Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4343
Nå tenker sikkert alle kidsa, hæ?? norsk-undergrunn"?? er det fornoa?? Men jeg mener å huske at freak het Norsk-Undergrunn tilbake i 1997-98. Deretter var det vel "Radikal"? Noen som har mer detaljert info? Er det du nso, som har leda siden hele tiden? Respect, isåfall
Norsk-undergrunn/Radikal var ikke freak.

Det er masse å skrive om temaet, men siden jeg ikke kan bruke hele dagen på det, så har jeg funnet frem noe jeg har skrevet tidligere:

https://freak.no/forum/showpost.php?p=1039080
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er verdt å merke seg at meitemark ble medlem av Freak (den gang iblis.nu) 5. januar 2001. Det er ikke mange minuttene etter at forumet oppsto i sin nåværende form.

Personlig ble jeg ikke medlem før 28. oktober 2001, så jeg er strengt tatt nykommer enda.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Norsk-undergrunn/Radikal var ikke freak.

Det er masse å skrive om temaet, men siden jeg ikke kan bruke hele dagen på det, så har jeg funnet frem noe jeg har skrevet tidligere:

https://freak.no/forum/showpost.php?p=1039080
Vis hele sitatet...
Takk for at du oppklarte det for meg. Da har jeg gått å tenkt helt feil i mange år!

Sitat av Tias Vis innlegg
Det er verdt å merke seg at meitemark ble medlem av Freak (den gang iblis.nu) 5. januar 2001. Det er ikke mange minuttene etter at forumet oppsto i sin nåværende form.

Personlig ble jeg ikke medlem før 28. oktober 2001, så jeg er strengt tatt nykommer enda.
Vis hele sitatet...
Okay =)
Sist endret av random119817; 8. oktober 2021 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg siterer meitemark:

Speq er som meg crew her, Draz Q er drifteren av skitx.com, mens aFFi har root.no, iblis er ett eller annet sed.
Vis hele sitatet...
skitx er en side for webmastere virker det som(hva var det før?) , root.no (hacker-forum?) fikk jeg bare feilmelding på og iblis (hvis det fortsatt er ett fxp-forum) har vel sikkert gått helt under bakken?
Sist endret av Paranoid83; 6. november 2021 kl. 00:02.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
Jeg siterer meitemark:

skitx er en side for webmastere virker det som(hva var det før?) , root.no (hacker-forum?) fikk jeg bare feilmelding på og iblis (hvis det fortsatt er ett fxp-forum) har vel sikkert gått helt under bakken?
Vis hele sitatet...
Freak.no hadde tidligere domenet iblis.nu, og var på den tiden kjent som Norsk Freakforum. iblis.nu og Freak.no er det samme forumet.

Når meitemark sier at "iblis" er et eller annet sted så sikter han til brukeren iblis, som i sin tid startet Norsk Freakforum. Han er ikke lenger en del av driften av forumet, men titter nå og da innom.
Sitat av Tias Vis innlegg
Freak.no hadde tidligere domenet iblis.nu, og var på den tiden kjent som Norsk Freakforum. iblis.nu og Freak.no er det samme forumet.
Vis hele sitatet...
okay

Sitat av Tias Vis innlegg
Når meitemark sier at "iblis" er et eller annet sted så sikter han til brukeren iblis, som i sin tid startet Norsk Freakforum. Han er ikke lenger en del av driften av forumet, men titter nå og da innom.
Vis hele sitatet...
aha, skjønner.. Trodde iblis var fxp-forumet som hadde gått "under bakken".. Men da misforstå jeg
Sist endret av Paranoid83; 6. november 2021 kl. 01:02.