Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1504
God kveld godfolk! Er det noen som vet om et bruktmarked for kjemistash? varmemantler, magnetrørere ol. Finn torget var ikke akkurat fulltreffer.. Har et par varmemantler jeg tenkte å kvitte meg med
Sikkert noen her inne som vil kjøpe. Er fullt lovlig å selge det her
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Er meget interessert hvis prisen er god og du ikke har hastverk. Send meg en PM.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Her er de tre varmemantlene jeg har å selge.. Alle tre er i god stand, og er laget av glassfiberstoff. De fungerer fint sammen med hjemmelagde magnetrørerere for de som har det.. Den største passer til 1000ml rundflaske og er på 380W, og de to litt mindre passer til 500ml flasker og er på 270W. Begge klarer å komme opp i ca 450 grader celsius relativt fort

1000ml 500,-
2 x 500ml 400,- per stk

eventuelt 1100,- for alle tre, eller 800,- for 2

I tillegg må man ha en 220 - 110v adapter, men dette finner man på claes ohlson, biltema, ebay og liknende for en slikk og ingenting. selv bruker jeg en lampettdimmer til å regulere effekten med og denne spenningsomformeren til 60 spenn...

fungerer strålende!

Send PM ved interesse og for spørsmål
Sitat av 2verud Vis innlegg
Her er de tre varmemantlene jeg har å selge.. Alle tre er i god stand, og er laget av glassfiberstoff. De fungerer fint sammen med hjemmelagde magnetrørerere for de som har det.. Den største passer til 1000ml rundflaske og er på 380W, og de to litt mindre passer til 500ml flasker og er på 270W. Begge klarer å komme opp i ca 450 grader celsius relativt fort

1000ml 500,-
2 x 500ml 400,- per stk

eventuelt 1100,- for alle tre, eller 800,- for 2

I tillegg må man ha en 220 - 110v adapter, men dette finner man på claes ohlson, biltema, ebay og liknende for en slikk og ingenting. selv bruker jeg en lampettdimmer til å regulere effekten med og denne spenningsomformeren til 60 spenn...

fungerer strålende!

Send PM ved interesse og for spørsmål
Vis hele sitatet...
Halla hvis du fortsatt har det for salg så er jeg interessert. jeg får spenn straks. hadde vert kult med litt handel innenlands... ciao

Sitat av mikkello Vis innlegg
Sikkert noen her inne som vil kjøpe. Er fullt lovlig å selge det her
Vis hele sitatet...
fett det da... vet du noe om reglene på kjøp/salg av kjemikalier?
Sist endret av mylostinspace; 4. oktober 2009 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.