Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 44625
De aller fleste rivotriler på gaten for tiden er polske og de er ofte enten underdoserte eller av og til overdoserte.
▼ ... over et år senere ... ▼
begynte å knaske rivo for en uke siden, i dag ble jeg ikke like rusa på 10 stk 2 mg som første gang jeg tok 3 stk 2 mg, så toleransen øker raskt!
Ser disse glassene det er bilde av her i artikkelen er i omløp. Er det de som kommer fra Bulgaria? http://www.toll.no/templates_TAD/New...epslanguage=no
Majestic 12
Tothep's Avatar
Sitat av frank_l Vis innlegg
Ser disse glassene det er bilde av her i artikkelen er i omløp. Er det de som kommer fra Bulgaria? http://www.toll.no/templates_TAD/New...epslanguage=no
Vis hele sitatet...
De ser jo nøyaktig ut som de jeg henter ut på apoteket.
De mangler en varsels trekant også er det et annet språk en norsk på etiketten.

Er sinnsykt mye av dem i oslo og omeng nå. Tror det de kan være bulgaria som nevnt fleste parten ja. Er iallefall et skriftspråk som kan mine om de traktene. De går for å ha god kvalitet av dem som tar dem. Vil tro dem er ekte, men finnes sikker også kopier, men vil ikke tro råstoffene de trenger for å lage dem er like tilgjengelig som med andre medikamenter vi ofte ser kopier av. Finnes det kopier vil nok effekt variere mye mellom hver batch.
Er de ekte er det nok helt lik GMP der som hvor de norske produseres. Alle tabletter kan være både litt over dosert eller litt under dosert innenfor visse rammer.

Vil også advare mot å spise disse pillene uansett hvor det kommer fra, ekte, uekte med mindre de får det av legen og følger dosene som du blir gitt.
Dette er tabletter som kan forandre folk helt og de fleste tilfeller med missbruk svært negativt for dem selv og de rundt.
Sett folk gjøre utrolig mange virkelig dumme ting i rivotril rus.
Personlig holder jeg meg unna benzo og takker også nei selv når leger har tilbudt meg. Rett å slett fordi det er en type medisin jeg ikke liker av mine erfaringer og heller aldri har lyst å ville like.
Glasset var plombert og så var det bomull på toppen. Jeg tar en dann og vann for ryggen, funker utrolig bra for smerter i korsryggen.

De er ungarske. Oversatte teksten. Står blant annet Roche Magyar.
Sist endret av frank_l; 29. mars 2012 kl. 12:50.