Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 993
Noen som anbefaler noe spesiell programvare? Jeg har akkurat prøvd meg med den innebygde "ICS (Internet Connection Sharing)" funksjonen, men den fikk jeg ikke til å funke (har vært litt fram og tilbake "igjennom tidene" om denne har funka).

Tenker jeg skal prøve meg på Sygate nå, det pleier å virke noenlunde bra.. Har også testet Winproxy en gang i tiden, har dessuten hørt at Wingate skal være bra?

Uansett, hvis noen har noen anbefalinger å komme med så vil jeg høre. (PS: Win98SE - nei, jeg vil ikke bruke Win2k/WinNT/WinXP osv)


- zeth
Nå funka det visst, hehe..

Gidder ikke slette threaden ettersom jeg fortsatt er interessert i å høre hva slags programmer som finnes der ute (og hva slags funksjoner de har)




- zeth
Jeg har brukt .Analogx Proxy . Meget enkel og funket bra
Sist endret av DarkDog; 21. november 2001 kl. 16:52.
Jeg har brukt .Analogx Proxy . Meget enkel og funket bra
jeg brukte også AnalogX proxy en gang i tida.. bruker xp sin ICS nå, da..

det som var litt kjipt var at analogx proxy'n ikke hadde full støtte for socks5.

dessuten føka winproxy pcn for meg.. gjorde livet mitt surt
Wingate annbefales ikke.. husker jeg konta med det en god stund tilbake når vi hadde nettverk med serial kabel.