Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2360
Hei, jeg har nå drevet med logo/design for forskjellige gaming teams, gaming organisasjoner, osv. Jeg har frem til nå kun tatt i bruk photoshop for å produsere logoene, men har nå begynt å lære meg å gå over til adobe illustrator da dette er mere relativt til logo design.

Min Portfolio

Det jeg også søker er en som kan hjelpe meg med å kode min ny portfolio, da jeg ikke kan noe om koding selv og finner ingen templates på nettet som fyller mine krav. Jeg har startet å designe siden som nå ser slik ut: CLICK . Om noen er intressert i å hjelpe meg med dette vil jeg også gi en liten belønning for arbeidet, hvor mye den er på kan vi bli enige om over pm e.l


Jeg søker også oppdrag om noen ser etter en designer.

Ønsker også konstruktiv kritikk, på mitt arbeid.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Veldig bra arbeid!
aka Heisenberg
Walter White's Avatar
Varierende, men for det meste dritbra!
Jeg hadde lett brukt deg.
Ser greit ut for en lekmann som meg.

Eneste konstruktive kritikken jeg kan komme med er at du burde få deg en ny e-postadresse.
Selv om det gjerne ikke burde ha noe å si, ser det enormt uproft ut med en hotmailadresse.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
1: Du har bare logoen din på forsiden? En som kommer dit uten å vite hva du driver med blir ikke klokere av denslags.
2: Gråt litt inni meg da jeg så hotmail-adressen. Særlig at det ikke var markerbar tekst engang. Se forøvrig The Oatmeal:What your email address says about your computer skills.
3: Har du vitterlig lyst til å legge ut det jeg må anta er telefonnummeret ditt? På Internett? Så hvem som helst, når som helst kan forstyrre deg?
4: Bio er tom. Eller har feil tittel.
5: Skrivefeil
6: På logosaken til Utengen sport: A wild white box appeared! Antar at resten har gjennomsiktighet, men hvorfor ikke den?
7: Tastaturet gnageren til new generation holder opp tar en del oppmerksomhet.
8: En hel del av arbeidet ser blasst ut.
Det ser veldig bra ut mye av det du har gjort, så ikke mist motet hvis jeg virker litt negativ.

1. Med mindre du lager alle figurene om til paths i photoshop, så bør du ikke bruke photoshop til logoer da dette er er pixel-basert program.
2. Jeg ser du liker å kutte typografi elementer - da er det også viktige et kuttene på begge sidene av elementet ser likt ut, hvis ikke ser det ikke ut som de hører sammen.
3. Du må lære deg bruk av typografi, skikkelig og kerning av typografien, og hvordan lesligheten til typografien fungerer.

Hvis du ikke har sjekket ut følgende sider, så ville jeg asbolutt annbefalt de, www.behance.net - http://creattica.com/ og http://www.webdesignmagasinet.no/
Mye flott og elegant design der som kan brukes til inspirasjon i framtiden.

*Når du designer logoer så må du ikke kopiere andre sitt arbeid nesten helt direkte - synes den ene karakteren din minnet om dette: http://content.sportslogos.net/logos.../full/2708.gif

(sorry for dobbelpost)
Er bare vant til å se uberhaxpr0elit3 logoer fra fjortisser som spiller css, så dette var meget bra!
Lugo's Avatar
Trådstarter
Takk for alle svarene, og den gode tilbakemeldingen

@ G4ndj1 ,Jonta. Eposten skal fikses når jeg får opp nettsiden. Da skal jeg lage en til domenet. Er helt enig i at hotmail virker uproft.

@ Jonta

1. Forsiden er det ikke lagt noe arbeid i ettersom en ny side forhåpentligvis er på vei.
3. Har faktisk aldri blitt ringt av noen randoms og blitt plaget av det, og har faktisk fått sms av folk med spørsmål om arbeid.
4. Det er dessvere ikke mulig å bytte ut noe på den siden, annet en selve tekst innholdet der jeg har skrevet kontakt infoen.
6. Ja, den hvite boksen skulle faktisk vært mere transparent, det har jeg ikke sett.Takk

@ Notrel111

1. Har laget noen av dem til paths i photoshop om det skulle skje at de ville ha det større, men det har enda ikke skjedd da de fleste "clanene" blir borte etter et par uker. De fleste skal kun ha det som avatarer på steam, forum og eventuelt i en header på en nettside. Derfor er de ikke spesielt kresene på om det er pixler eller ei

Takk for tipsene, skal ta en titt innom det du linket til og lese litt

Har også en liten update på webdesignet jeg jobber med; Home Work Contact ( ignorer headeren da denne er under "testing ")
Sist endret av Lugo; 28. mai 2012 kl. 14:52.
Lugo's Avatar
Trådstarter
En liten update på et nytt webdesign som jeg ønsker kritikk på: Contact Gallery Home er da i 3 forskjellige farger, en i rød, en blå og en litt mer clean i hvit/grå . Dette er mitt 2 "seriøse" webdesign så tar gjerne i mot tips til forandringer osv om dere har det.
Sist endret av Lugo; 31. mai 2012 kl. 22:34.
Kor mykje tar du betalt for dette?
Dropp 1994 i nickene dine, så vil du nok automatisk få flere henvendelser.
Ser du er glad i litt kaldere gråtoner ... personlig litt mere glad i mere nøytrale og lysere ( livligere ) gråtoner, men dette kan jo seff være mye smaksak og egne prefferanser

Siden din er bookmarket

Mye bra arbeid
Lugo's Avatar
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Kor mykje tar du betalt for dette?
Vis hele sitatet...
Har ingen faste priser, men pleier å få alt fra 500-2000+
Wow, utrolig mye fete greier!
Enig med de andre, skaff deg en skikkelig mail.
Å for din egen skyld, fjern email'n & telefon nummeret oppi hjørnet. Ødelegger integriteten til siden.
Sist endret av Tafattt; 1. juni 2012 kl. 14:14.
Lugo's Avatar
Trådstarter
Takk for svar og noen gode tips,skal om sagt få byttet ut mailen så fort jeg får opp siden min, har vært i kontakt med en koder. Men han kunne ikke starte før om 2-3 uker. Så om det er noen her inne som er interessert så ta kontakt på pm eller skype: tlb.design
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lugo's Avatar
Trådstarter
Laget en ny logo til meg selv i går som jeg gjerne vil ha tilbakemeldinger på. Jeg er også ute etter noen jobber om det er noen som trenger logo, youtube layouts e.l så send en pm eller mail:
Sitat av Lugo Vis innlegg
Laget en ny logo til meg selv i går som jeg gjerne vil ha tilbakemeldinger på. Jeg er også ute etter noen jobber om det er noen som trenger logo, youtube layouts e.l så send en pm eller mail:
Vis hele sitatet...
Jeg leser knapt nok «tb», men det hele skurrer da jeg misliker at initialer skrives med små bokstaver. For meg er det grunnleggende feil. Også syns jeg at formen burde være i én del, når du først har noe som er så sammenhengende. Virker som at du safer med å stykke den opp.

«Design» er også veldig lite og spinkelt – så lesbarheten synker drastisk hvis den er liten – i tillegg til at teksten er dårlig kernet.

Da syns jeg heller den gamle versjonen din er bedre, men den har også litt vel vanskelig lesbarhet.

Arbeidene på nettsiden din har meget varierende kvalitet. Noe ser relativt fint og fresht ut, mens andre ting ser direkte dårlig ut. Dog er det for mange arbeider til at jeg kan kritisere alle her og nå. Legg heller (i fremtiden) ut ett og ett prosjekt, så får du grundigere kritikk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lugo's Avatar
Trådstarter
Tenkte jeg skulle oppdatere tråden litt så, jeg har lastet opp litt arbeid på DeviantART . Jeg har nå også gått over til å bruke illustrator til logoer så om du trenger en logo eller noe annet så ta kontakt med meg via pm eller mail .