Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 809
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Vet dere om legen slutter å skrive ut vanedannende medisiner som Stesolid og Zoplicone hvis jeg innrømmer alkoholproblemer til DPS?
The Man In Black
Dovregubben's Avatar
Jeg har inrømma drikkeproblemer for DPS selv og pratet med fastlegen om det. Jeg fikk skrivd ut zopiclone uten spørsmål for en stund sida når jeg sleit med søvnen. Dette er egentlig første gang jeg har fått noe vanedannende av legen og jeg har ikke kommet tilbake og spurt om mer så veit ikke om det har noe med saken å gjøre om hvorfor jeg fikk det. Men tror det skal gå greit, sliter man med søvnen og trenger å få tilbake døgnrytmen raskt så er det ikke så mye man kan gjøre. Stesolid veit jeg ikke noe om. Lykke til!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Det kommer an på DPS, men jeg vil tro det ja. I alle fall vil de forsøke å trappe deg ned, og DPS’en vil selvfølgelig si i fra til fastlegen om ditt problem. Med mindre du får medisinene av DPS da. De vil nok påpasse seg at dette ikke er misbruk, og bli strengere. Noen må slutte, noen må gå ned i dose eller evt ha hjemmesykepleie. Kommer an på hvor mye man bruker.