Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3616
God kveld

Har nå latt meg friste av rimelige ferieturer og flybiletter nå rett før sommerferien, så vurderer sterkt å ta meg en spontantur til utlandet.

Nærmere bestemt står det mellom Praha eller Mallorca (Alcudia), evt. Nederland, er dog usikker på den siste pga. prisnivået. Er Praha som frister mest fordi jeg alt skal til et sydenland litt senere i ferien. Tenker å reise i starten av Juni, 05.-09. er det som står atm..

Lurer derfor på om det er noen med-freaks som er på tur i noen av de i overnevnte landene i tidsrommet. Hadde vært moro med et freaktreff Praha/Mallorca/Amster-edition

Er også åpen for alliere meg med noen om det skulle være flere med de samme tankene

Edit:
oisann, siste delen av tittelen skulle ikke være med :S
Sist endret av Person_navn; 10. mai 2017 kl. 19:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.