Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3500
Hei, har tatt noen striper(0.2-0.3g) i kveld å ble tilbudt å kjøpe noen dolcotin seinere, er usikker på hvor mange milligram pillene er på.

Lurte derfor på om noen har erfaring med å kombinere disse stoffene?
Om det i hele tatt er lurt å blande dem?
Sitat av Wrongdirection Vis innlegg
Om det i hele tatt er lurt å blande dem?
Vis hele sitatet...
Når ble det noen gang lurt og blande narkotiske stoffer?
Opiater og sentralstimulerende er en hærlig kombo, ikke noe feil med det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av dopefish90 Vis innlegg
Opiater og sentralstimulerende er en hærlig kombo, ikke noe feil med det.
Vis hele sitatet...
Du ser ut til å glatt overse det ekstra stresset man setter på det kardiovaskulære systemet når man kombinerer sløvende med stimulerende stoffer. Hjertet vil få motstridende beskjeder og blir stresset.

Den andre faren er overdosen, selv om stimulantene vil få deg til å føle deg mer oppegående enn når man bare tok et sløvende stoff, motvirker det ikke effekten. Om man hadde tatt speed og heroin, ville man fremdeles endt opp i en heroinoverdose om man justerte litt for mye.

Det er mulig å kombinere disse, men uten å vite hvor mange mg. pillene er på kan jeg ikke gi deg noe konkret svar.
Sist endret av Dodecha; 29. februar 2012 kl. 08:15.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Når ble det noen gang lurt og blande narkotiske stoffer?
Vis hele sitatet...
Legg merke til trådstarters brukernavn - han er tydeligvis på vei mot feil retning allerede. En spennende blanding kan da umulig gjøre ting så mye værre
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Ting kan alltids bli verre. En venninne av meg døde av hjertestans etter en blanding av Amf og Dolcontin. Nå skal man være ekstremt uheldig, men det er som nevnt en ekstra høy belastning for kroppen.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av samekniv Vis innlegg
Legg merke til trådstarters brukernavn - han er tydeligvis på vei mot feil retning allerede. En spennende blanding kan da umulig gjøre ting så mye værre
Vis hele sitatet...
Hvis dette er holdningen din, kan du værsågod å holde deg unna rusmiddelforumet for godt.
Å blande amfetamin med opiater kan gi direkte livstruende virkninger. Hvis det skulle være noen tvil.

http://i40.tinypic.com/345h9up.gif

0 = Ingen eller minimal risiko
(x)= Muligvis en risiko, men usikkert

x = Av og til en risiko.
xx = Alltid en hvis risiko.
xxx = Alltid en betydelig risiko.
x1) Hvis stoffet inntas med sprøyte er det stor risiko for overførsel av Hiv-smitte, leverbetennelse, tilstoppede blodkar, blodforgiftninger og betennelse.
Sist endret av Lucy In The Sky; 7. mars 2012 kl. 13:48.
Rusen er knallgod,fullt mulig det ikke er så bra for hjertet,men jeg har ikke opplevd noe særlige bivirkninger med denne kombinasjonen(kun testet 2 ganger).
Blande Opiater og Amf det blir jo egentlig crash! Det funker sikkert, men må ta på kroppen noe sjukt mye !!
Morfin og amfetamin blandet er min personlige favoritt. Dritdigg. Med rett blandingsforhold blir du konge.
For mye risiko involvert ved blanding av opiater og sentralstiumlerende. Personlig ville jeg holdt meg unna, er ikke noe vits å leke med livet :S En herlig rus er ikke verdt å dø for, er den vel?
Sitat av Coffern Vis innlegg
For mye risiko involvert ved blanding av opiater og sentralstiumlerende. Personlig ville jeg holdt meg unna, er ikke noe vits å leke med livet :S En herlig rus er ikke verdt å dø for, er den vel?
Vis hele sitatet...
Er så enig så enig
Ikke bland dem. Jeg har blandet dolcontin med bla. mdma, og i dummere tilfeller alkohol, men om det er for nedturen sin del, ta noen benzoer. Og om du skal ta dolcontin, så vær sikker på dosen. 30-50 mg oralt var en ok dose for meg da jeg tok det.
Sist endret av badjaja; 7. mars 2012 kl. 22:24.