Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1278
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor høye doser molly må man ta for å få tydelige visuals/ halliser? Pleier å ta 200mg (130 + 70 etter 90 min), men har aldri opplevd noe som helst av visuals eller halliser. Er 250mg for lite?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror ikke det er for lite, men om du røyker så kommer halliser
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tror ikke det er for lite, men om du røyker så kommer halliser
Vis hele sitatet...
Jeg badtripper som faen hver gang jeg røyker på lsd. Er det sånn på molly også i og med at det er et halvveis psykedelisk stoff?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg badtripper som faen hver gang jeg røyker på lsd. Er det sånn på molly også i og med at det er et halvveis psykedelisk stoff?
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig, men selv digger jeg å røyke både til m og l


Tror egentlig 250 kan være litt lite for skikkelig visuals på m men det kommer vel også igjen på forventninger og erfaring.

350-400 er dosene jeg har fått visuals på før. Men vil vel ikke anbefale folk sånne doser da man ødelegger mdma opplevelsen totalt etter en liten stund.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg badtripper som faen hver gang jeg røyker på lsd. Er det sånn på molly også i og med at det er et halvveis psykedelisk stoff?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg synes ikke det kan sammenlignes. bader som faen når jeg røyker på LSD selv, men elsker å røyke på molly, har aldri fått badtrip av det noen gang. Ville ikke gjort det om du er på fest eller ute på byen etc tho, da du blir helt kake av det.
Ta heller 2cb enn å hive i deg heroiske mengder mdma for å oppnå noe du kan få på 30mg 2cb.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke helt meningen å få halliser av molly
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slik som andre også sier her, bedre å ta 2C-B hvis man ønsker visuals eller halliser, eller prøv å finn Ecstasy med 2C-B hvis du ikke klarer å finne rent 2C-B.
Anonym bruker
"God Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar man for mye av mdma så er det super digg, men blir mer sløv og får såfall litt halliser i sidesynet.

Synes den rene mdma kan være litt kjedelig hvis en ikke blander det med litt 2cb, lsd sopp, og klart noe thc.

Xtc er klart den beste tingen å ta for å oppleve full pakke.
Og sånn helt ærlig hvis det er visuals du vil se men ikke har råd eller kontakter.

Jeg opplever ganske likt lsd visuals bare av å være oppe i 5 døgn. Drikk noen få redbull men bør klare det uten.