Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 10638
Hei godtfolk!
I høstferien for noen år siden tok jeg en septum, og fikk beskjed om å vente 3 måneder med å ta den ut. Rundt juletider samme året prøvde jeg på nettopp det, for å ta julevasken. Problemet som oppstod var at kulene rett og slett ikke ville av! Prøvde med to nebbtanger, men kulene satt fortsatt like jævlig fast. Tenkte ikke mer over det på en stund, før nå.

Det har seg sånn at piercingen til tider lukter skikkelig våt fitte. Og da mener jeg det veldig bokstavelig. God, gammal, svett dåse. Sånn i kveldstimene kan det være litt smålig digg til tider, men jeg vil aller helst få ut dritten og vaske den skikkelig. Derfor lurer jeg på om freaksa her har noen gode tips til hvordan jeg kan få det til? Har ikke prøvd med WD-40 enda, og ser egentlig på det som et siste alternativ.
Lurer også på om noen har et logisk svar på hvorfor den plutselig begynner å lukte sånn avogtil?
aka Heisenberg
Walter White's Avatar
Hvis du ikke får dem av med nebbtenger er det frem med avbiteren!
Piercinger lukter dritt når de ikke blir vaska, så kan tenke meg det er ekstra irriterende når du har septum! :P Jeg hadde en ring jeg på død og liv ikke greide å få opp, så etter ca 6mnd greide jeg å dra meg til piercingstudioet jeg tok den i. De hjalp meg ta den ut, nemo problemo Når du ikke greier å få den ut med nebbtang en gang, har den sikkert kilt seg ganske hardt..
Hva er septum?
Hvorfor det lukter fitte kommer av død hud. Trust me, har stretcha begge ørene og det luker analåpning.
Kjøp en ny piercing for 100 kroner og klipp den andre over med en knipetang?
Evt. da en tur til ditt lokale studio og la de gjøre jobben.

Lykke til, kompis!

Sitat av ptrrr Vis innlegg
Hva er septum?
Vis hele sitatet...
Piercing i nesa.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Hei godtfolk!
Det har seg sånn at piercingen til tider lukter skikkelig våt fitte. Og da mener jeg det veldig bokstavelig. God, gammal, svett dåse. Sånn i kveldstimene kan det være litt smålig digg til tider, men jeg vil aller helst få ut dritten og vaske den skikkelig
Vis hele sitatet...
Hvordan i alle dager kan det være "smålig digg til tider"?

Ellers kan du prøve å olje kulene på en eller annen måte - litt avhengig av hvor på kroppen du har den.
Sitat av m0nte Vis innlegg
Hvordan i alle dager kan det være "smålig digg til tider"?
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg er lesbisk/bifil, men jeg kan tenke meg visse aktiviteter kan bli litt mer autentiske
aka Heisenberg
Walter White's Avatar
Sitat av m0nte Vis innlegg
Hvordan i alle dager kan det være "smålig digg til tider"?
Vis hele sitatet...
Han sikter nok til at lukten av våt fitte kan bidra godt til kveldskosen, humoristisk ment.
Gjør som Asdri sier, gå på et tattoo/percing studio å få dem til å hjelpe.
Blir nok en liten form for boltesaks.

Hvorfor lukter di ?

Vel vist det er en cheap ass dritt sak så er den laget av noe billig metall som sink eller annet som har svært leie tedenser til å reagere på fuktighet og annen kroppsveske, å da luker det til tider svært så underlig.
Dette løser du ved å kjøpe deg en ordlig percing som er noe billigjuks. Det skal da være kirurgisk stål eller titan.
I Norske percing/tattoo studio bruker dem kun å ha "the real deal" og ikke noe billigjuks.
Hold deg for god for å kjøpe slike ting fra nett med mere du vet det er en pålitelig kilde osv.
Sitat av Walter White Vis innlegg
Hvis du ikke får dem av med nebbtenger er det frem med avbiteren!
Vis hele sitatet...
Tanken har streifa, men da må jeg i tilfelle file ned kuttet før jeg drar den ut. Udigg!
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Hva er septum?
Vis hele sitatet...
Også kalt oksering!
Sitat av m0nte Vis innlegg
Hvordan i alle dager kan det være "smålig digg til tider"?

Ellers kan du prøve å olje kulene på en eller annen måte - litt avhengig av hvor på kroppen du har den.
Vis hele sitatet...
Jeg har vel en liten fetish for dåsejuice, I guess!
Jo, jeg må prøve meg med litt WD-40 i morgen.

Tror folket at folka på studioet har bedre lykke? Et alternativ kan være å ta seg en helg i Oslo for å få ut piercingen og fylle på tatoveringene. En liten vedklikeholdsuke, kan du vel si!
Takk for alle svar hittil!

Sitat av Mantuz Vis innlegg
Hvorfor lukter di ?

Vel vist det er en cheap ass dritt sak så er den laget av noe billig metall som sink eller annet som har svært leie tedenser til å reagere på fuktighet og annen kroppsveske, å da luker det til tider svært så underlig.
Dette løser du ved å kjøpe deg en ordlig percing som er noe billigjuks. Det skal da være kirurgisk stål eller titan.
I Norske percing/tattoo studio bruker dem kun å ha "the real deal" og ikke noe billigjuks.
Hold deg for god for å kjøpe slike ting fra nett med mere du vet det er en pålitelig kilde osv.
Vis hele sitatet...
Den er nok i kirurgisk stål, og er kjøpt på pinpoint. Lite juggel her til gards!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Mantuz Vis innlegg
Hvorfor lukter di ?

Vel vist det er en cheap ass dritt sak så er den laget av noe billig metall som sink eller annet som har svært leie tedenser til å reagere på fuktighet og annen kroppsveske, å da luker det til tider svært så underlig.
Dette løser du ved å kjøpe deg en ordlig percing som er noe billigjuks. Det skal da være kirurgisk stål eller titan.
I Norske percing/tattoo studio bruker dem kun å ha "the real deal" og ikke noe billigjuks.
Hold deg for god for å kjøpe slike ting fra nett med mere du vet det er en pålitelig kilde osv.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker kun kirurgisk stål & titan å denne lukten kommer uansett er noen ganger en hvit guffe som komme ut pga død hud å dette lukter "hæstkuk"
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Chrisha: funker ikke sida di?
Er det du som driver sida?
Lov å komme med ønske?
Jeg har tunell i ørebrusken, 6mm.
Men den tunellen jeg har nå er ment for øreflippen, sånn att den er litt for brei i forhold til brusken.
Klarer du å skaffe en smalere/kortere 6mm sort tunell, så har du en fast kunde her!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Chrisha: funker ikke sida di?
Er det du som driver sida?
Lov å komme med ønske?
Jeg har tunell i ørebrusken, 6mm.
Men den tunellen jeg har nå er ment for øreflippen, sånn att den er litt for brei i forhold til brusken.
Klarer du å skaffe en smalere/kortere 6mm sort tunell, så har du en fast kunde her!
Vis hele sitatet...
Siden er under utvikling ;D kan du sende meg en PM og har du eventuelt ett bilde av piercingen? sånn at jeg vet hvor i øret eksakt du har ;D
Snodig det der med piercinger. Jeg husker jeg slet med å få av min som jeg hadde i øyenbrynet. Tok tanga og klippet den av. Når den var av og jeg hadde den i hånda kunne jeg skru den av lett som bare det.
Ville prøvd å vrikka og lirka til du merket bevegelse. Vær sikker på at du skrur riktig vei hvertfall!