sosiale ferdigheter veldig svekket. Stammer mye mer, stabler ord og klarer ikke tenke for meg hvordan jeg kan bygge samtalene videre hvorpå en flip ga meg det beste av to verdener

Jeg anbefaler uansett erfaring halvere dosene sine enn du hadde tatt stoffene hver for seg.

Siden jeg hadde erfaring med alle stoffene jeg hadde både tidligere og de jeg satt på der og da og lenge siden jeg har overdosert litt

Så jeg spiste 3G golden teacher, spiste deretter en knips altfor seint så mistet noe der mtp timing. etter en halvtime tre kvarter etter drop av knips så snortet jeg 60MG molly

Knipsen er ikke av de sterkeste men det er en smule meta i de jeg hadde. En "normal" tur så kan man enten droppe molly. eller droppe knipsen og gå for 80-90 mg hvis kvaliteten er god