Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 75085
elevatormusician
sorrY's Avatar
Noen som har opplevd å bli suicidal på blå valium?
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Er du fjern eller? Du anbefaler ikke en nybegynner å spise 10-15 blå valium. 2-3 og litt røyking burde holde i massevis. Evt. kan man jo justere ned etterhvert, men det med å spise 10-15 med en gang er det dårligste rådet jeg har hørt på lenge.
Vis hele sitatet...
Mange av denne typen valium, spesielt de som er merket Roche er det brekkmiddel i, tar du for mange slår brekkmidlet til før "rusen". Kjøpte selv 100 stk over disk i Thailand for en billig penge (ca 320 norske), tar 1 pille sammen med en halvliter vann etter en "tøff" tur på byen eller fest, sover som en kamelunge gjennom hele natten og våkner frisk, rask og blid som en sol hver gang, glitrende "hangover medisin"! Valium en holder meg i dyp søvn, mens kroppen kvitter seg med alkoholens giftstoffer!
Sist endret av Kli76; 13. juli 2016 kl. 23:35.
Jeg fikk valium i forkant av en operasjon jeg skulle ha med lokalbedøvelse en gang. Jeg ble helt fjern og pratet kontinuerlig tøys gjennom hele operasjonen. Synes det var en veldig ubehagelig rus, ble litt kvalm også. Ved neste operasjon takket jeg nei.