Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 774
Skal aldri skyte sub igjen, leste meg opp og har sett folk skutt sub. De to faste årene mine har fungert helt fint med heroin usamnenhengende i 3 år. Det har gått to uker, og begge årene er stive som en streng inni åra. Det er ingen hevelse, ingen blåmerker. Bare en stiv og ekkel streng i to blodårer der jeg skøyt sub. Aldri skjedd med heroin. Hva er dette? Jeg filtrerte godt og kokte ingenting. Gjorde alt etter boka, fikk svar og fikk effekt. Men det er ikke blodpropp? Eller bare en kraftig hevelse inni? Trenger sårt svar, angrer som faen. Takk. Ødelegger sub mer årene enn heroin? Really?
Når du sier du filtrerte godt, betyr det at du faktisk brukte micron-filter eller snakker vi bomullsdott?
Vel...var 0 klumper i pumpa, brukte bomullsdott. Men hva er greia her da? Veit ingen?