Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1763
Anonym bruker
"Fattig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri prøvd coke før 5 dager siden. Endte opp på hardfyll og coke bender hver kveld nå i 5 dager i strekk. Jeg elsker det og har skjønt at jeg har en ekstremt svakhet for det så vil kutte det ut helt nå. Hvor kraftige blir abstinensene og hvor lenge kommer jeg til å crave det? Vet ikke om det har så mye å si, men vil informere om at det er top shelf fra DW type nesten 90% rent
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer til å crave det og få en heftig nedtur der du bare vil dø, men holdt ut en uke så kommer du deg til hektene igjen. Suget kan hende du fortsetter å få med jevne mellomrom men du må bare motstå det og tenke på hvordan det å gi etter for suget kommer til å ødelegge hele livet ditt. At du ble så hekta etter å ta det én gang atdu ikke har klart å stoppe så er dette et stoff du må holde deg langt unna om du ikke vil bli ordentlig coke addict, ikke lur deg selv til å tro du kan ta litt en sjelden gang i blandt, du kommer til å like det så godt at det blir oftere og oftere.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten at jeg vet aldern din, men tipper på at du er av den yngre garde. slik du beskriver har du fått en forelskelse for kola fra start. ofte er det slik at det som skjer også, alle får med bra varer et kick ved førstegang man prøver dette, men dette vil bare være førstegangen, du vil da jage det første kicket du fikk på kola som du ikke vil oppnå når du bruker dette mer. Og du vil bare kjøre linere på linere for å oppnå samme climax. Det er det som er så farlig med kola, det går på psyken på deg itillegg det er hardt for hjerte ditt.

Det som er lurt av deg er å kutte ut de kontakter du har om det er DW som du skriver eller real dealere, tenk deg om to ganger før du kjøper mer, er det verdt der ? etc. det ligger i psyken på deg. Kroppen vil alltid oppnå den samme "kongefølelsen" som når du der på topp med kola og da kan det eskalere fort fra du tar dette ved inntak av alkohol til det første du gjør når du står opp på en grå mandag når du skal på jobbb. Lov deg selv og spør deg to ganger neste gang, er det vits
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri prøvd kola før, kan du beskrive hva som gjør det bedre enn alkohol, TS? Man får vel samme følelsen? Mer prattsom?
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri prøvd kola før, kan du beskrive hva som gjør det bedre enn alkohol, TS? Man får vel samme følelsen? Mer prattsom?
Vis hele sitatet...
Ikke samme følelse som alkohol. Pratsom, gira, oppspilt, våken, glad, klar, overdrivende, voldsom og ofte aggressiv. Men man kjenner ikke at man er rusa på en måte vi assosierer med rus fra før, føler seg edru og klar i toppen men dette er rusen.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nettopp på grunn av det han over sier, man har en viss forventning, så alle jeg kjenner som har prøvd føler det ikke før den magiske tredje gang, selv om man merker de er mer pratsomme.

Jeg pleier selv beskrive følelsen som en gledesrus at man er kongen fordi man akkurat har skrapet fram en million kroner, og drukket 50 espressoshots og er våken.

Ikke så mye mer.

Første gang trodde vi vi skulle sjekke masse damer pgs selvtillitrn, men endte opp å egentlig drite i dem fordi vi var så høye på oss selv
Du kommer sannsynligvis til å få det på tankene når du drikker fremover. Er du med «feil» folk, blir det fort en vane. Vær bevisst over dette
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke samme følelse som alkohol. Pratsom, gira, oppspilt, våken, glad, klar, overdrivende, voldsom og ofte aggressiv. Men man kjenner ikke at man er rusa på en måte vi assosierer med rus fra før, føler seg edru og klar i toppen men dette er rusen.
Vis hele sitatet...
Dæven, hørtes ganske bra ut dette

Men vil vel tro at ekstremt mange blir coke-addicts om en begynner å ta det hver uke i noen uker? Høres jo ut som man blir veldig avhengig.
Det blir hvertfall en dyr avhengighet.
Mye bedre å bare røyke litt i helgene, billigere, null abstinenser og herlig søvn. Du blir i balanse og blir ikke egoistisk.