Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 753
Anonym bruker
"Tropisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skal på konsert i sommer (hvis Covid tillater det) hvor jeg skal ta molly. Når jeg vanligvis tar molly kjører jeg 130 + 90. Jeg har da en veldig bra peak, men problemet er at jeg kræsjer veldig fort også (etter 3t fra første drop). Vet molly varer kort, men for meg så varer det en del kortere enn gjennomsnittet. Tenker da å ta samme dosen som jeg pleier + en ekstra redose for å kanskje strekke peaken 1 time lenger.

Spørsmålet mitt er da hva slags dose dere anbefaler at 2. redosen er uten at det skal bli alt for mye?

Mann, 80kg.
Av min erfaring så gir ikke en andre redosering noe som helst annet enn bivirkninger, seriøst!

Jeg ville gått litt lavere på mdma, og heller lagt til 100-150mg amfetamin oralt som man tar litt før første droppen på mdma.
Om du skal redosere tar du halvparten av første dosering, men ikke over 150mg (totalt). Min erfaring er at ca 2t etter første drop passer det å ta redose, men det eneste den gjør er å _kanskje_ forlenge turen litt.