Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1222
Jeg og en kompis tenker å ta lsd igjen. Vår dealer har bare tabs med 500 ug. Vi gidder ikke å ta så mye hver. Fungerer det å dele 1 i 2?
Du gjør det lurt i å finne en selger som har 100ug Tabs da det ofte er mye mer nøyaktig. 500ug Tabs er helt hinsides høyt og med høy sannsynlighet ikke veldig nøyaktig (underdosert).
Nettopp. Du kanke vite om det er jevnt fordelt over lappen så du kan ende med 400 og kameraten med 100, eller omvendt osv...
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tabs over 150ug er veldig ofte underdoserte. Div blottere sliter med å tiltrekke seg nok LSD. Hadde jeg vært dere hadde jeg lagt den i vann å delt vannet på 2 for mest nøyaktig dose.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tabs over 150ug er veldig ofte underdoserte. Div blottere sliter med å tiltrekke seg nok LSD. Hadde jeg vært dere hadde jeg lagt den i vann å delt vannet på 2 for mest nøyaktig dose.
Vis hele sitatet...
Så det oppløses i vann? Skal jeg bare putte det i et stort glass vann?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av LuvRight24 Vis innlegg
Så det oppløses i vann? Skal jeg bare putte det i et stort glass vann?
Vis hele sitatet...
Eller i en vodkashot i minst 24 timer.