Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1374
fant ut at korallen selger svovel til vannfilter, og jeg har nå bestilt litt, men er det noen som har prøvd dette til svartkrutt? går utifra at det må males/mølles litt men.
Sitat av visløff Vis innlegg
fant ut at korallen selger svovel til vannfilter, og jeg har nå bestilt litt, men er det noen som har prøvd dette til svartkrutt? går utifra at det må males/mølles litt men.
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at siden det er til akvariebruk (går jeg ut i fra) er det veldig rent og dermed bra egnet til krutt. Aktivert kull trodde jeg var vanligere, men men...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dette fungerte som det skulle eller???
Var ikke helt værste prisen om det er bra :P
Trådstarter
55 0
har brukt dette svovelet i kun sortkrutt sålangt, og lagd raketter med suksess, men har ikke prøvd det til stjerner noe jeg er spent på siden svovelet har sikkert et bindemiddel eller noe lignende i seg. men har ikke samenlignet dette med svovel fra noen andre steder hvertfall.
Veldig rent! Men må mølles for å få rask krutt, som med alt annet svartkrutt.