Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1252
Jeg har installert mitt billion isdn kort med driveren som fulgte med og prøver å koble meg opp til internett, men den bare ringer... hele tiden og får aldri noe svar? Kan noen hjelpe meg med problemet?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av fashion3001
Jeg har installert mitt billion isdn kort med driveren som fulgte med og prøver å koble meg opp til internett, men den bare ringer... hele tiden og får aldri noe svar? Kan noen hjelpe meg med problemet?
Vis hele sitatet...
Finn noen nye drivere.....
Står den bare å ringer opp uten at det blir timed out eller noe?
Sist endret av z0p; 22. november 2001 kl. 17:51.
Etter en god stund så prøver den igjen, men før jeg installerte winme så ringte den opp på to sekunder og nå bare ringer den og ringer. Hva skal jeg gjøre for at kortet skal fungere?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Står pluggen i ISDN kortet da?

Men har du sjekket at kabler er plugget i og at kabelen ikke er ødelagt eller .no
Hvis du kjørte win 9x før skal det vel ikke være problemer med å bruke samme driverene med ME, men du kan jo prøve å laste ned nye drivere.
Ja jeg kjørte win9x før oxo. Og alle kabler fungerer og er koblet i? Men jeg for heller ikke noe svar om jeg kjører diagnose programmet som fulgte med. Prøver å laste ned nye drivere nå. Har noen en annen løsning?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Egentli er jeg enig med det zeth sa i din andre tråd, om at du burde skifte til et annet OS. For eks Win98se. Siden Windows ME er et veldig dårlig og ustabilt OS.
Siden zeth sa at han hadde problem oxo med sitt billion ISDN under ME, er det muligens et meget kjent problem og du vil kunne finne en løsning på deres hjemmeside.

billion ISDN adapter er dog et helt ukjent kort for meg....