Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 21953
Noen må forklare meg fotopapir opplegget. Er det, det vanlig fotopapiret du printer bilder på det er snakk om? Sjønner ikke hvordan det i alle dager skal hindre en narko hund å sniffe innholdet.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hva var det dere bestilte?
Vis hele sitatet...

Cannabis. 14 gram. Flatpresset, dobbel vakum pakket. Luktløst for mennesker, og meget proff innpakkning med falske firma logoer og det hele. Har brukt denne leverandøren et dusin ganger uten problemer. Samme med kompisen min.

Og vi har som sagt _aldri_ hatt problemer før nå.. Og som resultat av dette har de nå akuratt slutta å sende brev til norge, så jeg tror de har fått flere fortvilte eposter fra triste nordmenn de siste ukene...

Sverige er forøvrig også det ene landet de ikke sender post til lenger, og har vært det i mye lengre tid. Bare sånn til info.
Sitat av Dæng Vis innlegg
Noen må forklare meg fotopapir opplegget. Er det, det vanlig fotopapiret du printer bilder på det er snakk om? Sjønner ikke hvordan det i alle dager skal hindre en narko hund å sniffe innholdet.
Vis hele sitatet...
Tror du alle pakkene inn i landet går forbi en narkohund? =)

Sitat av Chikara Vis innlegg
Cannabis. 14 gram. Flatpresset, dobbel vakum pakket. Luktløst for mennesker, og meget proff innpakkning med falske firma logoer og det hele. Har brukt denne leverandøren et dusin ganger uten problemer. Samme med kompisen min.

Og vi har som sagt _aldri_ hatt problemer før nå.. Og som resultat av dette har de nå akuratt slutta å sende brev til norge, så jeg tror de har fått flere fortvilte eposter fra triste nordmenn de siste ukene...

Sverige er forøvrig også det ene landet de ikke sender post til lenger, og har vært det i mye lengre tid. Bare sånn til info.
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at pakken din ble tatt bare pga noe 'oppgradering' i tollen. Brukt slike tjenester som opperer på eksakt samme måte siden 2004-2005. Kjent sak at Canada har noen som tilbyr sånne tjenester, og de vi hadde med var aldri noe overbegeistra å sende til Norge. Tror tollen tok ca 2/10 pakker, og det her noen år siden.

Høres weird ut at de ikke sender til Sverige tho, siden de fleste slike selskaper tilbyr å sende så langt som til Sverige men ikke lengre.
Tenkte denne artikkelen var relevant.
VG
Mesteparten av nye RC's går jo under kategorien legemidler, siden derivatloven ikke er aktiv. I artikkelen vinkles det til at det handler om nettapoteker, men det kan jo være de lar være å nevne "skumle dødlige syntetiske rusmidler".
Nå sitter tydeligvis Liv Rundberget på informasjon om mottakerene av alle de 20.000 sendingene , siden hun greier å si at " Ofte er dette multikriminelle som driver med flere typer kriminell virksomhet innenfor en kriminell organisasjon".
Det virker som tollen har blitt mer bevisst på økt innførsel av RC's og aktivt går inn for å begrense dette.
Stemmer jo ganske bra med hva flere sier om mengden bestillinger de får gjennom.
Noen som har noe konkret på hva som skjer i tollen for tiden?
Tror ingen her kan komme med noe konkret informasjon, med mindre de faktisk jobber som tollere. Det er vel bare en periode hvor dem er litt mer nøye på å sjekke post før det blir levert videre. Jeg har forresten ikke hatt noen problemer med posten min....
Tror du er inne på noe der, Saint123. At de rett og slett tar et skippertak innimellom.
Tror det kan være noe i ryktene. Har bestilt fra et engelsk firma mange mange ganger. Ingen, absolutt ingen av pakkene mine i 2011 ble stoppet men samtlige i 2012. Doomsday indeed!
Postet dette inlegget i en annen tråd , men uten hell , så jeg får prøve igjen.

RC - Forsinkelse eller tatt av tollen
Er ikke akkurat legemiddel , men uansett :
Kjøpte sånn ca 500mg med 2C-P for noen dager siden , brevet ble sendt fra Polen den 17.Januar som "REKOMMANDERT BREV FRA UTLANDET". Vanligvis tar det bare 1 dag for brev fra Polen å ankomme Norge, men idag er det den 19. og jeg har fremdeles ikke fått noen oppdateringer fra posten. Mulig at jeg er litt paranoid nå ,men kan tollen ha stoppet brevet mitt uten å ha sagt ifra ?

Eneste oppdateringen jeg har fått :
Sendingen er sendt fra avsenderland
17.01.2012 10:10 WARSZAWA WER, Polen

Finner heller ikke noe på posten sine nettsider om momenter som kan ha påvirket sendingen.

Noen som har en anelse om hva som skjer , og hvorfor?
Sist endret av Smile; 19. januar 2012 kl. 15:21.
hvordan skal man få kjøpt cannabis frø nå ? er det bare å gamble, eller har noen no bra tips?
Sitat av kukktryne Vis innlegg
hvordan skal man få kjøpt cannabis frø nå ? er det bare å gamble, eller har noen no bra tips?
Vis hele sitatet...
Frø har vel ikke vært lovlig på lang lang tid, så du har gambla tidligere også.


Sitat av Smile Vis innlegg
Postet dette inlegget i en annen tråd , men uten hell , så jeg får prøve igjen.

RC - Forsinkelse eller tatt av tollen
Er ikke akkurat legemiddel , men uansett :
Kjøpte sånn ca 500mg med 2C-P for noen dager siden , brevet ble sendt fra Polen den 17.Januar som "REKOMMANDERT BREV FRA UTLANDET". Vanligvis tar det bare 1 dag for brev fra Polen å ankomme Norge, men idag er det den 19. og jeg har fremdeles ikke fått noen oppdateringer fra posten. Mulig at jeg er litt paranoid nå ,men kan tollen ha stoppet brevet mitt uten å ha sagt ifra ?

Eneste oppdateringen jeg har fått :
Sendingen er sendt fra avsenderland
17.01.2012 10:10 WARSZAWA WER, Polen

Finner heller ikke noe på posten sine nettsider om momenter som kan ha påvirket sendingen.

Noen som har en anelse om hva som skjer , og hvorfor?
Vis hele sitatet...
Har selv bestilt 3 pakker da jeg ville prøve ut Jwh. Kun 1 brev kom fram i postkassa, de to andre kom ikke fram. Så du hører nødvendigvis ikke noe fra tollen. Like greit, da enkelte her inne på forumet har blitt innkalt til avhør etter de har bestilt legal highs.

Men nå har det kun gått 2 dager, så ikke ta sorgene på forskudd. Post kan ta tid.
Sist endret av stagg; 19. januar 2012 kl. 15:32.
Sitat av Smile Vis innlegg
Postet dette inlegget i en annen tråd , men uten hell , så jeg får prøve igjen.

RC - Forsinkelse eller tatt av tollen
Er ikke akkurat legemiddel , men uansett :
Kjøpte sånn ca 500mg med 2C-P for noen dager siden , brevet ble sendt fra Polen den 17.Januar som "REKOMMANDERT BREV FRA UTLANDET". Vanligvis tar det bare 1 dag for brev fra Polen å ankomme Norge, men idag er det den 19. og jeg har fremdeles ikke fått noen oppdateringer fra posten. Mulig at jeg er litt paranoid nå ,men kan tollen ha stoppet brevet mitt uten å ha sagt ifra ?

Eneste oppdateringen jeg har fått :
Sendingen er sendt fra avsenderland
17.01.2012 10:10 WARSZAWA WER, Polen

Finner heller ikke noe på posten sine nettsider om momenter som kan ha påvirket sendingen.

Noen som har en anelse om hva som skjer , og hvorfor?
Vis hele sitatet...
Ai! Jeg kjøpte 2C-C fra Polen 8. januar. Det var på postkontoret her i byen den 14.

Sendingen er utlevert
16.01.2012 10:19
Sendingen er ankommet postkontor
Siste hentedato: 28.01.2012
14.01.2012 08:36
Sendingen er ankommet mottakerlandet
12.01.2012 15:15 OSLO LETTER CENTER
Sendingen er sendt fra avsenderland
11.01.2012 10:10 WARSZAWA WER, Polen
Hva er 2c-c? Sier med en gang at jeg er jente! Har ikke peiling på slikt men er nygjerrig.
Blir det problemer hvis jeg bestiller kratom nå,tro?
Fungerer faktisk med Goooogle

Jeg fant jeg fant (også)...2c-c
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Jesse_P Vis innlegg
Tror det kan være noe i ryktene. Har bestilt fra et engelsk firma mange mange ganger. Ingen, absolutt ingen av pakkene mine i 2011 ble stoppet men samtlige i 2012. Doomsday indeed!
Vis hele sitatet...
Tror nok det bare var en nyttårsflaskehals, jeg har fått gjennom det jeg har bestilt, på kun få dager

EDIT: Ikke-ulovlige analoger og ukjente kjemikalier, that is.
Sist endret av excubated; 3. februar 2012 kl. 04:53.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
jeg har fått igjennom alt fra frø til piller av ymse slag uten at pakkene har vært åpnet.
ser ikke ut som for meg at de har blitt mer aggressive.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Venter på en sending fra Polen som tar over gjennomsnittet lang tid. La merke til at det lokale postkontoret i utkanten av byen har fått pakke-scanner. De sto å gjennomlyste flere pakker når jeg skulle hente posten min.
Merkelig at posten også driver scanning, og at dette ikke er noe tollen gjør alene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingenting som kommer igjennom her heller, og vi snakker brev, som det skal være vanskelig å kontrollere rett og slett pga mengden av brev inn til landet. Irriterende. Noen må vel ha noe mer infoz om dette.
Her er det ingen problemer med at brevene ikke kommer frem. Tar som regel 3-4 dager så lenger jeg bestiller innenfor europa

Eneste jeg kan sette fingeren på, var at 1 brev tok 7 dager før det dumpa ned i postkassen min, men det var kun engangshendelse
Gi det 3 uker - har det ikke kommet frem da, er det mest sannsynlig blitt stoppet i tollen og beslaglagt.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Her er det ingen problemer med at brevene ikke kommer frem. Tar som regel 3-4 dager så lenger jeg bestiller innenfor europa
Vis hele sitatet...
Flott for deg. Mine ble sendt fra US:P
Anbefaler folk som skal bestille sketchy brev fra utlandet og ikke bruke pakkesporing eller registrert-post og bare passe på at avsender sender det akkurat som det skulle være et vanlig brev, prøv og tenk som en toller når du bestiller - er jo ikke akkurat vanlig og sende med sporing på et vanlig brev feks

edit: grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg kan tenke meg(og mener å ha lest) at tollen luker ut de pakkene ihvertfall brevene som er sendt med sporing og sjekker et større antall av dem.
Sist endret av dopefish90; 29. februar 2012 kl. 01:09.
tror ikke det gjør noe fra eller til om brevet kommer med sporing. det jeg erfarer er at man bør få avsender til å skrive et innhold og en verdi på pakka. helst under 200 kroner selvsagt. da sendes ikke brevet til tollbehandling, og slipper nesten alltid åpning og sjekk av posten.min erfarfing iaff