Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5920
Heisann.

Håkon her. 24 år gammel ex-student som har latt studietidene ligge igjen, men har plutselig skjønt at grafisk desgin er det eneste jeg vil gjøre her i livet. Så jeg jobber på tiden på spreng for å lære mest mulig, gjøre mest mulig og utforske mine kreative grenser.

Problemet mitt, er at jeg ofte havner i solomode da samboeren min ikke er interessert i pc generelt, alle vennene mine jobber innenfor bygg etc, og driter gunstig hardt i tema, og den ene kompissen jeg har som er interessert har jobb i faget og vil ikke gå tilbake til å bruke hele fritiden sin på det.

Så jeg søker venn eller venner. Eller en liten gruppe. Hva som helst egentlig, hvor det kan skapes diskusjoner, gi hverandre kritikk på ting man lager, gi fler perspektiv, og "øve" på å argumentere for valg man tar.

Dette høres kanskje ut som mer jobb enn gøy, men håpet er å få til en fin blanding. Jeg stiller gjerne med kleine tørre vitser og virituell saft & boller, så håper jeg på napp.

Kontakt meg gjerne på epost; eller sms: 45212073. Er ikke innom freak så ofte, så svarer nok en del tregere her.

Shalom, og elsk deg selv.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har selv endel jeg ønsker tilbakemelding på, det meste er videoer.. Men kan gi tilbakemelding på dine saker også bare pm meg her så ordner vi resten
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg er utdannet noe helt annet en grafisk design, og tror ikke jeg er noen grafisk designer. men jeg liker veldig godt photoshop. og prøver å lære meg å bli god/ jobbe effektivt og rikitig. hvis dette passer inn i hva du hadde tenkt deg så kunne det vært kult. men dessverre er jeg sikkert ikke den som kan lære deg mest grafisk.