Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1773
Vært borti dette noen ulike steder, da jeg har flyttet mye.


Det er ikke noe direkte galt med toalettet, men det lager i blant lyd(høres ut som om det renner vann i røret der vannet går ut ved nedtrekk) når det ikke er i bruk, virker helt random når dette skjer.

Legger ved video for å vise hva jeg mener:
https://youtu.be/2e1tkQ_gQjU

Hva forårsaker dette og er det noe jeg kan gjøre?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Noe i cisterna er feil: Det kan være pakningen som holder vannet inne som er gammel og slipper ut litt vann hele tiden.

Vil anbefale å få det fikset, det er godt mulig du bare trenger en pakning til 50 spenn, vannregninga kan bli høy etterhvert.
Er nok som dodecha sier, enten pakning på "pluggen" eller flottøren selv som er ødelagt/failer av og til.
Kan feks bare være full at skitt og trengs en vask, samme kan forsåvidt gjelde pakningen. Kan bli litt vekst inni sisternen
Hvis du er bittelitt handy så er det lett å fikse selv. Bare skru opp og ta en titt inni, kjøp delene som trengs og bytt dem ut.
Sjekk at flottøren fungerer som den skal. Pakninger kan gjenopplives ved å koke de, da får de tilbake litt av den elastiske evnen.