Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3151
Hei,

Vet ikke om dette er riktig forum, men tok en sjanse siden det omhandler litt kjærlighet og litt rus. Flytt gjerne tråden til et mer passende sted evnt :-)

Jeg og kjæresten min har vært sammen ca.3 måneder. Vi har trivdes stort sammen og hun er en helt strålende dame, men jeg merker at hun ikke er "kvinnen i mitt liv". Vi er for ulike. Skal derfor gjøre det slutt.

Uansett, poenget er at vi har tatt MDMA et par ganger, med gode opplevelser. Spørsmålet mitt er om noen har tatt MDMA i forbindelse med avslutning av et forhold? Altså for å prate litt ut om tiden som har vært, og kunne være helt åpne. Eller om det blir en dårlig opplevelse fordi vi er for triste? Kan det være fint å ta mdma når man er litt nedfor også? Noen tanker, synspunkter, erfaringer?

OBS: Dette er ikke noe jeg kan trumfe gjennom, så hun må også synes det er en god ide! Dessuten foreslår jeg ikke gjøre det samme dag som jeg gjør det slutt, men 2-3 uker etterpå slik at begge får litt tid for seg selv først.

-Jonas
Kan sikker være fint for noen, men generelt sett så synes jeg det høres ut som en dårlig idé. I et samlivsbrudd prøver man jo å løsrive seg emosjonelt fra hverandre, og MDMA bidrar tvert imot til å forsterke tilknytningen. Blir det ikke litt som å rive av plasteret og så ta det på igjen?
Sist endret av mentalmelt; 9. april 2018 kl. 23:42.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Noen uker etter bruddet begynner man å gi slipp på eksen, da får man lite ut av å møte personen igjen. Hvis dere i tillegg tar MDMA vil bruddet bli enda mer emosjonelt forvirrende, spesielt for henne som opplevde at du avsluttet forholdet. Anbefaler deg å gjøre det slutt uten MDMA for deretter å gå videre. En gylden regel er at man ikke skal bruke rusmidler når man er nedenfor, nedturen i etterkant vil også bli verre hvis man i utgangspunktet var i dårlig humør. Dessuten høres det ut som at dere har tatt MDMA for ofte, man bør ikke ta det mer enn en gang hver tredje måned.
Sist endret av Cappy; 9. april 2018 kl. 23:51.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Kan sikker være fint for noen, men generelt sett så synes jeg det høres ut som en dårlig idé. I et samlivsbrudd prøver man jo å løsrive seg emosjonelt fra hverandre, og MDMA bidrar tvert imot til å forsterke tilknytningen. Blir det ikke litt som å rive av plasteret og så ta det på igjen?
Vis hele sitatet...
Ganske enig, virker som en dårlig ide å bruke ett sånt rusmiddel med tanke på funksjonen av dopet. Gjør det heller slutt nykter, å ta en kveld med emma med gode kompiser å snakk ut med.
Hva er intensjonen din for dette egentlig?

Som sagt over her, jeg tror dette kan bli mer emosjonelt forvirrende enn fruktbart. Om du har bestemt deg for å gjøre det slutt virker det bare litt rart å invitere henne med på en slik kveld, spesielt etter bruddet.
Om du føler det er noe usagt mellom dere så kan du jo bare ta det opp på den "vanlige måten"?
Nei, dårlig idè.
Det høres direkte ondt ut.
Man er fylt opp med gode følelser og burde absolutt ikke måtte forholde seg til dumping i en slik setting.
Å føle seg som en kos av droget fra før av, i tillegg til å føle for å gi alle menneskene du føler noe som helst kjærlighet for en kos og fortelle de hvor herlige de er, hvor mye de betyr for deg og hvor fantastisk deres eksisten er, og betyr. Nei og nei, kunne nesten ikke tenkt meg noe verre... Gjør heller det som han andre karen nevner om en rull med kompiser, det er nok ørten ganger bedre og hyggeligere(mulig det hadde endt hyggelig, men nå er det jo ikke det du ønsker), både for deg og henne.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan faktisk ikke se for meg noen værre måte å gjøre det på? Hadde heller ferska dama midt i en gangbang enn å få den der i trynet
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor skal du gidde det? Er ikke poenget med å bli kvitt dama fordi hun ikke er kvinnen i ditt liv? Da ser jeg ingen poeng i å ta mdma sammen. Kan hende hun er stormforelsket i deg og da kan du gjøre vondt verre. Synes du bare skal være ærlig før det går enda lenger tid. Det er kjipt, men lykken din er ganske viktig
Det er helt jævlig gjort og kommer uforventet