Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 47589
wæo såpass, må ha vært en kraftig ulykke
<3 nicket ditt i så måte haha
hva står du fast på nå da, og doser,
og hvordan har du det? med alt?
▼ ... over et år senere ... ▼
Går det an å koke disse pilleme og skyte dem?
Evt skyte dem sammen med dolcontin?
Sitat av caketown Vis innlegg
Går det an å koke disse pilleme og skyte dem?
Evt skyte dem sammen med dolcontin?
Vis hele sitatet...
Hold nå for all del middler beregnet til oralt bruk unna årene dine. Mulig du aldri får oppleve en rus igjen etter det Fyllstoffer i årene er ikkje bra!
Ketorax er uten sammenlikning det mest potente stoffet jeg har vært bort i. Euforifølelsen ved IV er kjærlighet, tilgivelselse og sex på sprøyte.

Hvorfor du mener det er lurt å skyte piller kan jeg bare gjette på, men jeg kan bekrefte at det ikke er lurt å kaste sin kjærlighet på dette stoffet uansett.

Det har et annet navn og er er "medisin", men er til al praktisk bruk morfin i potent form.

Forstår at man vil ruse seg, men finn noe som gir deg rus og lett hangover - ikke 10 dager med abstinenser etter de første doser.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fikk Ketorax i dag 5ml muskulært av fastlegen, hadde tatt 250mg Tramadol i forveien, hadde en intens hodepine som ikke forsvant, trodde hodet skulle sprenges.
Sitter her en time etterpå helt avslappa og hodepinen er helt borte, fantastisk preparat.

Fra å ligge i fosterstilling med hodepine til å dra rett på shopping å handle klær!
Ketorax er digg, men bør behandles med respekt. De kan være leie å gå av etter en tids bruk.