Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2070
Driver nå og tester ut litt med concerta.

Skal snorte 36mg concerta. Fant denne linken; http://www.drugsandbooze.com/showthr...-guide-(w-pics!)

Her står det den "brune" delen er svamplignende del som skyver den hvite og gule delen ut av kapselen, sakte og sikkert. Har nå kuttet vekk den brune delen, og ser at den er hvit/gul på innsiden?

Leser masse forskjellig om hvilken del av kapselen som er "time releaseren", men virker vel ganske realistisk ved at det er den brune delen som "blåser" seg opp og skyver de to delen ovenfor ut av det lille hullet på toppen ?
Men ble litt paff da den var av lik farge på innsiden, som de to andre delene.

Noen med god erfaring som kan forklare/oppklare dette? Om det kanskje ikke er den brune delen? Står også på linken at jeg bør spise det hvite ytterste skallet, verdt det?

Sitat av Gabriel89 Vis innlegg
Driver nå og tester ut litt med concerta.

Skal snorte 36mg concerta. Fant denne linken; http://www.drugsandbooze.com/showthr...-guide-(w-pics!)

Her står det den "brune" delen er svamplignende del som skyver den hvite og gule delen ut av kapselen, sakte og sikkert. Har nå kuttet vekk den brune delen, og ser at den er hvit/gul på innsiden?

Leser masse forskjellig om hvilken del av kapselen som er "time releaseren", men virker vel ganske realistisk ved at det er den brune delen som "blåser" seg opp og skyver de to delen ovenfor ut av det lille hullet på toppen ?
Men ble litt paff da den var av lik farge på innsiden, som de to andre delene.

Noen med god erfaring som kan forklare/oppklare dette? Om det kanskje ikke er den brune delen? Står også på linken at jeg bør spise det hvite ytterste skallet, verdt det?
Vis hele sitatet...



Etter å ha lagt den brune delen i vann, ser jeg godt at den har "blåst" seg opp . Men håper ikke dette hadde også skjedd med de andre delene?
Har hørt mye forskjellig om den brune delen, noen mener den inneholder virkestoff, og noen mener det motsatte. Personlig sier jeg meg enig med din teori.

Vill ikke anbefale å sniffe de, om du ikke vil ha tett nese i ei uke eller to etterpå.
Sist endret av Dodecha; 3. mars 2012 kl. 11:23. Grunn: persjonlig = personlig
svelget to * 36 mg tidligere idag, hadde svært svak effekt? følte jeg fikk mer effekt av å sniffe 1* 36 mg ca 4 timer senere.

Burde jeg heller svelge større dose? mitt mål er ikke å få selve rusen, bruker det i sammenheng med studier.
Bare ta å tygg concertaen godt før du svelger. Smaker ikke så godt, og noen ganger setter deler seg fast i tenna, men litt får man tåle hvis man vil ha rus fra disse.
Sitat av vulcaN Vis innlegg
Bare ta å tygg concertaen godt før du svelger. Smaker ikke så godt, og noen ganger setter deler seg fast i tenna, men litt får man tåle hvis man vil ha rus fra disse.
Vis hele sitatet...
på en måte knuse kapselen med tenna før jeg svelger den ? Vil dette bedre effekten av å ta det oralt?
ble mildt sagt skuffet av effekten av 2*36mg..
Hvis du skal snorte (og fjerne evt timerelelease) må du skrape bort vokslaget utenpå den innerste delen også. Er et ganske tjukt lag med voks eller noe som må skrapes av med skalpell eller skarp kniv
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Hvis du skal snorte (og fjerne evt timerelelease) må du skrape bort vokslaget utenpå den innerste delen også. Er et ganske tjukt lag med voks eller noe som må skrapes av med skalpell eller skarp kniv
Vis hele sitatet...
Det gjorde jeg Men som sagt sniffet jeg bare en kapsel (36mg). Svelget to stk tidligere på dagen. effekten var ikke stor.
Sitat av Gabriel89 Vis innlegg
Det gjorde jeg Men som sagt sniffet jeg bare en kapsel (36mg). Svelget to stk tidligere på dagen. effekten var ikke stor.
Vis hele sitatet...
ja det vil hjelpe bra hvis du knuser dem bra med tenna. Bare tygg godt til det er små biter og så svelger du. Da kan jeg nesten garantere at det vil bli en merkbart bedre effekt. Merk da at man veldig fort får tolleranse på concerta og ritalin. Nrukte jeg ritalin i fest sammenheng to helger på rad trengte jeg endel mer andre helgen.
Sist endret av Dodecha; 3. mars 2012 kl. 11:23.
tygg de(10 tegn.)
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg hadde et par Concerta liggende, som jeg ikke har giddet å gjøre noe med. Guiden du linket var jo super, så nå har jeg kuttet 2 stykker slik som guiden sier. Hvordan er rusen man får på Concerta?
Tygge de? Hvorfor ikke knuse hele pillen til pulver, legge det i rizlapapir, for å så svelge det? Regner med at slike tabletter smaker mannsjit.
men uansett om jeg tygger eller svelger, hvorfor skal effekten bli bedre hvis jeg svelger istedet for å sniffe de?

Fant også ut at det var den brune delen som fungerer som en svamp.
Prøvde 3x54mg concerta sammen med 7.5mg nitrazepam + ca. 5 øl. Funket helt greit. Våken, sosial, avslappet, og omtrent full kontroll. Helt grei fest det.