Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 431
Anonym bruker
"Halvfylt Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fan om jeg måtte få si det slik!! Hva er egentlig greia med at den jævla sobrilen virker kun annenhver gang med samme dose? Gjør jeg noe fullstendig galt? Noen ganger kikker den inn allerede etter 20 min og virker slik den skal, andre ganger tar det en time og jeg kjenner noe helt svakt langt der inne om jeg legger godviljen til å kjenner etter... imovane funker alltid...#følerseglurt
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Kommer helt an på formen din, tror de fleste har det sånn. Sobril er også ganske svakt, og en kan trygt kalle Imovane mer potent, selv om den kun er et benzoderivat, altså non-benzo. Den fungerer litt mer hypnotisk. Men du får selvfølgelig toleranse av den og. Kanskje du kan prøve å øke dosen på Sobril om du kjenner det ikke funke? Jeg har det ofte sånn. Noen gang fungerer ting BRA, andre gang er det daft. Har vel mye med sinsstemning å gjøre og.