Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  155 128719
hva gjør jeg feil?

Jeg lasta ned hidmy ip, skrudde den på, uk proxy, starta firefox, der var alt blitt til engelsk isteden for norsk, så proxydelen funka, gikk så inn på spotify forsiden og da sto det at jeg måtte ha invites...
Eneste feilen jeg kan se er at jeg må skrive den linken? isteden for å gå inn på forsiden av spotify, men det skal vel ikke ha noe å si??
Sitat av sykofant Vis innlegg
hva gjør jeg feil?

Jeg lasta ned hidmy ip, skrudde den på, uk proxy, starta firefox, der var alt blitt til engelsk isteden for norsk, så proxydelen funka, gikk så inn på spotify forsiden og da sto det at jeg måtte ha invites...
Eneste feilen jeg kan se er at jeg må skrive den linken? isteden for å gå inn på forsiden av spotify, men det skal vel ikke ha noe å si??
Vis hele sitatet...
du MÅ gå på linken jeg skrev i guiden!!

vist du går på forsiden, er det jo et selvfølge at du må skrive inn invite'n din vist du trykker " i got invite "

skru på hidemyip, så går du på

http://www.spotify.com/en/get-started

for du må på "get started" siden der du lage brukernavn å slikt...
og ikke inn på denne : https://www.spotify.com/en/invitation/


Det sier deg selv, les guiden, og da SKAL det funke med mindre de har blokket denne muligheten...

Sist endret av Ondskap; 11. februar 2009 kl. 20:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
det skal ikke ha noe å si om jeg går på den linken eller ikke for det er uansett gratis for de i uk så lenge spotify tror jeg er i uk så er det ikke noe problem vel?
eller tar jeg helt feil?
Da må isåfall den linken din være et smuthull eller noe
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Eller bare finne en UK proxy, gå inn på firefox --> tools ---> options ---> advanced ---> settings
Finn proxy som funker og gå inn og registrer. Easy as dell
Sitat av sykofant Vis innlegg
det skal ikke ha noe å si om jeg går på den linken eller ikke for det er uansett gratis for de i uk så lenge spotify tror jeg er i uk så er det ikke noe problem vel?
eller tar jeg helt feil?
Da må isåfall den linken din være et smuthull eller noe
Vis hele sitatet...
Det har noe å si, for vist du trykker " i got invite".... så sier det seg selv at du MÅ skrive inn en invite, derfor går du på /en/get-started...

Er vell et smutthull, men selv du vet at vist du ikke bruker UK proxy så funker det ikke...

Det må jo være en grunn
jaja, seff skjønner jo det da og skjønner også at vis jeg trykker på i got invite så må jeg skrive inn invite! er bare det at når jeg gikk inn på siden med uk proxy så sto det invite på alle 3 valga... men skal prøve det du sier nå og trykke på linken isteden for å først gå inn på www.spotify.com er bare en ting... vis det er som du sier, så må man jo egentlig ha invites uansett om du bor i england? vis ikke en kammerat sender deg den linken?
vet ikke om noen har skrevet dette før, men;

join #spotify @ quakenet
/msg Spotify !invite
Sitat av sykofant Vis innlegg
jaja, seff skjønner jo det da og skjønner også at vis jeg trykker på i got invite så må jeg skrive inn invite! er bare det at når jeg gikk inn på siden med uk proxy så sto det invite på alle 3 valga... men skal prøve det du sier nå og trykke på linken isteden for å først gå inn på www.spotify.com er bare en ting... vis det er som du sier, så må man jo egentlig ha invites uansett om du bor i england? vis ikke en kammerat sender deg den linken?
Vis hele sitatet...
det vet je gikke enda, fordi, iogmed at spotify enda bare er beta, så man MÅ ha invites uansett foreløbig
trodde hele greia gikk ut på at de i uk ikke trengte invite jeg, at det er derfor det funker å bytte proxy ? vis ikke så skal det vel være det samme om du bruker norsk eller engelsk proxy
Sitat av sykofant Vis innlegg
trodde hele greia gikk ut på at de i uk ikke trengte invite jeg, at det er derfor det funker å bytte proxy ? vis ikke så skal det vel være det samme om du bruker norsk eller engelsk proxy
Vis hele sitatet...
Herregud da mann!
FFS! er det så jævlig vanskelig å forstå? det funker ikke uten UK proxy, sånn er det bare, hvorfor vet ikke jeg, jeg er ikke gud, bare gjør som i guiden så funker alt plettfritt.... ikke vær så jævla sta!
ja, det er ganske vanskelig å fortså og forstår det fremdeles ikke...
Sitat av sykofant Vis innlegg
ja, det er ganske vanskelig å fortså og forstår det fremdeles ikke...
Vis hele sitatet...
Det er, å forblir ditt problem, jeg kan ikke hjelpe deg med det...

Så jeg foreslår at du leser tråden å gjør som forklart


Sitat av Ondskap Vis innlegg
Men der igjenn er det ikke alle som vet hva IRC er engang:P

Men det er jo den absolutt enkleste måten får de som har å bruker IRC...
Vis hele sitatet...
Kan jo bruke web-klienter som f.eks. mirc.no da?
Sitat av Popp Vis innlegg
Kan jo bruke web-klienter som f.eks. mirc.no da?
Vis hele sitatet...
Det funker helt sikkert, har ikke testet det enda
Sitat av Popp Vis innlegg
Den absolutt enkleste måten å skaffe seg invite på er å åpne en IRC klient, gå inn på en quakenet server, join kanalen #Spotify og skriv "!invite" i kanalvinduet, og vips dukker boten Spotify opp med en invite link til dere
Vis hele sitatet...
Thx Funket som fy dette, fikk en invite med en gang :-) Brukte ChatZilla(irc klient), en plugin til Firefox. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/16
eller bare skriv inn !invite i chatten, funker som bare det.
Sist endret av nissen300; 13. februar 2009 kl. 05:15.
så det funker hvis du faktisk er i UK?
Sitat av MinoDyhes Vis innlegg
så det funker hvis du faktisk er i UK?
Vis hele sitatet...
Ikke vet jeg, men det funker med UK ip og proxy
Tusen takk Ondskap! alt funker perfekt, her blir det KP
Da står det "Free, All the music- no cost"?
Sitat av MinoDyhes Vis innlegg
Da står det "Free, All the music- no cost"?
Vis hele sitatet...
Hvor skal det stå liksom?
Mulig jeg er et nek, men jeg har gjort det du sa. Men da jeg kommer til der jeg skal skifte land, så er det ingen alternativer. Og det med at jeg måtte vente til GB i hide ip virker umulig. Har trykket minst 100 ganger, men ender alltid opp i Texas... What 2 do mr geni?
Sitat av itocame Vis innlegg
Mulig jeg er et nek, men jeg har gjort det du sa. Men da jeg kommer til der jeg skal skifte land, så er det ingen alternativer. Og det med at jeg måtte vente til GB i hide ip virker umulig. Har trykket minst 100 ganger, men ender alltid opp i Texas... What 2 do mr geni?
Vis hele sitatet...
Om du leser så står det at du må bare forsette og trykke til du får GB.
Kan ta litt tid, men tålmodighet har belønninger!
Good luck 'Mr Geni'.
Ja, der fikk jeg united kingdom. MEN, det funker fortsatt ikke å skifte land osv på edit profile siden.. hva kan det ha seg?

nvm det siste der. Fiksa seg. Men da jeg lagra profilen min på norsk og alt det der, så skjer det ingenting. Står fortsatt at jeg må kjøpe det... :S
Sist endret av itocame; 17. februar 2009 kl. 11:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av itocame Vis innlegg
Ja, der fikk jeg united kingdom. MEN, det funker fortsatt ikke å skifte land osv på edit profile siden.. hva kan det ha seg?
Vis hele sitatet...
Ført bare tar du det landet som står det, med zip koden ondskapen hadde skrevet.
Så tar du av hidemyip og logger deg innpå www.spotify.com så bytter du når du ikke er bak IP. Da får du opp NORGE, ingen andre land.
Da skal det være gratis om du virkelig ikke har fikset godt på innstillingene..
Sist endret av Apu; 17. februar 2009 kl. 11:48.
Funket fett. Fulgte starttråden, og uk ip fikk jeg på første forsøk Dette var gull!
Genialt!
Funka fjell dette..
Lettere metode:

Gå til www.unblockism.com

Skriv spotify.com i boksen.
Trykk Browse
Trykk "Get Started" på Free-bildet
Fyll inn infoen, det SKA stå United Kingdom
Som postnummer bruker du forsatt SW1A 2AB
Sitat av PolkagrisLaila Vis innlegg
Lettere metode:

Gå til www.unblockism.com

Skriv spotify.com i boksen.
Trykk Browse
Trykk "Get Started" på Free-bildet
Fyll inn infoen, det SKA stå United Kingdom
Som postnummer bruker du forsatt SW1A 2AB
Vis hele sitatet...
Denne metoden har blitt dratt fram flere ganger:P

Og den linken du kom med funker ikke, får error...
Og den side er litt treg i tilleg
Så vist du skal lage flere kontoer får å få flere invites, så går det raskere å bruke hidemyip
Sitat av ohcirlle Vis innlegg
Denne funka flesk for meg http://lakka.se/index.php?p=spot
Vis hele sitatet...
funka for meg oxo
funka fjell titegn
ilu<3 massetegn
Måten jeg brukte p åå få invite var å gå til denne siden:

http://spotify.rejected.se/

Eller hvis den ikke funker:

http://garaget.in/

http://spotify.mikromann.net/
Syns da nesten det var merkelig ingen har posta denne her tidligere?
Utrolig lettvint måte
Vær så god
mange slike nettsider som er opprettet nå, men jeg laget da denne posten da forsåvidt nesten ingen nettsteder ga ut disse, eller ikke funket, men er jo et alternativ da
Fæntestik
Funket ypperlig!
Dere som ikke får til: Sikker på at dere fikk en UK ip?
Går ikke med US tror jeg
Invitasjoner:

spotify.rejected.se/
garaget.in/invites/
smexdesign.se/blogg/spotify-invites/
spotify.mikromann.net/
lakka.se/index.php?p=spot[/url]
spotify.fleo.se/
spotalist.com/?page_id=100
Sist endret av Turbolego; 19. mars 2009 kl. 14:21.
Det gikk som smurt ^^ mange takker til "Ondskap"
jeg lagte en bruker med den metoden som ble beskrevet i starten av denne tråden. Etter noen uker fant de ut at jeg ikke var bosatt i England, og jeg fikk 14 dager på returnere til England før kontoen ble blokkert.

Jeg har nå skaffet meg en ny konto ved å få en invite på spotify.fleo.se/. Denne har fungert utmerket, og jeg anbefaler dere som vil ha en bruker på spotify til å bruke en nettside til å få en invite fremfor å installere det ved hjelp av en engelsk ip.
Sitat av Chaos117 Vis innlegg
jeg lagte en bruker med den metoden som ble beskrevet i starten av denne tråden. Etter noen uker fant de ut at jeg ikke var bosatt i England, og jeg fikk 14 dager på returnere til England før kontoen ble blokkert.

Jeg har nå skaffet meg en ny konto ved å få en invite på spotify.fleo.se/. Denne har fungert utmerket, og jeg anbefaler dere som vil ha en bruker på spotify til å bruke en nettside til å få en invite fremfor å installere det ved hjelp av en engelsk ip.
Vis hele sitatet...
du kunne bare gått inn på spotify.com og endret til at du bodde i norge, etter at du hadde registrert deg
Sitat av olli408 Vis innlegg
du kunne bare gått inn på spotify.com og endret til at du bodde i norge, etter at du hadde registrert deg
Vis hele sitatet...
det er uansett bedre å få en invite som man ikke er nødt å trikse og fikse på for at den skal kunne fungere i Norge, da er man ihvertfall sikkre på at det vil fungere. Det er litt surt viss man blir nødt til å skaffe seg en ny konto, for da må man jo lage alle spillelistene på ny.
Begynner å bli en del reklame på spotify nå :/
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Begynner å bli en del reklame på spotify nå :/
Vis hele sitatet...
Vi visste vel det kom til å komme, det er trossalt en gratis lovelig tjeneste. en plass må de få inn pengene; og siden vi ikke betaler blir det fra reklame
Ganske lei av røyksopp-reklamen nå :P
Men er det noen måte å få Spotify Premium gratis?
Dette er vel bare "prøve-accounter"
Flott post Ondskap. Vil bare legge til enda en side for de som ikke får noen andre til å funke( fikk min herfra i dag 25/3)
http://www.spotifyinvites.se.nu/
Genialt
Funka fett hos meg^^
Sitat av dallamann Vis innlegg
Ganske lei av røyksopp-reklamen nå :P
Men er det noen måte å få Spotify Premium gratis?
Dette er vel bare "prøve-accounter"
Vis hele sitatet...
Nei, dette er ikke "prøve-accounter"...

Det eneste premium-accountene gjør, er at du slipper reklame, å at du får høre på de nyeste albumene 2-3 uker før alle andre ellns..
finnes det noe software lignende hide my ip til mac os x?