Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2821
Hei, jeg har fått ny dealer, og kjøper 500bags, det er alt jeg vet, det er som regel hele nugs.
Derfor tenker jeg at jeg skal kjøpe en vekt, men og kjøpe fra shangri-la er ikke en mulighet, fordi det er 4 timer unna, og fordi de er helt sykt dyre. Jeg tenkte under 300kr. Noen tips?
Sitat av Door145 Vis innlegg
Hei, jeg har fått ny dealer, og kjøper 500bags, det er alt jeg vet, det er som regel hele nugs.
Vis hele sitatet...
Denne delen av innlegget ditt er totalt verdiløs. Det holder å etterspørre vekt.

Ontopic: Denne antar jeg blir på >300 medregnet frakt. Den er dessverre ikke på lager nå, men du kan jo se på en av de andre på siden.

Shangri-La har forresten en nettbutikk.
Sist endret av Daybreak; 26. mai 2012 kl. 22:03.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Vet ikke om det er noe nærmere for deg, men Scorpius på Grünerløkka er billigere enn Shangri-la i de fleste tilfeller
Door145's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Denne delen av innlegget ditt er totalt verdiløs.

Ontopic: Denne antar jeg blir på under >300 medregnet frakt. Den er dessverre ikke på lager nå, men du kan jo se på en av de andre på siden.

Shangri-La har forresten en nettbutikk.
Vis hele sitatet...
Haha, tenkte jeg skulle fortelle om situasjonen
Takk for tips, skal skjekke det ut!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Denne delen av innlegget ditt er totalt verdiløs. Det holder å etterspørre vekt.
Vis hele sitatet...
Den gir oss nå et lite syn på hvilken vekt han er på jakt etter, så totalt verdiløst er det jo ikke.

Sjekk Ebay, tror de pleier være ganske rimelige
aka Heisenberg
Walter White's Avatar
Her er en liste over mange gode vekter som du får for rundt 200kr inkludert frakt.
Du har den etter ca 5 dager av personlig erfaring.

http://www.growhigh.co.uk/catalog/in...379f3e3d03ce1c
Finn.no har noen gode vekter til 130-150 kr, importert fra dealextreme.com. Jeg går god for disse!
Eller eventuelt kjøp fra dealextreme, 80kr eller noe sånt. Hvor mye er egentlig vanlig å få i en 500 bag? 3.3g?
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
KjøpTHE AXE

Aldri svikta meg

Koster ca 300 med frakt på everyonedoesit.com
Sist endret av Navnl0s; 27. mai 2012 kl. 03:28.
aka Heisenberg
Walter White's Avatar
Sitat av Odd Vis innlegg
Eller eventuelt kjøp fra dealextreme, 80kr eller noe sånt. Hvor mye er egentlig vanlig å få i en 500 bag? 3.3g?
Vis hele sitatet...
Da har han ny dealer innen han mottar vekten
Door145's Avatar
Trådstarter
Sitat av Odd Vis innlegg
Eller eventuelt kjøp fra dealextreme, 80kr eller noe sånt. Hvor mye er egentlig vanlig å få i en 500 bag? 3.3g?
Vis hele sitatet...
Shit, var mange på dealextreme! Renger med og bestiller derifra
det bør være 3.3, derfor jeg trenger vekt
Sitat av Door145 Vis innlegg
Shit, var mange på dealextreme! Renger med og bestiller derifra
det bør være 3.3, derfor jeg trenger vekt
Vis hele sitatet...
Om du vil ha vekten fort bør du ikke bestille fra DX. 3-6 uker leveringstid.
Anbefaler Everybodydoesit, eller f.eks Weedshop.
Går minst 3 uker og gjerne også 4-5 uker før du får noe fra Dealextreme, men om du likevel velger å kjøpe derfra kan jeg (og flere) gå god for denne: http://www.dealextreme.com/p/precisi...solution-15002

Edit: Jeg kjøpte også med en kalibreringsvekt av denne typen http://www.dealextreme.com/p/digital...00-grams-15761
Anbefales.
Sist endret av Norweedian; 27. mai 2012 kl. 23:35.
Det enkleste og raskeste (1-2 dager) er å kjøpe noe fra Finn.no (f.eks 1). Det er nok billigere å bestille rett fra Dealextreme men det kan ta flere uker.

Sitat av Skateward Vis innlegg
Denne delen av innlegget ditt er totalt verdiløs. Det holder å etterspørre vekt.
Vis hele sitatet...
Denne delen av innlegget ditt er totalt verdiløs.
Sist endret av Stratops; 27. mai 2012 kl. 23:39.
Kjøpte digital vekt for under 100 lappen fra denne sida her:

Kode

www.EveryOneDoesit.com
Du kan også kjøpe rullepapir av hemp, rister, piper, bong +++
Alt kommer frem i løpet av maks en uke (jeg fikk mitt etter 4-5 dager) og frakten koster kun omtrent 100kr. Tollet null på noe av det jeg kjøpte, som var en bong, vekt, hemp rullepapir + pipe
Sist endret av Dagdriver; 29. mai 2012 kl. 16:20.
Låner tråden litt apropo hustling. Noen som vet om gutta nede på osloS gir det de skal?

skulle kjøpe en 5r, og fikk en kompakt liten pose med et blad utenpå.
foregår det mye hustling nede på stasjonen/elva?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Japp.

Skaff deg en mere privat dealer, som faktisk kan gi deg både kvalitet, og riktig mengde. Og et er alltid fint med egen vekt. Den sparer du fort inn om du blir svindlet en gang.
Ville anbefalt finn.no, tar som regel ikke mer enn 2-3 dager før du får den i posten.
Billigst jeg fant på finn.no som ikke var helt "China".

Sitat av tipot Vis innlegg
Låner tråden litt apropo hustling. Noen som vet om gutta nede på osloS gir det de skal?

skulle kjøpe en 5r, og fikk en kompakt liten pose med et blad utenpå.
foregår det mye hustling nede på stasjonen/elva?
Vis hele sitatet...
Ja, det er mye lureri i de områdene.
Kjøpte du weed på plata?
Sist endret av pkk1990; 29. mai 2012 kl. 20:15.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Ville anbefalt finn.no, tar som regel ikke mer enn 2-3 dager før du får den i posten.
Billigst jeg fant på finn.no som ikke var helt "China".
Vis hele sitatet...

Samma produktet, 210 kr spart. http://www.amazon.com/WeighMax-Digit.../dp/B001PIAL1O

Ser du tenkte på Deal X, har denne selv, brukt den over ett år. Fornøyd.

http://www.dealextreme.com/p/touch-s...n-21145?item=3
Sist endret av stagg; 29. mai 2012 kl. 20:35.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Door145 Vis innlegg
Shit, var mange på dealextreme! Renger med og bestiller derifra
det bør være 3.3, derfor jeg trenger vekt
Vis hele sitatet...
Ikke kjøp elektronikk fra dealextreme.
Kjøpte selv digitalvekt der til 18 euro eller noe, den funka en gang.
Skjønner ikke hvorfor folk skal kjøpe vekter med pålagt pris (norske headshops), når du ofte finner de samme på finn.no og ebay.com til rimelig pris.

Og ja, mange av disse finner man igjen enda billigere på dealextreme.com, men det tar som sagt MINST 3-6 uker å få levert.
Selv tok det 3.5 uker, og vekta måtte hentes på postkontoret med legitimasjon pga det var rekommandert sending (ikke egentlig noia, men mange syns nok dette er litt noia :P)