Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1141
лунное затмение
Solaris's Avatar
Jeg skriver dette på vegne av en venn. Min venn er profesjonell sanger og gjennomgikk en operasjon for å fjerne polypper i halsen etter at man fant ut av det kunne være kreft (heldigvis var det ikke kreft). Kirurgen fjernet for mye av stemmebåndet og stemmen hans ble derfor hes, skrall og lav. Vi har nå sett at det er mulig å injisere materiale (og i USA, implantere en "protese") inn i stemmebåndene for så å kunne trene opp stemmen igjen. Er det noen her som har gjennomgått denne injiseringen eller kan sette med i kontakt med noen som har gjennomgått inngrepet? Har veldig lyst til å få kontakt med noen (helst sangere) som har erfaring med dette og høre om hva man kan forvente av resultater osv.. Vi skal naturligvis snakke med kirurgene også, men denne tråden ble laget for å få høre fra folk som har opplevd dette selv.

Tusen takk!

ps. Jeg vet ikke om dette er helt "freak"-materiale, så moderatorene får bare fjerne dette hvis det er upassende.