Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1196
Mistet mobilen på bussen og fikk overraskende nok ringt min far etter bare å ha tastet inn nummmeret etter å ha google call phone online.

Ble litt overasket over hvor kjapt det gikk endte på toppresultatet: https://globfone.com/call-phone/


Er det noen lignende programvare som finnes som er å anbefale?
Der kan man ringe opp x antall ganger, repeate, endre nr som det ringes fra etc.
Hm-"windows it support" ringte en bekjent forrige uke. Men han la på. Kan de som driver med dette sette opp såne tjenester for og finne targets og ringe?
Men tror siden er legit siden de sier seg å finansiere seg med annonser. Og har tak på ringeminutter samt abuse policy.
Trådstarter
Siden er def legit, mistet mobilen min og måtte ha kontakt med en person, måtte ikke registrere meg eller noe, kun skrive inn nummer. Første som dukket opp av resultater når jeg googlet. Men funket ikke gang nr 2.
Men vet det finnes som installert programvare også, ikonet ser ut som en mobiltelefon når man har åpnet det (denne typen brukes mye til VoIP scam/tull og slik tror jeg, ser folk som "lurer" scammere bruker den på youtube).
Sist endret av user22; 28. desember 2021 kl. 22:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I gamle dager fantes det tjenester som lot en ringe gratis fra land linjer og jeg sett flere nettbaserte slike også for tekst mld.,
men det var før de det ble sånn at alle bruker apper til å chatte i stedet for tekst meldinger.

For å bruke det på "gamle telefoner" ringte man først ett nr. (gratis) og så det nr. man skulle til. Reklame for begge parter
hele tiden så vidt jeg husker.