Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2067
Var en kompis som ble slått til inn på bensinstasjonen også backa jeg han ved å slå til dem først, og han tenker å anmelde dem folka. men når de ser at jeg slår først for å beskytte kompisen min, så er vel jeg litt fucked elr?
Med mindre kompisen din ble grisebanka er det vel ingen vits å anmelde
Sitat av Jayden.96 Vis innlegg
Var en kompis som ble slått til inn på bensinstasjonen også backa jeg han ved å slå til dem først, og han tenker å anmelde dem folka. men når de ser at jeg slår først for å beskytte kompisen min, så er vel jeg litt fucked elr?
Vis hele sitatet...
** Var en kompis som ble slått til på bensinstasjonen. Også backa jeg han ved å slå til dem etter dem hadde slått til han. er jeg fucked da hvis det blir anmeldt?

Sitat av zafzafi Vis innlegg
Med mindre kompisen din ble grisebanka er det vel ingen vits å anmelde
Vis hele sitatet...
Nei skjønner ikke hvorfor han skal anmelde. Ble bare slått en eller to ganger i trynet
Sist endret av Jayden.96; 1. januar 2022 kl. 03:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Jayden.96 Vis innlegg
en kompis som ble slått til inn på bensinstasjonen

backa jeg han ved å slå til dem først
Vis hele sitatet...
???

Kompisen din bør droppe tanken på politi hvis det ikke ble noe spesielt med skader.
Bare noen slag fram og tilbake?

Legg det bak dere, og gå inn i det nye året med mål om mindre tøys i 2022
En anmeldelse vil nok ikke føre til noe når begge parter har slått, med mindre noen har fått seg skikkelig juling. Hadde rådet kompisen til å glemme hele dritten og sette pris på at du sto opp for han
Sitat av zafzafi Vis innlegg
glemme hele dritten og sette pris på at du sto opp for han
Vis hele sitatet...
Enkelt og greit
Sitat av zafzafi Vis innlegg
En anmeldelse vil nok ikke føre til noe når begge parter har slått, med mindre noen har fått seg skikkelig juling. Hadde rådet kompisen til å glemme hele dritten og sette pris på at du sto opp for han
Vis hele sitatet...

prøver å si det til han, men ble bare noen slag fra meg til dem også prøvde dem å få inn noen slag på meg men trakk ikke. Men de traff han først, også slo jeg tilbake 3-5 slag elrn. absolutt ikke noe seriøst, men ble bitte litt stressa for å miste jobben jeg nettopp har fått. siden jeg har ikke noe utdanning elrn

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Enkelt og greit
Vis hele sitatet...

Prøver å få det inn i hodet på han...
Sist endret av Jayden.96; 1. januar 2022 kl. 03:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kompisen din er vel ikke så dum at han blander inn politiet i noe han ikke vil få noe ut av og som kan ødelegge mye for deg som åpenbart er en over gjennomsnittet god kompis ut i fra det du forteller om at du støttet han.

Om han gjør er han er skikkelig dramaqueen haha
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Kompisen din er vel ikke så dum at han blander inn politiet i noe han ikke vil få noe ut av og som kan ødelegge mye for deg som åpenbart er en over gjennomsnittet god kompis ut i fra det du forteller om at du støttet han.

Om han gjør er han er skikkelig dramaqueen haha
Vis hele sitatet...

Ja han er fucked hvis han gjør det, han hadde sagt de traff ganske bra... Men herregud, det var et par slag lzm. Vi er ikke noe gode kompiser btw, men han backa meg først når de snakka shit til meg, så da hadde han blitt slått til. Og da følte jeg selvfølgelig at jeg måtte gi han tilbake den "tjenesten" å Backe han tilbake...
Kompisen din endrer nok mening om et par dager når han ikke lenger pumper adrenalin og frustrasjon lenger angående det å blande inn politiet
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Kompisen din er vel ikke så dum at han blander inn politiet i noe han ikke vil få noe ut av og som kan ødelegge mye for deg som åpenbart er en over gjennomsnittet god kompis ut i fra det du forteller om at du støttet han.

Om han gjør er han er skikkelig dramaqueen haha
Vis hele sitatet...

Ja han er fucked hvis han gjør det, han hadde sagt de traff ganske bra... Men herregud, det var et par slag lzm, og han får ikke noe ut av å anmelde dem. Vi er ikke noe gode kompiser btw, men han backa meg først når de snakka shit til meg, så etter det hadde han blitt slått til. Og da følte jeg selvfølgelig at jeg måtte gi han tilbake den "tjenesten" å Backe han tilbake...

Sitat av celtseus Vis innlegg
Kompisen din endrer nok mening om et par dager når han ikke lenger pumper adrenalin og frustrasjon lenger angående det å blande inn politiet
Vis hele sitatet...
Håper det
Sist endret av Jayden.96; 1. januar 2022 kl. 04:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sak blir henlagt. Sånn da har dere spart dere for tid og stress Tro meg!!
Enig i det andre skriver at det trolig ikke vil skje noe i akkurat denne saken, men jeg vil legge til at dersom han som slo kompisen din ofte gjør slik som dette, så kan en anmeldelse hjelpe evt. nye "ofre". Jeg ble blindt slått ned på byen en stund tilbake, sa på stedet at jeg ikke ville anmelde da jeg var full, trøtt og tenkte at folk gjør dumme ting drita. Dagen etterpå derimot fikk jeg høre fra venner at han karen her ofte går rundt å gjør slik han gjorde med meg bare for fuck. Jeg gikk derfor ned å anmeldte han likevel for å hvertfall ha gjort min del, og karen fikk faktisk litt over 1 år i fengsel for den dommen der.