Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2265
Hei, er det noen her inne som har dette? Og hva betaler dere i mnd? Er det umulig og få dersom man gjennom livet har hatt noen skavanker?
Jeg betaler 358kr mnd. Men det er det ikke noe fasit på. Alder og annet spiller inn på prisen. Ang skavanker så må du snakke med selskapet for og finne ut av det. Har du påvist kronisk sykdom så blir ikke senere skader/uførhet dekket regner jeg med
Takk, hva forsikringselskap bruker du?
Sitat av aldarico Vis innlegg
Takk, hva forsikringselskap bruker du?
Vis hele sitatet...
Har faktisk dobbelt opp.
Bruker banken min. Og IF, Har hatt forsikringen siden jeg var 17år. Har bytta forsikringsselskap flere ganger Ila den tiden. Men ble oppfordret av ett annet forsikringsselskap og aldri flytte uføre forsikringen. Da forskjellige vilkår vil tre i kraft etter hvor gammel man er. Men tror di fleste selskap leverer noen lunne samme produkt.
Betaler 98,- mnd for dette gjennom jobben min. Ulykke og livsforsikring i tillegg Ulykkes forsikringa dekker også ulykker på fritid, inkludert en god del risiko aktiviteter.
Inngikk først nå i starten 30-åra som frisk. Betaler ~4500 i året.

Jobb, skader, røyk, etc spiller inn på pris. I tillegg til sum, og om man velger 1stor sum eller betaling over tid.
Sist endret av Stone1; 11. januar 2022 kl. 06:18.
Jeg var så dum og skulle være ærlig så jeg skrev at jeg har brukt rusmidler iløpet av de siste 10 årene. Fikk blankt avslag på både uføre forsikring og livsforsikring
Som en liten sidenote kan det også nevnes at dersom man er så uheldig å bli ufør kan man søke om å få slette studiegjelden sin. En bekjent av meg fikk nulla ut et par hundre tusen med et pennestrøk. Skulle såklart heller fått brukt utdannelsen sin og jobbet, men livet går ikke alltid som planlagt
Sitat av freakypedro Vis innlegg
Jeg var så dum og skulle være ærlig så jeg skrev at jeg har brukt rusmidler iløpet av de siste 10 årene. Fikk blankt avslag på både uføre forsikring og livsforsikring
Vis hele sitatet...
Hvor lett kan de finne ut av slike ting er det store spørsmålet. Jeg selv har rent rulleblad f.eks, men deltar jo aktivt i diverse lukkede FB-forum om f.eks Psykedelia. Det med at jeg har støttet rusreformen. Er slike ting noe som gjør at de kan finne ut av ting dersom man plutselig står der å skal få en utbetaling om xxx-antall år?