Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 9759
noen som vet om det er mulig å skyte tramadol? evt hvordan tilbrede?
Hvis du er usikker på om det i det heletatt er mulig å skyte Tramadol, så ville jeg nok latt være å gjøre det.
Husk at de svarene du eventuelt får her, ikke nødvendigvis er 100% riktige, og da skyter du med livet som innsats.

Vet dette svaret ikke besvarer spørsmålet ditt, men følte det var riktig å nevne det.

-Takk-
Ikke noe annerledes enn hva du ville gjort med f.eks Dolcontin(morfin). Løs tabletten opp i vann og fjern de uoppløselige partiklene med et filter av noe slag, kaffefilter eller sigarettfilter duger. Injiseringa foregår på samme måte som på amfetamin. Viktig at du trykker inn stemplet sakte ellers kan du få kraftige blodtrykksfall.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Tramadol er kapsler som inneholder pulver.
Stemmer. Har gjort dette med Ultram, som ikke er kapseler, men inneholder samme virkestoff. Fremgangsmåten er ikke stort annerledes uansett.

Bare slik at det ikke blir noen missforståelser; det metoden jeg nevnte er ingen sikker måte å injisere Tramadol på(eller andre preparater, som også hyppig blir injisert, som morfin-preparater og benzodiazepiner).
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvor mange mg dose er greit og ta når man skal skyte tramadol? Hvor lenge varer rusen?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
"Tramadol er kapsler som inneholder pulver" Det finnes det å, men det er mange forskjellige typer på markedet. Etter hva jeg kan tenke går det vel an å blande pulveret fra kapselen med sterilt vann. Men å knuse tabletter for å skyte, da får du i deg mye annet dritt, bindemidler etc.
Er ikke natriumklorid like bra og bruke til skyting som sterilt vann , om ikke bedre? Natriumklorid = saltvannsoppløsning??

Parenteral bruk vil vel si det samme som injeksjon , intravenøs eller er det feil?
Natriumklorid er bordsalt.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Natriumklorid er bordsalt.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er mange som bruker dette som bordsalt , men oppløsningsvæske til parenteral bruk , vil det si samme som injeksjon/intravenøs?? Eller er det bedre og bruke sterilt vann? Begrunn svar!
Sist endret av mentalmelt; 28. januar 2009 kl. 09:48. Grunn: quote fix
Sitat av knott Vis innlegg
Tror ikke det er mange som bruker dette som bordsalt , men oppløsningsvæske til parenteral bruk , vil det si samme som injeksjon/intravenøs?? Eller er det bedre og bruke sterilt vann? Begrunn svar!
Vis hele sitatet...

Vell: http://no.wikipedia.org/wiki/Koksalt
Sist endret av mentalmelt; 28. januar 2009 kl. 09:48. Grunn: quote fix
Hva du tror knott, er tydligvis ikke veldig relevant.. Prøv å skyt ren natriumklorid inn i blodåra di, så lærer du nok fort at dette er et salt, ikke en injeksjonsvæske =)

Det du snakker om er en natriumkloridløsning, altså salt løst opp i vann. Saltvann er langt mer naturlig for kroppen og blir bedre mottatt enn rent vann, bare se på øyedråper for eksempel.
http://www.fresenius-kabi.no/interne...Natriumklorid2

Ingen som kan svare på det jeg spør om her da.....??

"Oppløsningsvæske for sterile tilberedninger til infusjon eller injeksjon." - Vil dette si at den er bra og bruke til og sette intravenøst eller ikke?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det du tenker på er en oppløsning av vann og salt, kallt "saline solution" på engelsk, man kan ikke sette en sprøyte med en helt vilkårlig forholdsmengde mellom salt (natriumklorid/sodiumklorid) og vann, forholdene må være korrekte:

http://en.wikipedia.org/wiki/Saline_(medicine)
Hvorfor kan man ikke bruke natriumklorid 9mg/ml til og skyte IV ?? Snakker seff ikke om og bare skyte dette, men og ha "medisin" oppi dette... Så jeg spør igjen hvorfor går ikke dett`? For det har jeg gjort mange ganger
Selvsagt funker det, du snakker jo om en medisinsk injeksjonsvæske. Det sier jo seg selv at den da er egnet til intravenøse injeksjoner. Hvem har sagt noe annet?
Sist endret av mentalmelt; 28. januar 2009 kl. 18:53.
Du bør helst ikke skyte det, da Tramadol inneholder gelatin.
Ikke at jeg hadde tenkt og gjøre det men er ikke det selve kapselen til tramadol som er gelatin? Man åpner jo den og tar inneholdet og prøver og knuse og røre det mest mulig ut og bruker filter.

Men sånn ellers , hvordan kan man se om det er brukt gelatin i pepper når man skal trekke opp til skudd? Og ødelegger geleatinen fort blodårene? Noen måte og friske opp årene litt? Bortsett fra og la dem være?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det finnes ingen måte å rense det vaskulære systemet, foruten kanskje å tappe en person for blod også kjøre renseveske igjennom. Vi er ikke biler eller en annen form for mekanisk innretning: Vi er komplekse biologiske organismer.
Men med det sagt er jo cardio-trening det meste effektive for å holde systemet orden, få hjertet i gang samt spise
de riktige vitaminene etc.

Jeg fant ikke noe informasjon om gelatin i det vaskulære systemet, annet enn studier innen spesielle medisinske gelatiner brukt for reparering av ødelagte blodkar etc.. men fremmedlegemer i blodsystemet kan vel absolutt ikke være bra.

I følge felleskatalogen har du rett angående at gelatin bare finnes i kapselen, selve pulveret inni består av tramadol hydroclorid og fargestoffer: Indigotin (E 132), jernoksid (E 172), titandioksid (E 171).

Innen kjemien er det mange måter å filtrere ut stoffer fra andre, dette kunne kanskje vært noe å se på?
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg går egentlig på burprenorphine, men har ikke fått hentet dosen min på et par dager. Har en Tramadol som det står T1 på, vil dette si hvor mange mg det er?

Og kan jeg ta burprenorphinen min etterpå eller må jeg vente til tramadolen er ute av kroppen. vet at har man et opiat i kroppen skal man ikke ta et subligat før det har gått ut av kroppen/man kjenner seg abstinent.. kan man mikse kloniser sammen med tramadol, har ikke kapsel, men den hvite "vanlige " pillen.

første gangen jeg gjør dette og har lest alt over her, viktig å trykke sakte....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Anbefales ikke, nei...