Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3163
Hei!
Har ordnet med veldig fin mdma i form av krystaller.
Tenkte jeg skulla droppe på nyttårsaften istedenfor å drikke alkohol (da jeg er drit lei fyllesyken &#128517 og lurte på om hvor mye jeg skal droppe på første droppet, hvor mange doseringer jeg skal ta med meg og hvor store de doseringene skal være. Har tatt mdma flere ganger før, men det går omtrent rundt 6 måneder mellom hver gang så har ikke stålkrontroll angående doseringene!

Tenker å droppe første gang rundt 6 tiden på kvelden og vil holde på en god emma rus ut natten 😄

Takker for alt av svar 😄😄
Den vanlige regelen er å først droppe 125mg for å så fylle på med 60mg etter det har gått 2-3 timer. Husk å drikke 1-2 glass med vann i timen for å holde deg hydrert. Denne oversikten er veldig fin å ta utgangspunkt fra, men mange tyr fast til regnestykket 1.5mg pr. kg kroppsvekt og så 0.5mg pr. kg på andre-droppet. Hold deg til én refill og ha en strålende kveld! =)
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Den vanlige regelen er å først droppe 125mg for å så fylle på med 60mg etter det har gått 2-3 timer. Husk å drikke 1-2 glass med vann i timen for å holde deg hydrert. Denne oversikten er veldig fin å ta utgangspunkt fra, men mange tyr fast til regnestykket 1.5mg pr. kg kroppsvekt og så 0.5mg pr. kg på andre-droppet. Hold deg til én refill og ha en strålende kveld! =)
Vis hele sitatet...
støtter den
toppers! takk for svar så blir nokk dette en fantastisk kveld med ingen bakrus!
Sist endret av olsenjane; 29. desember 2016 kl. 19:27.
Antioksidanter er snille med hjernen så å få i seg f.eks. blåbær den samme dagen samt mens og etter man ruller er lurt.
Tenkte å droppe MDMA på nyttårsaften selv. Har tatt ecstacy før, men dette her er krystaller. Kan man se om det er ordentlig kvalitet med tanke på krystallene? Litt vanskelig å hooke tak i testkit nå. Hadde tenkt å drikke litt, ta 1 joint når jeg er på vors og la rusen holde seg på fest og droppe mdma'en på nach i 2-3 tia med noen kompiser, blir det for voldsomt? Noen anbefalinger? Vil ikke være blant fulle folk når jeg er på trippen.
Synes nesten alt som går av mdma om dagen ser ganske likt ut. Lysebrune krystaller med hvitt "støv" i seg.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Playroom Vis innlegg
Tenkte å droppe MDMA på nyttårsaften selv. Har tatt ecstacy før, men dette her er krystaller. Kan man se om det er ordentlig kvalitet med tanke på krystallene? Litt vanskelig å hooke tak i testkit nå. Hadde tenkt å drikke litt, ta 1 joint når jeg er på vors og la rusen holde seg på fest og droppe mdma'en på nach i 2-3 tia med noen kompiser, blir det for voldsomt? Noen anbefalinger? Vil ikke være blant fulle folk når jeg er på trippen.
Vis hele sitatet...
Selv om renhetsgraden på MDMA har vært høy de siste årene vil det alltid være en mulighet for at noen forveksler stoffet med et annet rusmiddel eller selger noe som simulerer MDMA. En eller annen gang vil ondsinnede aktører atter en gang selge PMMA som MDMA. Resultatet av dette er at folk får alvorlige skader eller dør. Så ja, du bør spandere på deg de hundrelappene for å sjekke hva du inntar.

Jeg ser ikke hensikten med å ta MDMA på nachspiel etter man har drukket, er ikke det bare å sløse bort en potensiell god opplevelse? Gode venner, favorittmusikken på anlegget, fluffy puter og et inntak av MDMA alene eller med jazztobakk høres mer fornuftig ut. Anyway, whatever floats your goat..
Jupp...gjorde det etter et julebord. Det ble skikkelig ræva.
Sitat av Cappy Vis innlegg
...

Jeg ser ikke hensikten med å ta MDMA på nachspiel etter man har drukket, er ikke det bare å sløse bort en potensiell god opplevelse? Gode venner, favorittmusikken på anlegget, fluffy puter og et inntak av MDMA alene eller med jazztobakk høres mer fornuftig ut. Anyway, whatever floats your goat..
Vis hele sitatet...
Hensikten er vell sikkert å få en fin rus? Og å sløse bort en potensiell god opplevelse? Du skriver som om MDMA mister all virkning etter ett par øl, noe som åpenbart bare er tull. MDMA brukes i kombinasjon med alkohol hver helg av mang tusen mennester i Norge, så å kaste rundt med slike påstander ser jeg ikke poenget med.

Har ingen forståelse for hvorfor freaks generelt tilsynelatende er så fryktelig imot å kombinere mdma og alkohol. Så lenge man ikke har 3 i promille får man en fin rus utav det.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Hensikten er vell sikkert å få en fin rus? Og å sløse bort en potensiell god opplevelse? Du skriver som om MDMA mister all virkning etter ett par øl, noe som åpenbart bare er tull. MDMA brukes i kombinasjon med alkohol hver helg av mang tusen mennester i Norge, så å kaste rundt med slike påstander ser jeg ikke poenget med.

Har ingen forståelse for hvorfor freaks generelt tilsynelatende er så fryktelig imot å kombinere mdma og alkohol. Så lenge man ikke har 3 i promille får man en fin rus utav det.
Vis hele sitatet...
Selv om mange andre bruker MDMA i kombinasjon med alkohol hver helg betyr ikke det nødvendigvis at det er en god idé. Playroom skal drikke på en nyttårsfest, røyke og deretter innta rusmiddelet på et nachspiel 2-3 på natta. Det finnes bedre settinger og tider for å få en mer koselig opplevelse. MDMA vil i de fleste tilfeller gi en positiv opplevlese, men ser ikke poenget med å redusere den i kombinasjon med andre rusmidler. Han spør selv om det blir for voldsomt og ønsker anbefalinger. Jeg svarer på spørsmålet.
Hensikten med å ta MDMA'en på nachspiel er fordi da tar jeg det sammens med kompiser som også tar MDMA. Vil ikke ture blant fulle/brisne folk på fest med tallerkenpupiller. ville bare høre hvordan det hadde blitt om jeg blandet alt på en kveld. Men kommer til å drikke og røyke tidlig for å så vente en stund.
Var ute en tur tredje juledag på mdma. Var ikkeno kult. Var hele tiden obs på at jeg måtte skjule det. Tror ikke jeg greide å skjule det noe særlig heller. Grinder så jævlig med tenna